Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_vivi_ schreef:chelle_dora schreef:Dat vermoeden heb ik dus ook al.. Heb een zadeltje gekocht via marktplaats, maar hoor nu niks meer terwijl ik al 2 keer om een T&T code heb gevraagd.. Terwijl ze normaal wel erg vlot reageerde.. Dat marktplaats mail systeem werkt geloof ik voor geen meter..
Dat heb ik nou ook maar dan met een hoofdstel!
Eerst reageerde ze vrij vlot, en had zelf dingen opgemeten en extra foto's gemaild naar mij. Ik een mail gestuurd dat het geld is overgemaakt en mijn adres erbij en nu hoor ik niks meer. Bij mij zat voor het verzenden wel het weekend ertussen maar ik heb nu nog niks binnen. Ook geen mail meer terug gehad of ik de T&T code mocht en of het hoofdstel al is verstuurd.
Mijn indruk van de vorige mailtjes is dat het wel iemand is die geen kwade bedoelingen heeft, ik hoop dat het hoofdstel snel nog komt.
Gister ook nog mail gestuurd naar iemand die een konijnenhok te koop heeft staan, ik gezegd dat ik het voor het minimale bod bedrag wil komen ophalen. Niks van gehoord maar er is opeens wel een bod gedaan op dat hok voor het zelfde bedrag als dat ik hem wil hebben.
Kinke schreef:dan vind ik persoonlijk ook dat het je 'plicht' is om het product direct te versturen.
Tallie1979 schreef:HTM schreef:Zou even een foto daarvan vragen als ik jou was.
Dan moet zij er ook iets voor doen, en als het niet waar is weet je het snel zat.
Het feit dat het stickertje onder een ander flesje zit houd toch in dat hij erbij heeft gezeten, anders kan het stickertje nooit onder een ander flesje zitten!
Zo zie ik het tenminste!
xHaithi schreef:Ik heb vandaag ook weer wat paardenspul online gezet. Even afwachten wat voor reacties er op komen.
Ik zit alleen te denken, zou ik ze ook hier op bokt neerzetten? Ik ben Belgisch dus misschien wat zinloos ivm verzendkosten?