Nou, daar ben ik weer hoor Bepakt en bezakt weer terug uit Zwitserland. Ik was gisteravond laat pas thuis en had hier al bijgelezen, maar was te moe om ook nog eens mijn inbox uit te mesten, dus daar ben ik net meteen mee begonnen. Een fijne vakantie gehad, maar ook wel weer blij dat ik terug ben hoor!
Allereerst nogmaals iedereen die heeft meegeholpen!! Martine heeft een geweldige dag gehad en straalde als een zonnetje. Ze heeft alle visite verteld over de kaarten en die keken natuurlijk hun ogen uit
Martine en haar moeder Lia zijn speciaal voor jullie als bedankje, uren bezig geweest om alle kaarten op de foto te krijgen. Dat ging nog niet zonder slag of stoot, want toen ze eindelijk allemaal overeind stonden en ook nog eens op de foto pasten, sprong hond Dono middenin de kaartenverzameling waardoor als een soort domino alle kaarten omvielen en ze weer helemaal opnieuw konden beginnen Martine heeft zelf ook nog een bedankje voor jullie gemaakt omdat het echt onmogelijk is iedereen persoonlijk te bedanken. Ze zijn nog steeds erg onder de indruk en ondersteboven van jullie steun en gelukswensen! Zo krijg je pas goed een indruk van hoeveel lieve mensen er nog zijn! De kaarten zullen zeker bewaard worden!
Ja hoor, eindelijk na uren staan alle kaartjes overeind en dicht genoeg bij elkaar om ze allemaal op de foto te krijgen.
Maar dan moet je natuurlijk geen hond hebben die er middenin springt
Zoek Martine
En nog het bedankje van Martine voor jullie allemaal. Het was voor haar een onvergetelijke dag, of nou ja, eigenlijk week want ze bleven maar komen In totaal zijn er (op het moment van het bedankje) 597 kaarten binnen gekomen!! Martine en haar familie kunnen jullie niet genoeg bedanken voor de steun in de rug en de lach op het gezicht van Martine.
Edit: Mochten er mensen echt op zoek zijn naar hun kaartje op de foto. Ik heb ze ook in heel groot formaat waardoor ze beter te zien zijn, maar dan moet je maar even je emailadres pben. Dan stuur ik de foto's door. Die zijn veel te groot om hier te plaatsen.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 13-08-11 08:06, in het totaal 2 keer bewerkt
Geweldig, wat goed dat je deze actie begonnen bent Cayenne! (Had je dit zelf ervan verwacht?) Martine, heel erg bedankt voor je bedankje, het is je van harte gegund!
Wat leuk!! en al die kaarten op de foto~!! super! Fijn dat ze er zo blij mee is! heb mijn kaartje al gespot haha..
grid
Geplaatst: 13-08-11 10:03
Gaaf bijna 600 kaarten Ik zie de mijne er alweer tussen
Leuk bedankje! maar was echt maar een kleine moeite ben blij dat ze het zó leuk vond, het aan iedereen vertelt heeft en nu er weer heerlijk vrolijk tegenaan kan!
Zie de mijne niet liggen maar ik ga er maar gewoon van uit dat 'ie er wel tussen ligt. Wat gaaf zeg, bijna 600 kaarten (die laatste drie druppelen misschien nog wel binnen )
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-11 11:20
horseyfries schreef:
Geweldig, wat goed dat je deze actie begonnen bent Cayenne! (Had je dit zelf ervan verwacht?)
Ik had op ongeveer 50 kaarten gehoopt, maar dit liep (gelukkig) lichtelijk uit de hand haha en jullie allemaal bedankt voor het sturen! Het enige wat ik heb gedaan is adressen doorgeven en foto's plaatsen hoor. Zonder jullie was het nooit gelukt!
Bayazo
Geplaatst: 13-08-11 11:22
Helemaal top ! Zo gaaf dat veel mensen met een klein gebaar en een groot hart dit mogelijk gemaakt hebben !