Verslaafde eBay bokkers gaan door in deel 5!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 18:39

Hahhaha Ilona fantastisch! Ik mag m van vriendje alleen niet voor Jos kopen ;(
En ik ben het ook met Polivy (iloon dus haha) eens, ik lees ook echt niet altijd alles bij, maar dat hoeft toch ook niet? Ik mis niets als ik zoals nu niet 6 pagina's heb bijgelezen :n

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 18:39

Haha, ik vind dat juist super afleidend, ook als ik probeer te scannen. Maar mijn concentratievermogen is dan ook vrij slecht, misschien speelt dat mee. En ik zoek ondertussen ook naar berichtjes die over kwaliteit gaan of andere nuttige informatie, dus dat scant alweer lastiger. :)

Van mij hoeft 't ook niet alléén linkjes en kwaliteitsbeoordelingen te zijn, hoor. Maar "ik hoop op snelle verzending!" en verder niks, is wel een béétje onnodig, toch?
Laatst bijgewerkt door Dani op 12-06-12 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 18:40

Ik vind het inderdaad wel een beetje onnodig om dingen te posten als ik weet niks te kopen.
Maar af en toe wat geklets... Moet je je daar druk om maken vraag ik me dan af?
Als het gewoon over ebay gaat is er toch niks aan de hand? Ik ga ook echt niet altijd alles bijlezen hoor!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 18:42

Eleionomae schreef:
Hahhaha Ilona fantastisch! Ik mag m van vriendje alleen niet voor Jos kopen ;(
En ik ben het ook met Polivy (iloon dus haha) eens, ik lees ook echt niet altijd alles bij, maar dat hoeft toch ook niet? Ik mis niets als ik zoals nu niet 6 pagina's heb bijgelezen :n

Ik kan die ene dan wel eens meenemen en dan kijken we of Jos die past. Ssssstttt voor vriendje ;) :D

Eleionomae

Re: Verslaafde eBay bokkers gaan door in deel 5!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 18:44

Jos is wel groter als jullie knijn he :')
Ik vind die notebooks wel cool trouwens, maar best prijzig als ik eerlijk ben :') ik ben nu even aan het zoeken naar goedkopere alternatieven want ik was nog wel opzoek naar iets bijzonders wat niet standaard Action is zeg maar :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 18:47

Oh guys, wat ik nu weer heb, ik heb voor de grap op iets 0,1 cent geboden en nu heb ik het nog gewonnen ook!

Oke verzendkosten zijn 2,99 dollar maar toch..

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 18:48

Eleionomae schreef:
Jos is wel groter als jullie knijn he :')
Ik vind die notebooks wel cool trouwens, maar best prijzig als ik eerlijk ben :') ik ben nu even aan het zoeken naar goedkopere alternatieven want ik was nog wel opzoek naar iets bijzonders wat niet standaard Action is zeg maar :')

Gewoon proppen :') _O-

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 18:49

Eleionomae schreef:

Heb zelf ook even zitten zoeken, maar alle notitieboekjes met meer dan 25 pagina's zijn vrij prijzig. Maar goed, dan heb je dus wel een notitieboekje die bijna niemand heeft. :)
De notitieboekjes die max. 25 pagina's hebben zijn wel goedkoop, maar dan heb je dus weinig pagina's, en als je veel/groot schrijft is dat niet echt heel handig.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 18:52

over mooie notebooks gesproken:
Afbeelding

<3 nog duurder als die anderen, maar ooooh <3

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 18:56

Wauw, die zijn gaaf Eleionomae!
Heb je misschien het linkje voor mij? :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 18:58

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 18:59

Wauw mooie notebooks :D

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 19:07

:wow: jullie zijn haaaard gegaan vandaag!

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 19:17

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 19:21

Die is wel leuk, maar het lijkt me niet heel praktisch om in je broekzak te stoppen :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 19:24

Dat hoesje ziet eruit of ze een uilenketting uit elkaar gehaald hebben, en op 'n hoesje geplakt hebben.. :=

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 19:29

Donkerblauw schreef:
Dat hoesje ziet eruit of ze een uilenketting uit elkaar gehaald hebben, en op 'n hoesje geplakt hebben.. :=

Dacht precies hetzelfde :')

YellowfishJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 19:35

Donkerblauw schreef:
Yellowfish schreef:
Heb je een linkje van dat notitieboekje? ben wel benieuwd!

Natuurlijk. :)
http://www.ebay.com/itm/NEW-Notebook-Jo ... 408wt_1090

Oh, die is wel erg leuk! jammer alleen dat er lijntjes in zitten, daar heb ik er al zoveel van, zoek nu eigenlijk juist boekjes met blanco pagina's.. die boekjes die Eleionomae post zijn ook prachtig! :D

DaniBanani schreef:
Ik vind het eigenlijk toch wel jammer dat er nu zoveel tussendoor gekletst wordt..ik vind het superleuk om te kijken wat jullie kopen en te horen hoe de kwaliteit is, maar allemaal nutteloze-maar-grappige-ebay-spullen, off-topic berichtjes, 'ik heb geen geld', 'ik weet niks te kopen', en 'ben benieuwd!' zijn volgens mij niet echt nodig, en ik kan toch niet de enige zijn die het niet zo grappig vind dat er dagelijks ineens 7-10 pagina's bij komen? :o

Nee hoor, je bent niet de enige, ik vind het ook jammer :j lukt me prima om er overheen te lezen, maar dan nog.

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 19:44

upendo schreef:
Die is wel leuk, maar het lijkt me niet heel praktisch om in je broekzak te stoppen :')

Nahh, ik heb toch nooit mn telefoon in mn broekzak :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 19:50

http://www.ebay.com/itm/Pretty-18K-Whit ... 259wt_1270

Dees heb ik gewonnen voor 0,1 cent.

Daarbij wil ik nog even ingaan op dat offtopic, ik vind het niet fair dat ik alleen daarop wordt aangesproken.
Vanochtend zeg ik dat dat van die olifanten maar bij een post over ebay, ik post dat ik even ben bijlezen en dat ik bij ben. Snap niet waarom er dan specifiek mijn naam wordt genoemd..

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 20:01

Yellowfish schreef:
Oh, die is wel erg leuk! jammer alleen dat er lijntjes in zitten, daar heb ik er al zoveel van, zoek nu eigenlijk juist boekjes met blanco pagina's.. die boekjes die Eleionomae post zijn ook prachtig! :D

Dan zijn deze wel wat voor jouw denk ik: http://www.ebay.com/itm/New-7321-Small- ... 654wt_1090

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 20:02

wooow jullie gaan hard! :D

Trouwens die oorbellen die zo om je oor ergens klemmen dat heet een ear cuff.
Ik heb er zelf gewoon zelf eentje gemaakt met kettinkjes die dan naar boven zo lopen :) Stond toen ook nog niet zoveel van op ebay.

Die slang die zo door en dan om je oor zit had ik zelf ook al besteld, ben benieuwd.
Afbeelding

Jorienn schreef:
Ik heb dit binnen :):

http://www.ebay.nl/itm/150826854798?ssP ... 1497.l2649 Externe batterij voor mijn moeders iphone, moet nog even kijken of hij het doet etc. Is wel supper goed verpakt!

oh zou je dat willen laten weten dan? :)

DaniBanani schreef:
Nou..valt wel mee hoor, vind ik. "Ik wacht op mijn pakketje!" "Ik ben benieuwd naar XX!" "Ik heb 't nog niet binnen dus heb seller een bericht gestuurd." "Laat maar weten hoe het bevalt!" "Ik hoop dat het snel wordt verzonden!" En kan nog tig voorbeelden vinden. Vind ik toch wel off-topic, aangezien het voor niemand anders echt iets toevoegt..

Dat vind ik ook anders dan "Ik twijfel tussen ketting X en ketting Y, willen jullie helpen kiezen?" Of zoiets. Snap je?

ik vind dat persoonlijk nog wel ontopic, naja laten weten dat je wacht schiet inderdaad niet zoveel op, maar als je aan iemand vraagt dat je benieuwd bent naar een product enzo is toch juist wel nuttig vind ik. Want is wel handig dat anderen dan weer weten hoe de kwaliteit is enzo.

Yinthee schreef:
Donkerblauw schreef:

Dacht precies hetzelfde :')

ik denk dat het ook echt zo is :D

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 20:03

Blingh schreef:
http://www.ebay.com/itm/Pretty-18K-Whit ... 259wt_1270

Dees heb ik gewonnen voor 0,1 cent.

Daarbij wil ik nog even ingaan op dat offtopic, ik vind het niet fair dat ik alleen daarop wordt aangesproken.
Vanochtend zeg ik dat dat van die olifanten maar bij een post over ebay, ik post dat ik even ben bijlezen en dat ik bij ben. Snap niet waarom er dan specifiek mijn naam wordt genoemd..

wow das helemaal geen geld!! die is leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 20:06

Bij die earcuffs he? past dat wel door je gewoon oorbellengaatje of moet je hem dan gestreched hebben? Het gat in je oorlel lijkt me zo klein in verhouding met dat slangenlijf?

Vind hem wel erg tof!!

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 20:07

Blingh schreef:
Bij die earcuffs he? past dat wel door je gewoon oorbellengaatje of moet je hem dan gestreched hebben? Het gat in je oorlel lijkt me zo klein in verhouding met dat slangenlijf?

Vind hem wel erg tof!!

zit een dun stokje zeg maar op die plek :D Ik heb hem zelf dus nog niet binnen maar zou gewoon met een normaal oorbel gaatje moeten passen. :j

http://www.ebay.com/itm/180900572510?va ... 769wt_1139