Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvonnedv schreef:margreet4 schreef:Maar het paard betekende waarschijnlijk ook heel veel voor Bianca! Ik vind het juist wel een mooi idee!
ja het is dubbel maar je weet niet hoe haar familie daar over denkt.
yvonnedv schreef:Annemiek80 schreef:Ben even een paar uurtjes weggeweest, lindy je pb komt er zo aan
een paar blz's geleden zag ik (wederom), de kreet paypal, ik heb een paypal rekening en ben bereid deze als borger zo nodig in te zetten, echter diegenen die de voorkeur geven aan via paypal te betalen moeten even contact opnemen met '....'??? (iemand van de organisatie) maar dat is handiger als Roosch? aangeeft hoe dat het makkelijkst zou kunnen gaan.
Als alle borgers paypal hebben zou dat het mooiste zijn dan kunnen mensen kiezen tussen paypal en bankrekening en hoeven er geen aparte lijsten gemaakt te worden
Sterre schreef:yvonnedv schreef:
ja het is dubbel maar je weet niet hoe haar familie daar over denkt.
Haar zusje heeft hier via Roosch gereageerd en die stelde alles erg op prijs. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat iets met een paar paardjes een probleem zou zijn.
Lindy1982 schreef:Ik ga aan het bloemstuk beginnen.. ik zal na afloop een fotoreportage van maken en een apart topic opening met hoe het is geworden
Sterre schreef:yvonndv, was geen persoonlijke aanval op jou hoor! Had het al een paar keer voorbij zien komen, vandaar dat ik aan de reaktie van Bianca's zusje refereerde
.
Super Lindy! Jij had al eens eerder een rouwbloemstuk gemaakt en dat was ook erg mooi geworden!