Ohhhhh dat lijkt me echt gaaf hoor, mooooooooi heb je foto's?
Ik wil denk ik aan het strand in een hippe loungetent ofzo +
White_Fella
Geplaatst: 09-08-11 11:05
Haha nee, de vroegere koeienstal is ooit omgetoverd naar 'feestruimte'. Daar staat nu een tap enzo. Haha....niet chique hoor, wel netjes en mooi en gewoon lekker boers!
Ilse
Geplaatst: 09-08-11 11:08
Ik heb ooit eens een super gave trouwjurk opgeslagen, maar toen ik net in mijn documenten ging zoeken kwam ik tot de conclusie dat die computer in de tussentijd opnieuw geïnstalleerd is, en die bestanden dus weg zijn
Jeej, ik heb 'm kunnen vinden via Google! Denk trouwens niet dat mijn vriend echt enthousiast zou zijn over dit exemplaar, maar hey, dromen mag toch?
White_Fella
Geplaatst: 09-08-11 11:29
luvvv it!!
Heb gisteren ook eens met vriendlief door het boekje gebladerd. Maar die van mij ziet zoeits ook niet zitten. Tja, wordt dan toch de gulden-middenweg zoeken. Ik hou van apart. Mijn vriend houdt van iets 'braver'
vind zoiets ook wel erg leuk!
Jinthe1
Geplaatst: 09-08-11 11:38
Ankie, zijn die van linea raffaelli? Daar had ik ook een jurk van... wel de sleep langer laten maken En toch ook net iets anders haha
Heb geen foto's helaas op mijn pc (alleen via hyves maar die willen niet uploaden). Pc is met diefstal verdwenen, gelukkig nog wel foto's op dvd
Pffftt..ga vanmiddag hier in 't durp kijken naar jurken. Samen met moeders. Ben reuze benieuwd. Nu op inet kijken naar voorbeelden. Hellup!! Er is zoveel moois....
Haha..gooi het hier maar vol met voorbeelden!! Help je me misschien zoeken Straks denk ik even blaadje uitprinten met voorbeeldjes. Dan weet die mevrouw ook waar mijn smaak op valt... Zal straks ook even verslag doen..maar ga niks verklappen uiteraard
wat mooi weer allemaal... ik vind het steeds moeilijker om te wachten haha... vooral nu we vakantie hebben hebben we weer veel voorbereiding gedaan... foto locaties bekijken, ringen, bloemen.. en het is nog 9.5 maand wachten...