Ik merk idd wel dat als ik een juiste foundation heb dat het al bijna niet meer opvalt,
Maar ik draag eigenlijk nooit make-up dus soms zit ik echt van ohhh damn
hoe ga ik dit doen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Posh schreef:UMayDream en Ann-moi:
Gefeliciteerd allebei!! Super, echt leuk voor je!
Ik zie jullie dan sowieso voor die tijd voor de training.
@Bente12: Leuk dat je dan toch jezelf laat zien hier, ik denk dat je het altijd kan proberen dan weet je direct of het iets voor je is. Als je wat leuke en vooral betrouwbare websites bezoekt staan daar vaak wel oproepjes tussen die leuk zijn voor een eerste keer.
@JamieShanin: Voor jou geldt hetzelfde! Ik heb ook wel wat littekens en vage blauwe plekjes die niet weggaan, maar met wat bodup en photoshop is dat zo weg. Vroeger was het nog wel eens zo dat ze modellen met meer littekens e.d. liever niet op de foto of in een show wilden maar tegenwoordig wordt er zoveel gephotoshopt dat ze soms wel tijd hebben om een complete arm weg te laten
Posh schreef:UMayDream en Ann-moi:
Gefeliciteerd allebei!! Super, echt leuk voor je!
Ik zie jullie dan sowieso voor die tijd voor de training.
@Bente12: Leuk dat je dan toch jezelf laat zien hier, ik denk dat je het altijd kan proberen dan weet je direct of het iets voor je is. Als je wat leuke en vooral betrouwbare websites bezoekt staan daar vaak wel oproepjes tussen die leuk zijn voor een eerste keer.
@JamieShanin: Voor jou geldt hetzelfde! Ik heb ook wel wat littekens en vage blauwe plekjes die niet weggaan, maar met wat body make up en photoshop is dat zo weg. Vroeger was het nog wel eens zo dat ze modellen met meer littekens e.d. liever niet op de foto of in een show wilden maar tegenwoordig wordt er zoveel gephotoshopt dat ze soms wel tijd hebben om een complete arm weg te laten
xSaarSaar schreef:http://www.modelmayhem.com/2927398
Profiel is goedgekeurd en al wat berichtjes! Ik ga ze eens rustig bekijken en uitkiezen.
Posh schreef:Mooi en netjes profiel xSaarSaar, hoop dat er al iets veelbelovends tussen de berichtjes zit!
Voor wie het leuk vindt: Ik heb een klein bestand met modellen (of beginnend modellen) die ik benader als ik iemand voor een klus zoek. Dat kan zijn een fotoshoot voor een folder, poster, of website, een catwalkshow, een fitting dag, een commercieel model e.d.
Ik heb opdrachten die voor iedereen geschikt zijn, soms laagdrempelig zodat de wat minder ervaren modellen een fijn opstapje hebben maar ook opdrachten voor meer ervaren modellen.
Iedereen die bij mij zijn/haar gegevens achterlaat gaat in een map die ik raadpleeg als ik modellen zoek, zo heb ik sneller iemand dan wanneer ik achter mensen aan moet en hier geen gegevens van heb.
Zo'n inschrijving ziet er zo uit:
[ Afbeelding ]
Degenen die dit zouden willen, laat het gerust weten!