Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinniej schreef:Haha, ik vind die sneakers met ingebouwde sleehak juist belachelijk. Sorry!
Ik geloof dat ik die schoenen die ik net postte toch maar gewoon bij de van Haren ga halen, ik kan ze op Ebay nergens vinden. Maar goed, ik heb wel heel awesome winterkleding gevonden, en die heb ik ook nodig. ^^
Joanieke schreef:Nouka schreef:Jeeeej ik heb m'n pakketje van de waszakkenverkoper binnenWaszak is erg mooi verpakt
Wauw, die heb je dan snel binnen! Je had m toch 23e besteld?
eenitraM schreef:[qMenino schreef:nou die chinezen sellers hebben vaker kleine dan grote maten hoor. 41 hebben ze dus meestal echt niet
....
Dat acht ik dus ook al
Ik hoef het met mijn maat 43 al helemaal niet te proberen
Jorinda__ schreef:Grmbl.. Ik had wat geld gestort op mijn Paypal rekening, normaal heb ik Paypal gewoon gelinkt direct aan mijn bankrekening (waar overigens ook genoeg geld nog op staat). Ik heb een horloge betaald en wilde daarna nog iets bestellen (apart betalen), en toen zei Paypal ineens dat ik een creditcard toe moet voegen om het te kunnen betalen? Iemand een oplossing?
NeverGiveUp schreef:Dus jij hebt voor en achter besteld, dan ben je ongeveer 60euro kwijt he?
Ik snap het eigenlijk niet hoe koop je voor en achter