Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dan had je wel erg diep in het glaasje gekeken

.....
Danique_G schreef:kiepejanie schreef:Ook n keer thuis gekomen van stappen, 1ste keer blijven slapen bij vriendin, ik in slaap gevallen en paar uur later moest ik plassen.....werd wakker en stond in de hoek van de slaapkamer te plassen....oeps foutje
zijn jullie nog bij elkaar?Of ging ze er heel erg over zeiken?
zat ie daar op de stoep..
, met zon gigantisch mannelijk geslachtsdeel aan mn pak en een lange leren jas erover. Zaten we op het terras van een kroeg een drankspel te doen. Ik had voor de grap mijn geslachtsdeel op tafel gelegd (errug charmant!) en hing flink te zuipen onder een trechter waar van bovenaf drank in gegooid werd. Hoor ik opeens langs me: "Hee noortje!!" Kijk ik op om te zien wie me roept.. is het een client die ik begeleid heb in de TBS kliniek waar ik werk (nog steeds).. En die trof me dus zo aan, al hangend onder een trechter vol drank terwijl mijn mega geslachtsdeel op tafel lag ..

Nrkee schreef:Iemand nog leuke carnavalsbloopers??
Ik heb wel een super erge van carnaval. Ik was met carnaval verkleed als potloodventer, met zon gigantisch mannelijk geslachtsdeel aan mn pak en een lange leren jas erover. Zaten we op het terras van een kroeg een drankspel te doen. Ik had voor de grap mijn geslachtsdeel op tafel gelegd (errug charmant!) en hing flink te zuipen onder een trechter waar van bovenaf drank in gegooid werd. Hoor ik opeens langs me: "Hee noortje!!" Kijk ik op om te zien wie me roept.. is het een client die ik begeleid heb in de TBS kliniek waar ik werk (nog steeds).. En die trof me dus zo aan, al hangend onder een trechter vol drank terwijl mijn mega geslachtsdeel op tafel lag ..
Ging ik even door de grond..
Nrkee schreef:Iemand nog leuke carnavalsbloopers??
Ik heb wel een super erge van carnaval. Ik was met carnaval verkleed als potloodventer, met zon gigantisch mannelijk geslachtsdeel aan mn pak en een lange leren jas erover. Zaten we op het terras van een kroeg een drankspel te doen. Ik had voor de grap mijn geslachtsdeel op tafel gelegd (errug charmant!) en hing flink te zuipen onder een trechter waar van bovenaf drank in gegooid werd. Hoor ik opeens langs me: "Hee noortje!!" Kijk ik op om te zien wie me roept.. is het een client die ik begeleid heb in de TBS kliniek waar ik werk (nog steeds).. En die trof me dus zo aan, al hangend onder een trechter vol drank terwijl mijn mega geslachtsdeel op tafel lag ..
Ik zie ze al staan ieuwwww xSannee schreef:Nrkee schreef:Iemand nog leuke carnavalsbloopers??
![]()
![]()
![]()
![]()
) tegen van mijn vorige afdeling van de TBS kliniek waar ik nog steeds werk nu. Betreffende client was daar wat aan het drinken en ik botste recht tegen hem op waardoor de joint uit m'n mond viel en ik 'm moest oprapen voor zijn neus... Sh*tzooi hahaha... Is al de 2e keer deze maand dat zoiets me overkomt , dat is het nadeel van wonen en werk in dezelfde stad, je komt overal cliënten tegen ..