Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus nog even zien of het doorgaat. 
Waarom zou je haar niet geschikt kunnen zijn?
Ik weet al wel wat ik wil, maar wil graag overleggen met iemand met meer ervaring of ze denken dat het staat. Ik ga nl. wel naar kort
SIEMxFUNNY schreef:Annash: wat voor model wil je ?

Jennifuur schreef:Het is voor mij nu 10 maanden geleden dat ik 35 centimeter heb gedoneerd. En geheel tegen mijn verwachting in is mijn haar op een paar centimeter na weer bijna terug op oude lengte, niet normaal. Alleen wel spijt van de tig laagjes die ik na het doneren erin heb laten knippen, hierdoor duurt het nog wel even voor het weer op gelijke lengte is. Maar wel blij met het groeiresultaat tot nu toe, zou over een paar maanden weer kunnen doneren!
Jennifuur schreef:Het is voor mij nu 10 maanden geleden dat ik 35 centimeter heb gedoneerd. En geheel tegen mijn verwachting in is mijn haar op een paar centimeter na weer bijna terug op oude lengte, niet normaal. Alleen wel spijt van de tig laagjes die ik na het doneren erin heb laten knippen, hierdoor duurt het nog wel even voor het weer op gelijke lengte is. Maar wel blij met het groeiresultaat tot nu toe, zou over een paar maanden weer kunnen doneren!
Ben blij met mijn haar.
Ik ben bij vlagen best wel een beetje nerveus hoor! Heb nog nooit kort haar gehad. Maar ik ga het toch doen. Morgen rond deze tijd is het eraf.
.
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 2411_n.jpg
Vooral omdat ik naar een kort kapsel ga.