Weer een jongens-topic.. op date vragen of niet? klasgenoot

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Weer een jongens-topic.. op date vragen of niet? klasgenoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 10:35

We luisterden net samen kerstliedjes. :')
"all i want for christmas is youuuuu"

Hij moest eens weten. lol

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 10:37

ginger18 schreef:
Meelezer van het begin meld zich. Ts erg jammer dat het niks is geworden tussen jullie. Maar heel leuk dat je nu toch een date hebt met iemand anders. Hoop dat het erg gezellig word.

Ben nu ook min of meer aan het daten, maar helaas zijn er nog wat probleempjes op te lossen. Hoop dat het allemaal goed komt. Als iemand interesse heeft kan ik het verhaal hier wel neer zetten.

Sowieso erg leuk om al die date verhalen hier te lezen.

Jaa vertel maar haha!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 10:47

Oke, komt ie.
Ik doe wel de ingekorte versie haha.

Vorige week leerde ik een jongen kennen via een vriendin van me.
Het klikte eigenlijk meteen, maar is toen niks gebeurd. Die vriendin van me had ook een paar keer met hem afgesproken, maar verteld dat het niks zou worden tussen hun.

Afgelopen week kwam ik hem weer tegen en toen bleek dat hij die klik ook voelde.
We hebben een paar keer afgesproken en was erg leuk. Alleen moest ik het nog tegen die vriendin vertellen.
In eerste instantie reageerde ze prima en zei ze dat ze het niet erg vond en dat het tussen hun toch niks zou worden. Nu vanochtend reageert ze opeens heel raar. Maar ze blijft wel volhouden dat ze hem echt niet leuk vind. Het zit haar meer dwars dat ik een paar keer met hem afgesproken heb zonder haar te vertellen. Wat ik ook zeker wel begrijp.

Nouja en die leuke vent die vind het volgens mij ook best wel moeilijk allemaal. Hij reageerde gisteren opeens niet meer op me. Vannacht uiteindelijk toch een bericht van hem gehad, maar nu ligt hij te slapen denk ik.
Dus ik hoop snel met hem af te kunnen spreken om hier eens goed over te praten, want het loopt allemaal erg vreemd nu.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 10:49

Wat een verhalen allemaal! Erg leuk om te lezen :)
Hoop dat jullie ze allemaal als kerstcadeautje onder de boom krijgen {:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 10:50

MarlindeRooz schreef:

Leuk verhaal heb jij! Ben benieuwd hoe dat verder gaat, jullie doen al veel samen in ieder geval! :)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 11:05

MarlindeRooz schreef:

Haha, inderdaad :')

@jinger18: Het is misschien wat raar gelopen maar wie weet waar het op uit komt. Mijn vriend heb ik ook op een aparte manier leren kennen. Die had iets met een vriendin van mij :') .

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 11:17

@Blauwoogje, goed om te horen.
Helaas maakt die vriendin van me er een groter drama van dan het is.

@Marlinderooz, ben erg benieuwd hoe het met jullie verder gaat. Klinkt toch wel alsof hij jou ook wel ziet zitten. Ga je de stap wagen om het hem te vragen?

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 14:48

MarlindeRooz schreef:
Mijn verhaal:

Het gaat over L, L is een jongen uit mijn vriendengroep waar ik vorig jaar al mee op trok die bestaat uit een stuk of 6 man. We zijn allemaal blijven zitten op 1 na. :=
Ik en L zijn als enige van onze vriendengroep in klas havo 4 b geplaatst. Wij kenden alleen elkaar uit die klas, en daarom zitten we ook ELKE les naast elkaar.
Nou het is dus heel gezellig en altijd lol en de lessen zijn haast leuk haha, we werden steeds beter vrienden en trokken steeds meer naar elkaar toe. We hebben bijna dezelfde vakken en ook de tussenuren zijn gelijk. Die brengen we dan ook altijd samen door. We gaan dan even in de stad ergens eten, gezellig!

Laatst gingen we een dag naar nijmegen met school, een paar mensen van de vriendengroep gingen blowen en daar hadden wij geen zin in en we vonden het achterlijk. Ook waren we in een andere groep ingedeeld. We hebben die hele dag samen opgetrokken. We hebben een terrasje gepakt, lekker wat gedronken (hij betaalde :o) en daarna even door de stad gewandeld en lekker geluncht. Ook toen zag ik hem nog gewoon als vriend.

Maar de laatste tijd begin ik hem leuk te vinden en niet te zuinig ook. Ik weet echt niet wat ik moet want ik wil die vriendschap niet kwijt en het is gewoon zo gezellig altijd elkaar een beetje plagen, duwen trekken enz. :=

Het erge is er zijn al 3 leraren!!!! die gevraagd hebben of wij verkering hebben, waarvan 2 vandaag. _O-
Ook meerder mensen in onze klas hebben het al gevraagd.

Straalt hij dan iets uit wat ik niet op pik of wat? Ik snap er dus helemaal niks meer van. _O-

En hoe reageert hij als ze dat vragen :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 14:51

Ik kan vanmiddag wel een update geven, er zijn wel wat dingen gebeurd.. <<)
Helaas niks bijzonders maar veel kleine dingen. :o

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 14:55

ginger18 schreef:

@Marlinderooz, ben erg benieuwd hoe het met jullie verder gaat. Klinkt toch wel alsof hij jou ook wel ziet zitten. Ga je de stap wagen om het hem te vragen?

Dat was bij ons gelukkig niet het geval. Kort nadat het uit is gegaan heeft zij een nieuwe vriend gekregen en daar is ze nu nog steeds mee samen :)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 14:55

MarlindeRooz schreef:
Ik kan vanmiddag wel een update geven, er zijn wel wat dingen gebeurd.. <<)
Helaas niks bijzonders maar veel kleine dingen. :o

Oooh, ik ben wel benieuwd!

Ik vind dit trouwens allemaal echt leuk om te lezen!
Omdat ik zelf al 4,5 jaar een vriend heb, maak ik het zelf niet mee maar ik kan me helemaal voorstellen hoe jullie je voelen! :):)

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 14:59

Ik heb het zelfde als jou blauw00gje!!
Ik ben daar best wel is jaloers op....

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 15:14

blauw00gje schreef:
ginger18 schreef:

Dat was bij ons gelukkig niet het geval. Kort nadat het uit is gegaan heeft zij een nieuwe vriend gekregen en daar is ze nu nog steeds mee samen :)

Dat is wel beter dan. Vriendin is nu weer bijgedraaid gelukkig.
Hoor alleen niks meer van meneer. Maar ben ervan overtuigd dat dat nog komt dus ik laat hem maar even. Denk dat hij zich ook een beetje rot voelt tegen over die vriendin.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 15:49

Nou daar komtie:
Voor de duidelijkheid, we hebben bijna alle lessen samen hé. :=

We hadden gisteren een afspraak gemaakt, want ik had gisteren tosti's mee en hij kreeg daar wat van en hij vroeg of ik morgen een voor hem mee wou nemen en ik zou dan wat van hem krijgen. Maar ik had dus een tosti mee maar hij was het vergeten en hij zo dan koop ik wel wat voor je.. maar hij had geen tussenuren haha. :') Maar ik krijg morgen dus wat <<)

Nou we hadden engels, en toen de hele tijd gekletst haha. Zoals altijd. _O-
Ik had een nieuw liedje gevonden die de HELE tijd in je kop blijft hangen.
namelijk het liedje Ik vind je Lekker van de Kraaien.
Nou die lied ik dus aan hem horen, en had hem op mijn telefoon staan en hij vond hem leuk haha.

Dit is het liedje, hij is zooooo slecht maar ook geniaal. _O-

Het gaat zo: ik vind je lekkaah, je bent een lekkaahh ding, je bent zo heet, mijn tong ligt op mijn kin. Je bent zo lekker. enz enz. _O-
En dat zeggen we dus steeds tegen elkaar.. dan is het stil en opeens. "ik vind je lekkah, je bent een lekkerding" :') :')

Nou toen een tussenuur, en weer engels en weer naast hem en we moesten een heel saai boekje lezen, met de klas en dan de hele tijd om de beurt. :oo
En ik was mijn boekje vergeten dus we deden samen (Doen we bijna altijd haha) en hij liet hem op zijn tafel liggen, dus ik was genoodzaakt om heeeul dichtbij te zitten. <<)

Daarna weer een vak waar ik naast hem zat en dan zitten we altijd te wippen op onze stoel! (NIET DOORDENKEN JONGENS!!!!) zegmaar achterover leunen tegen de muur. We deden klassikaal een spel en we hadden dikke lol. _O-
Hij ging steeds zo zitten dat hij tegen me aan zat, zo lag mijn hand even op z'n knie hahaha. <<)

Ik voel me net zo'n kind uit de Girlz. _O- _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 16:05

oja toevoeging:
Ik ga in zwolle naar school en ik ga met de trein, dus ging ik fiets van school naar het station dat is een klein stukje en laurens fietst daar ook altijd langs. en ik fiets ook vaak met hem mee maar deze keer was ik met een mede-trein-vriend. En ik heb mijn knie verdraaid oid vandaag dus lopen doet écht zeer. :n
En ik heb wel een fiets, maar die is echt gammel dus daar kun je niet met zijn 2en op. Dus ik achterop bij laurens en die andere jongen op mijn fiets. O:)
Helaas moest ik me vast houden aan hem, want ik heb geen evenwicht en dat is écht zo... ik kan niet normaal traplopen (klamp me vaak aan hem vast als ik weer bijna val) en dat is 9 van de 10 keer heeel vervelend maar deze keer niet.

En dan ging hij ook nog expres slingeren haha. :=

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 16:17

ohhh dat klinkt zo leuk! haha
ik ben nu wel heeeeel benieuwd naar foto's haha. (A)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 16:19

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 16:34

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 16:50

ooh leuk leuk!
lekkerding haha.
heeft ie niet nog een broer? van een jaar of 6 ouder ofzo? :P

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 17:01

Ik lees al heel lang mee, jammer dat het met TS niks is geworden!

Ik vind het heerlijk om die verhalen te lezen! Heb zelf al vier jaar een vriend, dus ik maak dat zelf als het goed is nooit meer mee, maar ooh wat is dat heerlijk als je bij elk geluid van je mobiel bijna een gat in de lucht springt en bijna moet janken als hij het dan niet is. Ik ben heus nog wel verliefd op me vriend heb ook echt nog wel vlinders en hou zielsveel van hem, maar die datetijd is toch ook wel heel heel leuk!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 17:12

Ik vind het momenteel toch helemaal niet leuk, haha.
Die datetijd. Pff frustrerend dit.

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 17:19

Haha als je later terug kijkt dan :) . Sommig jongens vond ik het ook heel frustrerend, mijn vriend was tot over zijn oren en ik toen niet echt, dus hij smste mij meer achter de kont aan dan ik hem :') .

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:05

MarlindeRooz schreef:

Dit klinkt zó bekend marlinde. Precies het zelfde alleen dan ging het over hyves :')
En met valentijn, "wil jij mijn valentijn zijn?" voor de 'grap'.
Ik zeg, hij vind je leuk :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:35

Zwitsal schreef:
ooh leuk leuk!
lekkerding haha.
heeft ie niet nog een broer? van een jaar of 6 ouder ofzo? :P

no haha. wel een jonger zusje. :=
Maar verder wat dingen, hij is 17 maandje jonger dan ik ehm en 3/4 cm langer hij is dus 1.82 oid.
Hij is dun, heel erg dun haast mager. _O- Maar hij eet als een ik weet niet wat. :=
Ehm hij rookt, maar dat maakt mij niet uit al mijn vrienden roken zo wat maarja.
En verder, hij ziet er altijd hip uit. Altijd blousjes. (heb ik een zwak voor) :9
Maar vooral zijn karakter spreekt mij aan, uiterlijk is mooi meegenomen maar het is niet een jongen waar ik in een disco zomaar op af zou stappen haha.

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:48

Wat een leuke verhalen zeg!
Leuke jongen om te zien Marlinde! :)

Zal ik mijn verhaal ook nog ´dumpn´ Vertel wel leuk dat hij komt enz maar jullie weten verder nog niets. :=