Volgens mij zou de zon morgen ook weer tevoorschijn komen
Creatas
Geplaatst: 07-12-12 22:54
Oh even binnenvallen! Moet bekennen dat ik dergelijke topics alleen zoek bij extremen (heel warm of heel koud ) . Het is hier (Regio Efteling) nét onder 0 gegaan. Ik las dat ze in De Peel (Asten dus geloof ik) echt wel -17 verwachten... Ben blij dat het nu maar 2 nachtjes is, en dan weer even niet voor het weer lichte vorst wordt.. even bijkomen.. Vind het toch nooit zo heel erg fijn met 'buiten-beestjes'..
annepaardoes
Geplaatst: 07-12-12 22:55
Nou ik ben erg benieuwd waar ze die strenge vorst vandaan gaan halen. Hier is het nog maar rond het vriespunt.
Anoniem
Geplaatst: 07-12-12 22:55
'k Dacht dat het vannacht super koud zou worden, maar echt koud is het nog niet.
Ik heb nog snel (met -17 op het oog) siliconenspray gehaald bij de action gisteren. Was nl van plan om de auto ingesprayed en met ruitenscherm tot maandag niet te gaan gebruiken Vaseline werkt ook, maar man, wat een smerigheid geeft dat
Hier nu 0.5 graden..heb ik mijn paardjes een deken op gedaan (doe ik eigenlijk nooit) heb ik nu spijt van geloof niet dat het hier nu nog -17 moet gaan worden (zw,prov.utr)
Van Beerta naar Amersfoort al -7 in korte tijd.. Ik denk dat ik die kooi toch niet voor niets heb ingepakt voor de beestjes De site die ik raadpleeg is overigens al wel 1 graad bijgesteld van -11 naar -10 voor vannacht..
PaysBas
Geplaatst: 08-12-12 01:28
Diepvries gevoel is niks lekker warm inpakken die diertjes!
Dacht trouwens dat je in het Spookslot woonde
Creatas
Geplaatst: 08-12-12 01:33
Ja ja dat klopt hoor!
Maar poster boven mij (edit; jouw post dus ) zie ik in Afoort wonen! Dus posts van -7 in Beerta aan het begin van de avond en dan de post dat ze in Afoort nu ook -7 hebben. (Terwijl mijn BR-temp-kaartje regio Afoort pas -4 oid geeft!).
Veulen84
Geplaatst: 08-12-12 01:55
Ligt er ook wel aan waar je meet:
Grondtemperaturen:
Gewone temperatuurkaart (iets van 1,5 meter hoogte meen ik):
Kan zo 4 graden schelen.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 08-12-12 06:02
PaysBas schreef:
-7 hier. Kom maar op met die Elfstedentocht.
Dan zal het wel minstens een week -10 moeten vriezen en ook nog zonder sneeuw. Het is hier ongeveer -5 gok ik.
Nou,min 4 of min 10....ik vind het KOUD!! Had ijskoude handjes vanmorgen bij het voeren, nu even doorwarmen en dan maar snel mesten om het warm te houden.