ik heb 2 jaar een relatie gehad met een jongen. en het is pas 1 keer gelukt dat ik daar naar de wc kon, heb al aantal keren gehad dat ik naar huis ging daarvoor en dat ik het gevoel had dat ik moest overgeven! omdat ik zoveel last had van mijn maag.
Ik moest gisteren m'n scheetjes ophouden, want ik had enkel maar wi-fi op de gang. Maarja daar staan geen stoelen, dus deed m'n kont zeer van op de vloer te zitten. Had ik er niet beter op gevonden van m'n hoofdkussen te gaan halen. Ja mag je niet zitten ruften natuurlijk!
Hé, Nemurin, waar is dat andere "vuile" topic naartoe?
Nummus
Geplaatst: 02-11-11 22:04
Ik zou graag een schoonmoeder willen anders. Want dat zou betekenen dat ik eindelijk een kerel aan de haak geslagen had.
Zou brandende poep nou echt meer stinken dan niet-brandende poep? En is het misschien een idee om zo'n ding in de brievenbus te doen? Alleen leuk als je dus zo'n groene op een stok voor je huis hebt staan.
Optiwolk: Modjes vonden het niet kunnen. Maar zelfs een kind van 4 heeft namen voor die dingen, dus de TS zit nu in het HK topic waar ik haar van ken een beetje te pruilen.
Barbabientje
Geplaatst: 02-11-11 22:04
Is er nog een vies topic? En dat vertel je me nu pas?
Het topic over de benamingen zelf is in ieder geval weggehaald, want het staat ook niet meer in mijn berichten-lijst. TS heeft me ook zelf verteld dat het weggehaald is, heeft geloof ik geen OW gehad.
Ja, 't is verdwenen. toen ik in m'n mail keek, zag ik nog een mailtje -duh- Maar toen ik op de link kreeg stond er "Het door jou opgevraagde topic bestaat niet" Best prut, heb niet meer kunnen bijlezen
Om nog even de hoofdvraag te beantwoorden; Als ik een scheet moet laten of moet poepen waar vriendlief bij is doe ik dat gewoon. Draai met poepen nog wel de deur op slot. Vriendlief niet.. Als hij moet poepen ofzo gaat hij gerust met de deur open zitten en verder met kwekken