En ik ben het ook met Polivy (iloon dus haha) eens, ik lees ook echt niet altijd alles bij, maar dat hoeft toch ook niet? Ik mis niets als ik zoals nu niet 6 pagina's heb bijgelezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleionomae schreef:Hahhaha Ilona fantastisch! Ik mag m van vriendje alleen niet voor Jos kopen
En ik ben het ook met Polivy (iloon dus haha) eens, ik lees ook echt niet altijd alles bij, maar dat hoeft toch ook niet? Ik mis niets als ik zoals nu niet 6 pagina's heb bijgelezen
Eleionomae schreef:Ik vind die notebooks wel cool trouwens, maar best prijzig als ik eerlijk benik ben nu even aan het zoeken naar goedkopere alternatieven want ik was nog wel opzoek naar iets bijzonders wat niet standaard Action is zeg maar
Donkerblauw schreef:Yellowfish schreef:Heb je een linkje van dat notitieboekje? ben wel benieuwd!
Natuurlijk.
http://www.ebay.com/itm/NEW-Notebook-Jo ... 408wt_1090
DaniBanani schreef:Ik vind het eigenlijk toch wel jammer dat er nu zoveel tussendoor gekletst wordt..ik vind het superleuk om te kijken wat jullie kopen en te horen hoe de kwaliteit is, maar allemaal nutteloze-maar-grappige-ebay-spullen, off-topic berichtjes, 'ik heb geen geld', 'ik weet niks te kopen', en 'ben benieuwd!' zijn volgens mij niet echt nodig, en ik kan toch niet de enige zijn die het niet zo grappig vind dat er dagelijks ineens 7-10 pagina's bij komen?
Yellowfish schreef:Oh, die is wel erg leuk! jammer alleen dat er lijntjes in zitten, daar heb ik er al zoveel van, zoek nu eigenlijk juist boekjes met blanco pagina's.. die boekjes die Eleionomae post zijn ook prachtig!
Jorienn schreef:Ik heb dit binnen:
http://www.ebay.nl/itm/150826854798?ssP ... 1497.l2649 Externe batterij voor mijn moeders iphone, moet nog even kijken of hij het doet etc. Is wel supper goed verpakt!
DaniBanani schreef:Nou..valt wel mee hoor, vind ik. "Ik wacht op mijn pakketje!" "Ik ben benieuwd naar XX!" "Ik heb 't nog niet binnen dus heb seller een bericht gestuurd." "Laat maar weten hoe het bevalt!" "Ik hoop dat het snel wordt verzonden!" En kan nog tig voorbeelden vinden. Vind ik toch wel off-topic, aangezien het voor niemand anders echt iets toevoegt..
Dat vind ik ook anders dan "Ik twijfel tussen ketting X en ketting Y, willen jullie helpen kiezen?" Of zoiets. Snap je?
Yinthee schreef:Donkerblauw schreef:Dat hoesje ziet eruit of ze een uilenketting uit elkaar gehaald hebben, en op 'n hoesje geplakt hebben..
Dacht precies hetzelfde
Blingh schreef:http://www.ebay.com/itm/Pretty-18K-Whit ... 259wt_1270
Dees heb ik gewonnen voor 0,1 cent.
Daarbij wil ik nog even ingaan op dat offtopic, ik vind het niet fair dat ik alleen daarop wordt aangesproken.
Vanochtend zeg ik dat dat van die olifanten maar bij een post over ebay, ik post dat ik even ben bijlezen en dat ik bij ben. Snap niet waarom er dan specifiek mijn naam wordt genoemd..
Blingh schreef:Bij die earcuffs he? past dat wel door je gewoon oorbellengaatje of moet je hem dan gestreched hebben? Het gat in je oorlel lijkt me zo klein in verhouding met dat slangenlijf?
Vind hem wel erg tof!!