wat een chaos op de weg..hier in het dorp kan je beter skies onder de auto doen ..net mijn zoon naar school gebracht en nog zitten ze achter op je bumper omdat ze vinden dat je door moet rijden ja dag hoor dus er voorbij gelaten ...100 m verder staat ie tegen en boom geparkeerd ....zucht....(zw.prov.utr)
quartel
Geplaatst: 21-01-13 09:33
wat een chaos weer op het nieuws betreft het weer De NS heeft er weer moeite mee
Er is wel een laagje bij gekomen. Gelukkig hoef ik niet vroeg de deur uit vandaag Dochter blij, mama blij......
NatasjavE
Geplaatst: 21-01-13 09:34
Het sneeuwt hier weer. Volgens buienradar slechts een buitje. Ga zo de weg op.
Dacht hier net nog een plotselinge windvlaag te krijgen
De twee enorme coniferen voor het keukenraam zwiepten zo in m'n ooghoek vervaarlijk heen en weer ! Blijkt dat er twee kraaien formaatje flinke kip een serieuze aanval op de pindaslingers deden
Ook hier is flink wat sneeuw bij gevallen en het sneeuwt nog steeds. NU kan het wel weer ophouden,er ligt genoeg,laat de zon nu maar komen. En heel snel de Lente.
Rienn
Geplaatst: 21-01-13 10:05
Was gisteren al blij, maar nu nog meer! Gisteren onderweg van Groningen naar Rotterdam kwamen we in een 'sneeuwstorm' terecht, dat is leuk, behalve de medeweggebruikers, sommige hadden thuis moeten blijven. Maar dit keer schijnt er in Hoorn meer sneeuw te liggen dan hier bij mijn vriend. Gisteravond laat lag hier ruim 10 cm sneeuw en het is -2 maar.
Miriam91
Geplaatst: 21-01-13 10:07
Hier een cm of 3/4 bij gekomen gisteren en vannacht, nu is het weer droog (jammer genoeg, ik wil méér sneeeeeeuw!! )
Sneeuw! Flinke chaos op de weg , moet met de bus die een half uur vasstond (neem normaal de 9 uur bus , en dit is de vertraagde half 9 ) [plaats] rotonde zal straks ook wel flinke puinhoop zijn... Nergens lijkt gestrooid terwijl ze ondertussen hard doorwerken
Hier sneeuwt het lekker door! Had me vanmorgen flink ingepakt en op de fiets was het wel aardig te doen. Wat mij betreft blijft het nog lang zo doorgaan. Ik vind het heerlijk!