"all i want for christmas is youuuuu"
Hij moest eens weten. lol
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ginger18 schreef:Meelezer van het begin meld zich. Ts erg jammer dat het niks is geworden tussen jullie. Maar heel leuk dat je nu toch een date hebt met iemand anders. Hoop dat het erg gezellig word.
Ben nu ook min of meer aan het daten, maar helaas zijn er nog wat probleempjes op te lossen. Hoop dat het allemaal goed komt. Als iemand interesse heeft kan ik het verhaal hier wel neer zetten.
Sowieso erg leuk om al die date verhalen hier te lezen.
MarlindeRooz schreef:We luisterden net samen kerstliedjes.
"all i want for christmas is youuuuu"
Hij moest eens weten. lol

. MarlindeRooz schreef:Mijn verhaal:
Het gaat over L, L is een jongen uit mijn vriendengroep waar ik vorig jaar al mee op trok die bestaat uit een stuk of 6 man. We zijn allemaal blijven zitten op 1 na.![]()
Ik en L zijn als enige van onze vriendengroep in klas havo 4 b geplaatst. Wij kenden alleen elkaar uit die klas, en daarom zitten we ook ELKE les naast elkaar.
Nou het is dus heel gezellig en altijd lol en de lessen zijn haast leuk haha, we werden steeds beter vrienden en trokken steeds meer naar elkaar toe. We hebben bijna dezelfde vakken en ook de tussenuren zijn gelijk. Die brengen we dan ook altijd samen door. We gaan dan even in de stad ergens eten, gezellig!
Laatst gingen we een dag naar nijmegen met school, een paar mensen van de vriendengroep gingen blowen en daar hadden wij geen zin in en we vonden het achterlijk. Ook waren we in een andere groep ingedeeld. We hebben die hele dag samen opgetrokken. We hebben een terrasje gepakt, lekker wat gedronken (hij betaalde) en daarna even door de stad gewandeld en lekker geluncht. Ook toen zag ik hem nog gewoon als vriend.
Maar de laatste tijd begin ik hem leuk te vinden en niet te zuinig ook. Ik weet echt niet wat ik moet want ik wil die vriendschap niet kwijt en het is gewoon zo gezellig altijd elkaar een beetje plagen, duwen trekken enz.![]()
Het erge is er zijn al 3 leraren!!!! die gevraagd hebben of wij verkering hebben, waarvan 2 vandaag.
Ook meerder mensen in onze klas hebben het al gevraagd.
Straalt hij dan iets uit wat ik niet op pik of wat? Ik snap er dus helemaal niks meer van.

ginger18 schreef:@Blauwoogje, goed om te horen.
Helaas maakt die vriendin van me er een groter drama van dan het is.
@Marlinderooz, ben erg benieuwd hoe het met jullie verder gaat. Klinkt toch wel alsof hij jou ook wel ziet zitten. Ga je de stap wagen om het hem te vragen?
MarlindeRooz schreef:Ik kan vanmiddag wel een update geven, er zijn wel wat dingen gebeurd..
Helaas niks bijzonders maar veel kleine dingen.
blauw00gje schreef:ginger18 schreef:@Blauwoogje, goed om te horen.
Helaas maakt die vriendin van me er een groter drama van dan het is.
@Marlinderooz, ben erg benieuwd hoe het met jullie verder gaat. Klinkt toch wel alsof hij jou ook wel ziet zitten. Ga je de stap wagen om het hem te vragen?
Dat was bij ons gelukkig niet het geval. Kort nadat het uit is gegaan heeft zij een nieuwe vriend gekregen en daar is ze nu nog steeds mee samen
Maar ik krijg morgen dus wat

MarlindeRooz schreef:foto 1: is al ene jaar oud, hij is wel volwassener geworden en zijn haar is heel wat korter haha.
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 6582_n.jpg
https://twimg0-a.akamaihd.net/profile_i ... 47056.jpeg
Met EEN vriendin, dit was ergens in spanje op uitwisseling.
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4212_n.jpg
. Sommig jongens vond ik het ook heel frustrerend, mijn vriend was tot over zijn oren en ik toen niet echt, dus hij smste mij meer achter de kont aan dan ik hem
. Zwitsal schreef:ooh leuk leuk!
lekkerding haha.
heeft ie niet nog een broer? van een jaar of 6 ouder ofzo?

Maar hij eet als een ik weet niet wat.