Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Dus zipt ie zijn broek open en begint te plassen tegen onze struik die naast de oprit staat, angstig om zich heen kijkend of niemand eraan komt. Had die man nou even pech dat ik en mijn beste vriendin thuis waren en net op punt stonden te vertrekken en dus letterlijk bijna voor hem (achter een glazen deur) stonden toe te kijken naar het spectabel.. Verbazing was ook aan onze kant hoor... Wilden binnen blijven tot hij weg was, maar we hadden haast en moesten dus wel vertrekken.. Kon die vriendin die mee was het niet laten om te roepen of we niet moesten komen helpen
Ik had toen tranen in mijn ogen. Die man kon er echter minder mee lachen want hij was er zo van verschoten dat er plots iemand voor hem stond dat ie het (zonder zijn broek toe te zippen) op het lopen zette
(weg van zijn auto dus, het veldwegje in
)
Zoeits hou je gewoon niet voor mogelijk
Volgens mijn broer deed die man wat anders dan plassen als hij zo verschoten was
rhian schreef:Toen ons eerste paard ( groen beestje) me besloot op zn gemak ( al hooi etend en al) te pletten tussen zn buik en de stal muur...
ik voelde me ribben al kraken... heb hem toen (ook uit schrik) in zn schouder gebeten (niet door ofzo, ik ben een vegetariër) maar hij heeft het wel gevoeld!
Meneer ging vanaf dat moment netjes voor me aan de kant in de stal...
)
Applelover schreef:Ik lig nog steeds dubbel om wat een paard bij ons op stal vanochtend deed. Ik was zo blij dat mijn filmcamera in mijn zak zatIk heb het meteen gefilmd en even een hilarisch muziekje eronder gezet
Come and get me!!!! YEEHAAA![]()
[video ]http://www.youtube.com/watch?v=O1rAW5dDuPU[/video]
EliseBrouwer schreef:rhian schreef:Toen ons eerste paard ( groen beestje) me besloot op zn gemak ( al hooi etend en al) te pletten tussen zn buik en de stal muur...
ik voelde me ribben al kraken... heb hem toen (ook uit schrik) in zn schouder gebeten (niet door ofzo, ik ben een vegetariër) maar hij heeft het wel gevoeld!
Meneer ging vanaf dat moment netjes voor me aan de kant in de stal...