Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fiffill schreef:Dat is toch geen wortelbroek? Ik dacht altijd dat een wortelbroek gewoon een skinny was(en dus overal strak eigenlijk)
LinsxDot schreef:Nouja ik heb ook maatje 38 en brede heupen en dikkere bovenbenen en hele dunnen onderbenen als ik gewone broek aan trek lijk ik ontzettend dikkkk en als ik een skinny aan doe (wortelbroek dus) Dat staat een stuk beter en komt me brede heupen en dunne onderbeentjes veeel mooier uit
Evelli schreef:LinsxDot schreef:Nouja ik heb ook maatje 38 en brede heupen en dikkere bovenbenen en hele dunnen onderbenen als ik gewone broek aan trek lijk ik ontzettend dikkkk en als ik een skinny aan doe (wortelbroek dus) Dat staat een stuk beter en komt me brede heupen en dunne onderbeentjes veeel mooier uit
Skinny = geen wortelbroek!
Miepie77 schreef:Fiffill schreef:Dat is toch geen wortelbroek? Ik dacht altijd dat een wortelbroek gewoon een skinny was(en dus overal strak eigenlijk)
nee een skinny is gelijkmatig strak, al zie je daar ook vaak genoeg mensen mee lopen waarvan je denkt alsjeblieft nieteen wortelbroek is boven wijd en loopt naar de enkels heel smal toe, waardoor je een enorme reet krijgt, of je nu dun of dik bent hahahaha
ja en die mensen die 1 of 2 maten kleiner aantrekken dan ze zijn, zijn echt gek, want zo leg je juist de nadruk op dat je niet ieniminie bent