wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:35

NeverGiveUp schreef:
qwerty14 schreef:
Misschien ben ik blond, maar ik snap het niet. :o? Kan je uitleggen?

De jongen heet Mark, hij kreeg een vraag waar hij het antwoord niet van wist.
Het antwoord was dieper dus zij riep DIEPER MARK, DIEPER

En dat was natuurlijk een beetje vulgair :)) :')

Wel heel leuk. Ik had met handenarbeid in de 3e klas dat ik wou roepen 'Ik heb ook een vraag!'
En op het zelfde moment had iemand het over de gleuf van haar spaarpot. Dan halen mijn hersenen van alles door elkaar dus ik riep heel hard 'IK HEB OOK EEN GLEUF!'

ohh xD

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:43

NeverGiveUp schreef:
qwerty14 schreef:
Misschien ben ik blond, maar ik snap het niet. :o? Kan je uitleggen?

De jongen heet Mark, hij kreeg een vraag waar hij het antwoord niet van wist.
Het antwoord was dieper dus zij riep DIEPER MARK, DIEPER

En dat was natuurlijk een beetje vulgair :)) :')

Wel heel leuk. Ik had met handenarbeid in de 3e klas dat ik wou roepen 'Ik heb ook een vraag!'
En op het zelfde moment had iemand het over de gleuf van haar spaarpot. Dan halen mijn hersenen van alles door elkaar dus ik riep heel hard 'IK HEB OOK EEN GLEUF!'

ohh xD[/quote]

idd.

Leerkracht zei dat ik in het vervolg misschien beter eerst eens kon denken voor ik iets zeg :P
Ik wist dan toch het juiste antwoord

Haha van die gleuf is ook geweldig :D

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 21:18

Flying_Angel schreef:
Ik had een zeer gênante opmerking laatst tijdens voetbal! :')
"Zeg he, Sparta Praag waar komt dat eigenlijk vandaan?"
Heel serieus zei ik het! :')

Ken je dat liedje van Kinderen voor Kinderen... http://www.youtube.com/watch?v=vdCjgey2dF8 deed 't mij aan denken :+
(overigens snapte ik als kind ook niet wat er zo raar was aan de vraag 'wat is de voornaam van Prins Claus' O:) )

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 13:54

NeverGiveUp schreef:

_O- _O- _O-

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 14:01

NeverGiveUp schreef:

wahahahaha

Marisjuuuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 14:08

Voor een maandje terug fietste ik in het donker naar huis, was even bij een vriendin geweest.. Maar, ik was zo druk aan het appen en fietsen dat ik zo op een stilstaande auto knalde, zo hard dat het schroefje van m'n achterlicht eraf vloog.. Ik heb snel om me heen gegekeken en ben heeuwl hard allerlei zijstraatjes ingegaan ...

Vorige week zei ik perongeluk tegen een mevrouw; Meneer mag ik even bij U langs? Mevrouw had kort haar en leek van achter gewoon op een Man.. Oeps.....

Koetjesreep

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 14:29

Ik heb al heel vaak tegen leerkrachten mama gezegd, altijd als ik maar mevrouw wil zeggen, komt er maar mama uit. :')
gelukkig heb ik een goede band met mijn leerkrachten, en vinden ze het grappig

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 16:48

Ik word zelf leerkracht en zou dat inderdaad ook erg grappig vinden! :=

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 01:19

Die van de gleuf is wel hilarisch. :')

Ik heb ook vaak mama tegen leerkrachten gezegd, of meneer tegen een mevrouw en omgekeerd. :D Sommigen kunnen ermee lachen, anderen kunnen je doodschieten...

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 11:18

Wat een leuk topic! heb het helemaal doorgelezen en heb net niet in mijn broek gedaan van het lachen haha

Als kind zo'n 4 jaar ongeveer zijn we op vakantie gegaan naar Frankrijk. Na een wandeling in de omgeving mocht ik een flesje water bestellen (kraampje was nog geen vijf meter verder). Dus zeggen men ouders tegen me 'jij mag naar het kraampje gaan en aan de mevrouw zeggen "de l'eau s'il vous plait", hier heb je het geld ga maar'. Vraag ik heel trots de l'eau svp en ineens loop ik heel hard jankend terug naar men ouders 'weeeeiiiih DIE MEVROUW ZEGT IETS TEGEN MIJ WHEEEIIIHHH'. De dame in kwestie vroeg of ik plat of bruis wilde maar ja dat verstond ik niet XD

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 13:37

Haha echt geweldig dit!
Heb zelf ook wel wat gênante momentjes gehad.. :')

Op het werk alles afrekenen, en dan zeggen 'dat wordt dan 95,65 alstublieft..'
Klant: Oh... Dat is wel erg veel..
Sta ik dom te kijken, uuuuhmm..
Oh sorry! 59,65 bedoel ik! :')

Of met rijles. Wil ik wegrijden van huis, dus laat de koppeling rustig opkomen... gebeurt niks. nog een keer dan maar, en weer blijft de auto stil staan.. Hmm, opnieuw starten dan maar? (ondertussen zit mijn rij-instructrice al te gniffelen naast mij) nog een keer geprobeerd dus, zegt ze uiteindelijk; 'floor, misschien is het handig om de handrem er af te halen..' Oh, ja tuurlijk :o

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 13:44

Ik moest laatst voor een collega wat op zoeken. Hoorde dat ze in vergaderzaal 2 zat vergaderzaal 3 zit ernaast. Eenmaal aangekomen, trek ik de deur van 3 los en met een grote glimlach zeg ik: ik heb het geregeld voor je...

Kijken er in een keer 7 mannen in pak op plus de directeur en beginnen heel hard te lachen *oeps verkeerde deur :D .. Moet zeggen kreeg toen wel even een kleurtje :o

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 14:12

Marisjuuuuuh schreef:
Voor een maandje terug fietste ik in het donker naar huis, was even bij een vriendin geweest.. Maar, ik was zo druk aan het appen en fietsen dat ik zo op een stilstaande auto knalde, zo hard dat het schroefje van m'n achterlicht eraf vloog.. Ik heb snel om me heen gegekeken en ben heeuwl hard allerlei zijstraatjes ingegaan ...

Deze vind ik helemaal niet grappig... als het zo hard ging dat je achterlicht kapot was, heeft de auto zeker weten ook schade. Lekker, als je 's morgens je auto in wilt stappen en je ontdekt zoiets.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 14:16

ik had het met een vriendin over een kennis, ik zeg joh als ik wat weet dan sms ik het je. Stuur ik dus die sms naar die kennis ipv naar me vriendin |o (met een tekst over die kennis wat niet zo heel aardig was), heel gedoe om dat recht te breien zeg, jees wat voelde ik me banketstaaf! maarja in haast gebeurd. Hebben meerdere dit wel eens gehad??

_MC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 14:18

GamblersCup schreef:
Marisjuuuuuh schreef:

Deze vind ik helemaal niet grappig... als het zo hard ging dat je achterlicht kapot was, heeft de auto zeker weten ook schade. Lekker, als je 's morgens je auto in wilt stappen en je ontdekt zoiets.

hier ben ik het eigenlijk wel een beetje mee eens... :=

Andewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 14:20

Ik heb een tijdje geleden op mijn werk een mail gestuurd naar een klant van ons bedrijf.
waarin ik wilde typen ik zie u reactie graag te gemoet..
toen ik het verzond en na las stond er:
ik zie u erectie graag te gemoet..
typfoutje...
+:)+

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 14:32

:')

Zo heb ik ooit op een proefwerk, in de eerste, opgeschreven dat het een erectie heet als een vulkaan uitbarst. _O- Tja, erectie, eruptie, weet ik veel! :') Ik was niet zo goed in Aardrijkskunde.

Later in datzelfde jaar ook nog een keer opgeschreven bij de vraag: 'wat is Bastogne?' Ik dacht serieus dat het een strikvraag was en heb dus opgeschreven dat het een koekje was. 0 punten helaas. :') 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 14:43

Andewi schreef:
Ik heb een tijdje geleden op mijn werk een mail gestuurd naar een klant van ons bedrijf.
typfoutje...

Dan hoop ik wel voor je dat je 'uw' hebt getyped en niet 'u'! :')

Andewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 14:47

Doanique schreef:
Andewi schreef:
typfoutje...

Dan hoop ik wel voor je dat je 'uw' hebt getyped en niet 'u'! :')

_O-
Ik typ altijd te veel en te snel en dat sluipt zo iets er welleens in.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 15:09

Ik heb een hele tijd geleden ( 8 jaar terug) een jongen leren kennen in een discotheek.
Vond en helemaal geweldig!!!
Na lang kletsen met hem vertelde hij waar hij woonde en tot mijn grote verbazing was dat 5 minuten van stal af waar ik mijn paard had staan.
Ik vertelde hem dat mijn paard daar in de buurt stond waarop hij vroeg of ik de dag er na langs wilde komen met mijn paard bij hem voor de deur.

De dag er na;
Vreselijke zenuwen!!!
Pijn in mijn buik!
En kon mij wel voor mijn kop slaan dat onze eerst date in mijn schijtkleding zou zijn!

Met een opgemaakt hoofd, mooi geföhnd haar ging ik in mijn beste kleding te paard naar hem toe...
Bijna bij hem draafde ik aan zodat je de ijzers zou horen op het asfalt en op de hoop dat hij dan de deur open zou doen.
Dit gebeurde ook maar mijn paard schrok zo van die voordeur ( maakte een krakend en piepend geluid) dat zij op het gladde asfalt er onderuit schoof.
Paard viel in een gemeente tuintje en ik lag op mijn knieën voor zijn deur!
Wat een meeeeeegaaaa afgang!!!

P.s heb hem daarna nooit meer gezien
En paard mankeerde niets ;)
Ik had mijn knieën kapot....

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 15:42

dito schreef:
ik had het met een vriendin over een kennis, ik zeg joh als ik wat weet dan sms ik het je. Stuur ik dus die sms naar die kennis ipv naar me vriendin |o (met een tekst over die kennis wat niet zo heel aardig was), heel gedoe om dat recht te breien zeg, jees wat voelde ik me banketstaaf! maarja in haast gebeurd. Hebben meerdere dit wel eens gehad??

Misschien vergelijkbaar:
de ouders van een vriendin van me hebben een huisje en zeilboot in Friesland (jaja :+ ) Wij gingen daar met een groepje vrienden lekker op vakantie. Alleen hadden 2 van de groep iets met elkaar en ze waren zo str*ntvervelend! Deden werkelijk niks zónder elkaar, en ook niks mèt de rest van de groep. En constant vreselijk lopen kleffen. Dat is gewoon niet leuk, als je met z'n allen op vakantie bent. Op een avond sta ik in de woonkamer tegen een vd anderen flink over hun te bakkesen en hij werpt me op een gegeven moment een waarschuwende blik toe... Staat dat meisje achter me. Na héél snel nadenken toch maar besloten dat ik me er echt niet uit kon l*llen en eerlijk gezegd dat ik baalde van hun gedrag. Ze had het zich niet zo gerealiseerd, schrok er een beetje van maar heeft er wel iets mee gedaan +:)+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 17:46

flooredking schreef:
Haha echt geweldig dit!
Heb zelf ook wel wat gênante momentjes gehad.. :')

Op het werk alles afrekenen, en dan zeggen 'dat wordt dan 95,65 alstublieft..'
Klant: Oh... Dat is wel erg veel..
Sta ik dom te kijken, uuuuhmm..
Oh sorry! 59,65 bedoel ik! :')

Of met rijles. Wil ik wegrijden van huis, dus laat de koppeling rustig opkomen... gebeurt niks. nog een keer dan maar, en weer blijft de auto stil staan.. Hmm, opnieuw starten dan maar? (ondertussen zit mijn rij-instructrice al te gniffelen naast mij) nog een keer geprobeerd dus, zegt ze uiteindelijk; 'floor, misschien is het handig om de handrem er af te halen..' Oh, ja tuurlijk :o

die laatste, heel vaak gehad.. en die instructeur heeft me eerst die fout 10x laten maken en zei het dan :')

Sokje_6 schreef:
:')

Zo heb ik ooit op een proefwerk, in de eerste, opgeschreven dat het een erectie heet als een vulkaan uitbarst. _O- Tja, erectie, eruptie, weet ik veel! :') Ik was niet zo goed in Aardrijkskunde.

Later in datzelfde jaar ook nog een keer opgeschreven bij de vraag: 'wat is Bastogne?' Ik dacht serieus dat het een strikvraag was en heb dus opgeschreven dat het een koekje was. 0 punten helaas. :') 8)7

Ahw, da's wel banketstaaf dan :+ toch een leuk antwoord!

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:18

Andewi schreef:
typfoutje...

haha ik moest zo lachen op dit stukje, zat ik dus doodleuk te vertellen aan de eettafel van nou hoor is wat een bokker had, blablabla erectie....zegt me dochter van 10 euh wat is dat mam........oepsie :o

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:21

dito schreef:
Andewi schreef:
typfoutje...

haha ik moest zo lachen op dit stukje, zat ik dus doodleuk te vertellen aan de eettafel van nou hoor is wat een bokker had, blablabla erectie....zegt me dochter van 10 euh wat is dat mam........oepsie :o

Als een jongetje en een meisje heel veel van elkaar houden... :')

Andewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:24

dito schreef:
Andewi schreef:
typfoutje...

Gelukkig kon de klant er ook om lachen hij mailde me terug met van zullen we niet eerst gewoon op date gaan...
_/-\o_
niet gedaan hoor maar ik vond zijn REACTIE wel klasse..