Zijn het kruidnoten of pepernoten?Edit: Oooh ik zie op Fb dat het aan de andere kant van Canada al volop sneeuwt! Ben jaloers, hier schijnt te zon!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bedje was veel te lekker..
Eskimo schreef:Wat is het weer in Nederland?
Ja dat is (vind ik) wel het nadeel van de kou.. Als je dan 's ochtends wakker wordt het en vriest of het is koud, dan wil je het liefst blijven liggen, zeker in de vroege ochtend.. Zo heb ik toen ik vroeger nog op school zat op de middelbare flink wat gespijbelt rond de winter tijdBedje was veel te lekker..
)
balen.. Ga het gewoon proberen is tenslotte een jaar geleden dat ik erop triggerde, als dat dit jaar niet zo zal zijn ben ik zooo happy!!!
.. AmyII schreef:Varekajlijkt me echt hell om je beestje zo te moeten vinden, heel erg veel sterkte. Wij hebben kiepramen in de woonkamer alleen nooit open vanwege de kat..
Natassja; ik mág geen chocola..en geen pepernoten en het liefst ook niet teveel suiker.. Oh en kaneel is ook funest.
Maar we moeten wel een beetje ontopic blijven natuurlijk! AmyII schreef:Hi!![]()
Pepernoten vind ik ook lekker (alleen mag ze niet)
Heb ik herfstthee gekocht; zit er kaneel inbalen.. Ga het gewoon proberen is tenslotte een jaar geleden dat ik erop triggerde, als dat dit jaar niet zo zal zijn ben ik zooo happy!!!