Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ook onze oude leeft weer op, die zit na de vakantie aan zee in een geestelijk dipje na zoveel lol op het strand. Maar van sneeuw wordt hij vrolijk. Dus hopelijk weer even tijd erbij.
. Heb daar met rijles heel wat uren in rondgereden, geslipt, gespint met een satanische lesmeneer naast me
. Hij mocht gebruik maken van de trainingsbaan van de legerbasis waar hij ook rijinstructeur was. En er lag voldoende om in rond te glibberen. En sinds die tijd houd ik er echt van. Stuur losjes vast, niet abrubt iets doen en relaxt blijven
.zelfs met mijn canta zonder winterbanden gaat het prima tot 10 cm sneeuw.DDDMakkink schreef:Dan is mijn hand 16 cm lang...Net gemeten hier ligt 16 cm
. Zo wit dus: *klik*
haha voor haar mag er ook wel 30 cm komen, nu!
lifaya schreef:is dat een vos?
avalonnancy schreef:Hier inmiddels zeker een ruime 10 cm sneeuw!
En dan ziet dit!! dit was 2 uurtjes geleden![]()
Vond het wel een beetje vreemd en eng, zo'n dier zal toch eens iets onder de leden hebben waardoor hij niet zomaar bang is. Aan de andere kant bedacht ik mij dat dit wel eens een vos kon zijn uit het nest dat achter de stal in het bos had gezeten. Na 1 seizoen was hij weg (en ik had het bewust tegenover de jager verzwegen
). Denk dat hij wel is afgeschoten....
Dus steeds hele discussies met de jager.