Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Margoooo

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 23:58

Haha, ik ben een keer thuisgekomen van stappen in de veronderstelling dat er een vriendin mee was naar mijn huis... Ben in slaap gevallen met kleren aan en licht nog aan, muziek ook keihard aan.. Werd wakker en dacht dat het stapeltje kleren naast me mijn vriendin was, dus helemaal excuseren enzo dat ik slaap was gevallen 'sorry sorry sorry'. Super droog :')

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 00:34

:') _O- dan had je wel erg diep in het glaasje gekeken

xMartJuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 01:07

Geweldige verhalen hier!!

Ik heb er ook nog wel een van een tijdje geleden. Was met oud en nieuw.
Was echt super gezellig feestje met allemaal vrienden nodige drank op.
Ben ik de volgende dag op een verjaardag kijk ik tussen de foto's van het feestje, wist nog wel dat ik foto's had, zie ik ook opeens een filmpje.
Ik dood leuk afspelen. Blijkt dat ik aan het jodelen ben ( dat ene nummer van: boven op de berg staat een hutje) maar het ergste was dus dat er allemaal mensen aan het meekijken waren -.-

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 03:18

Goodie.
Vrijdag weer zo'n avond waarop ik niet meer weet hoe ik thuis ben gekomen.
Op iemand zn deur staan bonken (WIJ ZIJN JE DISPUUUUUT)
En jawel, weer eens gevallen incl kapotte panty en kapotte knie. (wanneer? hoe?)
Drank, is slecht voor je.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:23

Niet altijd! Haha was ik niet aangeschoten ( aangeschoten niet dronken!! Daar is nog wat discussie over met mijn vriendinnen ) geweest dan had ik mijn vriend niet leren kennen waarschijnlijk! :D

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 18:57

Ik was dit weekend gewoon nuchter weer. Zie allemaal dingen die ik nooit eerder heb gezien :wow:
Maar iedereen dacht dat ik dronken was, echt raar :')

Haha martjuh, geeft niets toch. Gewoon een lekkere gek zijn die zich van niemand wat aantrekt. Doe ik ook altijd.

OMG xShanty! Drank is niet slecht voor je! Je viel zelf tenslotte :o .....

Maar dit weekend... Gaan we er weer voor!

Afbeelding

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 19:04

Ook n keer thuis gekomen van stappen, 1ste keer blijven slapen bij vriendin, ik in slaap gevallen en paar uur later moest ik plassen.....werd wakker en stond in de hoek van de slaapkamer te plassen....oeps foutje

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 15:47

kiepejanie schreef:
Ook n keer thuis gekomen van stappen, 1ste keer blijven slapen bij vriendin, ik in slaap gevallen en paar uur later moest ik plassen.....werd wakker en stond in de hoek van de slaapkamer te plassen....oeps foutje

zijn jullie nog bij elkaar? :Y) Of ging ze er heel erg over zeiken? :+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 16:20

Danique_G schreef:
kiepejanie schreef:

zijn jullie nog bij elkaar? :Y) Of ging ze er heel erg over zeiken? :+

Mijn vriend heeft dit ook (zelfs 2x gedaan.) een keer in de voortuin waar iedereen hem op zijn blote kont heet zien staan, en hij heeft een keer de hele woonkamer onder staan zeiken, inclusief bank en stoelen..
Nee ik was alles vrolijk..

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 18:09

Geweldig dit _O-

Mijn buurman was ooit zo dronken dat ie naakt buiten zat.. hij moest naar de wc maar was de verkeerde deur ingelopen :') zat ie daar op de stoep..

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 18:34

wij gisteren :p We hebben hele plannen gemaakt zodat we elke week een feestje hadden :p volgende week zouden we int middn van de week op 1 van die meisjes hun kot jaar slapen :')

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 17:05

Iemand nog leuke carnavalsbloopers??

Ik heb wel een super erge van carnaval. Ik was met carnaval verkleed als potloodventer :'), met zon gigantisch mannelijk geslachtsdeel aan mn pak en een lange leren jas erover. Zaten we op het terras van een kroeg een drankspel te doen. Ik had voor de grap mijn geslachtsdeel op tafel gelegd (errug charmant!) en hing flink te zuipen onder een trechter waar van bovenaf drank in gegooid werd. Hoor ik opeens langs me: "Hee noortje!!" Kijk ik op om te zien wie me roept.. is het een client die ik begeleid heb in de TBS kliniek waar ik werk (nog steeds).. En die trof me dus zo aan, al hangend onder een trechter vol drank terwijl mijn mega geslachtsdeel op tafel lag ..
Ging ik even door de grond.. :o

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:14

Hahhahahaha ik dacht dat ik schaamteloos was...

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:48

Whahaha, die is echt geweldig. Sorry :P
Vind je outfit echt cool.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:49

Nrkee schreef:

Ik heb wel een super erge van carnaval. Ik was met carnaval verkleed als potloodventer :'), met zon gigantisch mannelijk geslachtsdeel aan mn pak en een lange leren jas erover. Zaten we op het terras van een kroeg een drankspel te doen. Ik had voor de grap mijn geslachtsdeel op tafel gelegd (errug charmant!) en hing flink te zuipen onder een trechter waar van bovenaf drank in gegooid werd. Hoor ik opeens langs me: "Hee noortje!!" Kijk ik op om te zien wie me roept.. is het een client die ik begeleid heb in de TBS kliniek waar ik werk (nog steeds).. En die trof me dus zo aan, al hangend onder een trechter vol drank terwijl mijn mega geslachtsdeel op tafel lag ..

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:52

Nrkee schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _O- _O- _O-

Jainy98

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:59

Haha geweldig topic!

Ik weet niet of het mijn leukste blooper is, iniedergeval ontzettend genant.
Gala op school.
Van te voren had ik al wat 'ingedronken' thuis met vriendinnen. We moesten toen nog een aardig stukje fietsen dus wij op de fiets met onze jurkjes. Ik had mijn jurkje iets omhoog getrokken zodat ik makkelijker kon fietsen. Vervolgens ben ik vergeten om hem naar beneden te doen en toen dacht ik dat ik geen jurk meer aan had. Ik heb de hele avond gevraagd aan mensen (die ik zelfs niet kende) of ik nog wel een jurk aan had. Super genant..

assileM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 23:14

Uhmmm.... poepen op mn nachtkastje :roll:

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 09:43

Whaha hoe krijg je dat voor elkaar?! :')

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 10:20

Toen ik een jaar of 15 a 16 was een keer een raar nachtje gehad met een aantal mensen. We hadden allemaal een paar glaasjes gedronken en ik wordt dan altijd een beetje overmoedig. Een van de jongens stelde voor om een wedstrijdje te doen, 10 borrelglazen vodka achterover slaan, wie het snelste klaar was had gewonnen. Ik moest en zou meedoen en had gewonnen, weet nog wel dat het heel vies was. Daarna hetzelfde spelletje gedaan met safari.
Je begrijpt dat ik al heel snel ladderzat was dus ik heb die nacht een beetje op de bank zitten ijlen waar ik nog vrij weinig vanaf weet.
Wel weet ik dat ik in slaap was gevallen, even later in de nacht wakker werd en naast de bank enorm over mijn huig ben gegaan. Toen ik klaar was dacht ik iets te zien liggen in mijn net losgelaten substantie en ik kijk omhoog, staan er 2 agenten vies naar beneden te kijken terwijl mijn "substantie" helemaal over hun broek en schoenen heen zat.

Die nacht was mijn eerste kennismaking met het dronkenschap en tevens mijn laatste. Ben nog weleens erg teut maar zorg dat ik stop voordat ik de controle of geheugen (zoals die eerste nacht) verlies. Daarnaast heb ik sindsdien geen safari meer aangeraakt en wordt ik al ziek als ik het ruik.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 10:52

Huh had iemand de politie gebeld dan? Of waren jullie buiten?
Wel goed dat je er van geleerd hebt!

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:06

Was in mijn puberperiode waarin ik het enorm stoer vond met foute jongens om te gaan. Ik geloof dat ze zijn langsgekomen vanwege geluidsoverlast. Weet ik niet eens meer precies haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:27

:') Ik zie ze al staan ieuwwww

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 18:30

xSannee schreef:
Nrkee schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Oke vannacht was het weer raak op stap.. Paar keer per jaar als we opstap gaan dan willen we nog wel eens een jointje roken als we wat gedronken hebben.. ik kom dus gisteravond kei dronken de coffeeshop uitgelopen met een joint in mijn mond, kom ik WEER een client (deze keer een andere als die in bovenstaande anekdote :') ) tegen van mijn vorige afdeling van de TBS kliniek waar ik nog steeds werk nu. Betreffende client was daar wat aan het drinken en ik botste recht tegen hem op waardoor de joint uit m'n mond viel en ik 'm moest oprapen voor zijn neus... Sh*tzooi hahaha... Is al de 2e keer deze maand dat zoiets me overkomt , dat is het nadeel van wonen en werk in dezelfde stad, je komt overal cliënten tegen ..

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 18:33

Slim :+