[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:09

CCCCC schreef:
Levi's Curve ID is echt niets voor mij.. Zit voor mij veel te veel stretch in. Ik draag normaal een maatje 29, als de broeken klein vallen 30. Had deze in 29 en 30 gepast, benen zaten op zich goed, maar in de taille veel te wijd en ontzettend hoog. Geen ideale pasvorm voor iemand die vrij stevige benen heeft maar een slankere taille..

Ik heb dunne benen, wel heupen en kont en een redelijk slanke taille. Heb een keer een demi gepast die me welngoed zat dus ik denk dat ik maar bestel en dan zie ik wel.. Kan altijd terugsturen. Las wel dat hij groot valt dus heb een maatje kleiner dan normaal besteld. We zien wel!

Morrowless; leuk blousje? Wat vind je vriend leuk? Dan doe je dat toch aan.. :)

Loose

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 09:01

Ik heb me laten helpen in de winkel met de curve ID. Heb een bold curve genomen, hij zit heerlijk. :) Er zit idd veel stretch in, maar ik heb een maat kleiner genomen op aanraden van de verkoopster en dan zit ie perfect. Hoef er ook geen riem bij om en kan gewoon veilig bukken en op mijn hurken gaan zitten. :D
CCCCC: Had je wel de goeie curve?

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 10:28

Loose schreef:
Ik heb me laten helpen in de winkel met de curve ID. Heb een bold curve genomen, hij zit heerlijk. :) Er zit idd veel stretch in, maar ik heb een maat kleiner genomen op aanraden van de verkoopster en dan zit ie perfect. Hoef er ook geen riem bij om en kan gewoon veilig bukken en op mijn hurken gaan zitten. :D
CCCCC: Had je wel de goeie curve?

Dit heb ik ook! Ik vind het echt een heerlijke broek! je moet idd wel een maatje kleiner. Nog een pluspunt is dat hij na een wasbeurt ook meteen goed zit hij word niet veel kleiner en loopt later ook niet uit!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 11:21

Ik moet zeggen dat ik wel een onmogelijk figuur om goedzittende broeken te vinden hoor. Ik hoor ook van veel mensen dat Levi's Curve ID hele fijne broeken zijn. Maar helaas niet voor mij ben ik bang..

Een echt goedzittende jeans moet ik altijd nog vinden. Heb veel H&M broeken, maar zitten allemaal niet perfect. Daarnaast heb ik ook een stuk of 4 G-star broeken in de kast, die zitten me wel goed. Alleen worden zo snel te groot. Kuyichi vind ik ook wel fijn. :j

Dus mocht iemand nog jeanstips hebben voor een figuur zoals mijne: Breed gebouwd, vrij stevige benen, brede heupen maar wel een smalle taille en lange benen (lengte 34, breedte 29 meestal), oh en totaal geen kont! haha. Let me know, haha.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 13:11

CCCCC schreef:
Ik moet zeggen dat ik wel een onmogelijk figuur om goedzittende broeken te vinden hoor. Ik hoor ook van veel mensen dat Levi's Curve ID hele fijne broeken zijn. Maar helaas niet voor mij ben ik bang..

Een echt goedzittende jeans moet ik altijd nog vinden. Heb veel H&M broeken, maar zitten allemaal niet perfect. Daarnaast heb ik ook een stuk of 4 G-star broeken in de kast, die zitten me wel goed. Alleen worden zo snel te groot. Kuyichi vind ik ook wel fijn. :j

Dus mocht iemand nog jeanstips hebben voor een figuur zoals mijne: Breed gebouwd, vrij stevige benen, brede heupen maar wel een smalle taille en lange benen (lengte 34, breedte 29 meestal), oh en totaal geen kont! haha. Let me know, haha.

Als je jeans te groot gaat zitten door het dragen kan je met jeans en al in bad gaan of onder de douche. Dat deden ze vroeger vaak met de Levis broeken om ze goed te laten zitten. Als je op internet even rondkijkt dan vind je vanzelf wat je precies moet doen om je te wijd geworden jeans weer passend te krijgen :)

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 16:27

waar zijn die levi's te koop in de winkel?

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 16:29

_vivi_ schreef:
CCCCC schreef:

Als je jeans te groot gaat zitten door het dragen kan je met jeans en al in bad gaan of onder de douche. Dat deden ze vroeger vaak met de Levis broeken om ze goed te laten zitten. Als je op internet even rondkijkt dan vind je vanzelf wat je precies moet doen om je te wijd geworden jeans weer passend te krijgen :)

blijft hij dan weer voor langere tijd goed of alleen weer voor 1 keer dragen?

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 16:34

Volgens mij voor langer maar dat moet je maar even op internet zoeken :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 17:51

XNienke_ schreef:
waar zijn die levi's te koop in de winkel?

Men at work sowieso wel.

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 17:53

okee dankje!

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 18:00

Ik ben bij de menatwork geweest en heb ze allemaal gepast. Ik dacht dat ik een bold of demi zou hebben maar eigenlijk zat de slight me nog het beste. Van de bold krijg ik love handles, dus die valt sowieso af. En de slight 'vormt' m'n kont een beetje meer, dat vind ik wel mooi. Ik dacht dat ik een dikke kont had, maar schijnbaar valt dat wel mee haha. Ze hadden alleen mijn maat niet, heb 28/34 nodig. Er was alleen een 29/34 die veeeel te wijd was en een 28/32 met supersexy hoog water :P. Dus nog maar een keer kijken binnenkort.. Vind het wel mooie broeken, is hele fijne stof!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 18:40

Ook als je een dikke kont hebt kan je nog wel een slight curve hebben. Het gaat om de verhouding tussen je kont en je taille (of nouja waar de broek zeg maar ophoudt). Als daar niet zoveel verschil in zit heb en een slight en als er wel veel verschil in zit heb je een bold.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 20:01

Ja tot die conclusie kwam ik ook.. Ik ben best wel curvy, maar dat is meer het verschil tussen mn taille en heupen. Daar waar m'n broekband zit ben ik inderdaad niet veel smaller dan zo'n 10 cm daaronder.

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 20:35

Afbeelding
Mijn nieuwe aanwinst :D

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 20:38

Ik reageer niet zo vaak, maar lees wel altijd mee (even verduidelijking voor als jullie denken "wie is dat nou weer, die reageert")
GaitMonster schreef:
[ Afbeelding ]

Geweldig! Waar heb je ze gekocht en hoe duur waren ze?

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 20:39

Nooor_ schreef:
Ik reageer niet zo vaak, maar lees wel altijd mee (even verduidelijking voor als jullie denken "wie is dat nou weer, die reageert")
GaitMonster schreef:
[ Afbeelding ]

Geweldig! Waar heb je ze gekocht en hoe duur waren ze?

Bij Shoe outlet, €79.95 volgens mij..

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 20:41

Laatst bijgewerkt door Nooor_ op 12-09-12 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 20:41

Heel gaaf!

Nooor ik vind die 2de en 3de heel leuk!

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 20:43

Nooor_ schreef:

Ze hebben wel iets profiel. :) Ze hadden er ook meerdere enkellaarzen! Duur en minder duur.

Die 2e heb ik ook :D Super fijne, leuke schoenen! De 3e vind ik ook erg leuk!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 20:47

GaitMonster schreef:
[ Afbeelding ]

LEUK!!!

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 22:41

Wat moet ik me voorstellen bij een levi's curvev id? ( geen zin om te zoeken :+)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 22:54

Sluit volgens mij aan bij je boottieee!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 09:31

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 10:21

LETS schreef:
Een dikke panty DaniBanani? Maak anders even een foto, kan me er nu niet echt een voorstelling van maken.

Het jurkje is ongeveer deze kleur: http://www.modcloth.com/shop/dresses/sa ... well-dress
Neigt misschien iets meer naar roze, maar dit komt aardig in de buurt. De belangrijkste vraag is denk ik eigenlijk welke kleur hier mooi bij combineert (en dan bedoel ik geen zwart/wit/grijs). :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 11:02