Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veertje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:31

NeverGiveUp schreef:
Ik vond onze buren (2 huizen naast ons) ook héél erg asociaal, die gingen lekker de hele dag werken en lieten hun blaffende onopgevoede honden de hele dag achter in de tuin.
Wij werden helemaal gek, gelukkig zijn ze verhuist. En zielig was het ook, die beesten zagen alleen een achtertuintje van 5 bij 5.

Die van ons hebben ook zo een blaftekkel _-:(

StonedRomy

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:35

vond het wel leuk toen er iemand de gahandicapte plaats op reed stapte ik effe uit en vroeg rustig wilt u even een andere plek zoeken want ik heb een handicapt kreeg ik terug nee want je loopt gewoon en je bent net doof stom of een andere handicapt dus nee ik blijf hier staan

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:37

speed101 volgens mij kan je daar de politie voor bellen of niet.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:38

hebben we ook gedaan met als opmerking maar je loopt nu toch 8)7

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:39

Ook aso van de politie dus. Ze kunnen toch niet zien wat er van binnen mis met je is?

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:40

tja leuke is nu kruipen ze over de grond burgemeester wilt ons in die stad houden want 5.0 is de redding van de stad :')

saswes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:50

Het meest asociale wat ik heb meegemaakt: Ik was eens op Rotterdam centraal station toen er een bejaarde vrouw van de trap viel, echt helemaal van boven naar beneden. Toen ze onderaan bleef liggen ben ik naar beneden gerend om hulp te halen mijn vriendinnen die erbij waren bleven er bij samen met nog een paar mensen. Beneden aan de trap om het hoekje (dus vlak bij!) vond ik iemand van de NS, maar die zei dat ik naar de loketten toe moest aan het begin van het station (en dit gebeurde allemaal helemaal achterin he, bij een van de laatste perrons!) Ze wilde niet meekomen, niemand oproepen of zo, niks. HOE ASO KUN JE ZIJN? Uiteindelijk is het allemaal wel goed gekomen, de oude vrouw had gelukkig niks gebroken of zo, maar kom op, ze had haar heup wel kunnen breken ofzo.

Veertje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:54

saswes schreef:
Het meest asociale wat ik heb meegemaakt: Ik was eens op Rotterdam centraal station toen er een bejaarde vrouw van de trap viel, echt helemaal van boven naar beneden. Toen ze onderaan bleef liggen ben ik naar beneden gerend om hulp te halen mijn vriendinnen die erbij waren bleven er bij samen met nog een paar mensen. Beneden aan de trap om het hoekje (dus vlak bij!) vond ik iemand van de NS, maar die zei dat ik naar de loketten toe moest aan het begin van het station (en dit gebeurde allemaal helemaal achterin he, bij een van de laatste perrons!) Ze wilde niet meekomen, niemand oproepen of zo, niks. HOE ASO KUN JE ZIJN? Uiteindelijk is het allemaal wel goed gekomen, de oude vrouw had gelukkig niks gebroken of zo, maar kom op, ze had haar heup wel kunnen breken ofzo.

Zelfs als omstandiger zou je toch nog wel kunnen komen?
Aso... >;)

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:57

Wat ik aso vindt?

Ik moet met de brommer naar school, en heb op mijn praktijklessen geleerd dat ik midden op de weg moet rijden als ik op de rijbaan moet. Maar een brommer mag eigenlijk maar 45 km per uur (mijne loopt wel ietsjes harder) en sommige mensen vinden het dan nodig om ineens gas te geven en me af te snijden zodat ze in kunnen halen, ASO! Ook mensen die hun ruiten sproeien of brandende peuken uit het raam gooien tijdens het rijden terwijl ik erachter rijdt met mijn brommer, MET mijn klep omhoog, weet ik niet te waarderen. Of fietsters die op hetzelfde fietspad fietsen als waar ik rijdt met mijn brommer, terwijl ze eigenlijk aan de andere kant van de weg op het fietspad horen te fietsen, die dan met 2 of 3 langs elkaar rijden en niet aan de kant gaan. Gevolg: ze rijden tegen mijn spiegel aan en worden dan notabene boos omdat ik bij wijze van niet in de berm ga rijden met mijn brommer! Verder heb ik ooit eens gehad dat er mensen voor ons in een dichte attractie (de vliegende hollander, in de efteling) gingen staan roken, terwijl overal stond aangegeven dat het er niet mocht. En dan vervolgens een grote mond krijgen als je er wat van zegt.

saswes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:57

@veertje Tsja misschien was ze net klaar met haar dienst...

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 22:01

Optiwolk schreef:
lelijke_heks schreef:

hier heb ik ook zo'n hekel aan en dan ligt er weer een papiertje van bijvoorbeeld een snickers op de kassaband... erg genoeg zijn het bij ons niet alleen de kinderen maar ook volwassen die 't snoep al op hebben voor ze de winkel uit zijn...
maarja beter een leeg papiertje dan het ergens tussen de rekken in gooien.... je wil niet weten hoe vaak dat gebeurt...

Ik vraag je af hoe je dat kan doen :S
Heb ook eens met massa's dorst in de winkel gestaan, was het flesje waar ik eens van ging drinken voor het afrekenen opeens leeg.
Heb dan maar een leeg flesje betaald en het uitgelegd!

Heb ik laatst ook nog gedaan. Ik had zó'n dorst! Schaamde me ook wel maar op zo'n moment kun je jezelf niet beheersen. Heb wel betaald uiteraard :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 22:12

IK was gister naar de Pirates of the carribean gegaan... Oh god wat een poedersuiker zaten er in de zaal :oo ze waren allemaal aan het schreeuwen naar alkaar (zaten 4 rijen tussen ofzo) en ze wouden gewoon niet ophouden 8)7 volgende keer sla ik meteen dat nummer op van het melden van overlast (pathe) zodat ik kan smsn, echt walgelijk asociaal, waren minstens 20 12/15 jarige rotkinderen...

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 22:46

@lifaya: daarom dat ik voor populaire 'kinder'films tijdens de schooluren probeer te gaan.
Ben zo naar fast five geweest, een vrijdagmiddag om half twee.
Er zat 8 man in een zaal van 300 :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 22:49

Ik had de film van half 5 genomen, dus nog redelijk vroeg. Daarvoor zat ik om 14:30 in Hangover 2 dus jah, kon niet eerder :')

Maffieioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 22:58

onlangs gehad bij mij op het werk dat er kinderen zaten te eten van de aardbeien, toen ik daar wat van zei werd ik uitgemaakt voor k..wijf, en waar ik me mee bemoeide. Dus mijn baas erbij gehaald en mevr ging compleet door het lint, omdat we zeiden dat het in principe diefstal was. We kregen de opmerking dat we de aardbeien dan maar hogerop neer moesten zetten zodat haar kinderen er niet meer bij konden. En ook inderdaad regelmatig mensen die hun eigen bakje aardbeien even bijvult zodat het een grote dikke bak wordt, resultaat dat ik smorgens dus halve bakjes vindt. En ook regelmatig worden bij ons al de vers afgebakken broodjes aan de kinderen gegeven, en pas later afgerekend.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 23:49

lifaya schreef:
IK was gister naar de Pirates of the carribean gegaan... Oh god wat een poedersuiker zaten er in de zaal :oo ze waren allemaal aan het schreeuwen naar alkaar (zaten 4 rijen tussen ofzo) en ze wouden gewoon niet ophouden 8)7 volgende keer sla ik meteen dat nummer op van het melden van overlast (pathe) zodat ik kan smsn, echt walgelijk asociaal, waren minstens 20 12/15 jarige rotkinderen...

Ik snap dat niet, eerst laten ze zien dat je telefoon uit moet en vlak daarna krijg je in beeld dat je dat nummer kan smsen haha heb je net je foon uit ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 00:05

Judith94 schreef:
Wat ik aso vindt?

Ik moet met de brommer naar school, en heb op mijn praktijklessen geleerd dat ik midden op de weg moet rijden als ik op de rijbaan moet. Maar een brommer mag eigenlijk maar 45 km per uur (mijne loopt wel ietsjes harder) en sommige mensen vinden het dan nodig om ineens gas te geven en me af te snijden zodat ze in kunnen halen, ASO! Ook mensen die hun ruiten sproeien of brandende peuken uit het raam gooien tijdens het rijden terwijl ik erachter rijdt met mijn brommer, MET mijn klep omhoog, weet ik niet te waarderen. Of fietsters die op hetzelfde fietspad fietsen als waar ik rijdt met mijn brommer, terwijl ze eigenlijk aan de andere kant van de weg op het fietspad horen te fietsen, die dan met 2 of 3 langs elkaar rijden en niet aan de kant gaan. Gevolg: ze rijden tegen mijn spiegel aan en worden dan notabene boos omdat ik bij wijze van niet in de berm ga rijden met mijn brommer! Verder heb ik ooit eens gehad dat er mensen voor ons in een dichte attractie (de vliegende hollander, in de efteling) gingen staan roken, terwijl overal stond aangegeven dat het er niet mocht. En dan vervolgens een grote mond krijgen als je er wat van zegt.

Ik heb dit als automobilist 9 van de 10 keer echt niet door !!
Ik gooi m'n peukie uit me raam maar denk er echt nooit aan dat dat vervelend of zelfs gevaarlijk zou kunnen zijn.

Zal er proberen aan te denken hahah :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 00:17

Ok zo hinderlijk , bij ons in de straat zijn de parkeer plaatsen zo berekend dat iedereen 1 auto zou hebben.
Dit is niet het geval wij zijn met z'n tweeen en hebben ook 2 auto's.

Onze nieuwe overbuurman aan het verbouwen en heeft hij dus 3 parkeerplekken bezet met bouwmateriaaal.
We hebben allemaal netjes een briefje in de bus gehad met excuses voor het overlast. Hartstikke netjes.

Jammer genoeg voor onze buurman is zijn vuilcontainer ( zo'n grote die door een vrachtwagen wordt gebracht ) helemaal voor gegooid met puin door mensen.
Kapotte stoelen, tafels , grote opgerolde kleden noem maar op zo gek kun je het niet verzinnen, Het is echt helemaal tot de nok volgegooid.

En de vuilstort is hier 5 minutjes vandaan rijden.. maar ja dan moet je natuurlijk een aanhangertje regelen.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 01:45

Ja, wij hebben een aanhanger staan in de straat waar mijn ouders regelmatig wat mee weg rijden, en negen van de tien keer ligt hij vol met andersmans troep :+

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 10:46

Ah man, zo afschuwelijk! Ik snap niet hoe je je andermans bezit kan toe-eigenen!
Zo stond m'n trailer eens op stal, omdat ze tijdelijk geen vrachtwagen hadden. Eigenaar wou paarden kunnen vervoeren 'voor het geval dat' dus m'n trailer naar daar gebracht.
Hij staat standaard met een slot op, dat is gewoonte. Thuis, maar zeker als hij 'los' staat op locatie.

Bleek er iemand van de manège op zoek te zijn naar de sleutels in het cafetariaatje, omdat hij een paard moest vervoeren.
"Ik dacht, ik kan wel even die trailer gebruiken, die staat hier toch"

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 11:33

Jeetje, wat hebben sommige mensen een verhalen!
Sommige zijn zeer zeker asociaal, anderen gewoon wat overtrokken opgevat.

Wat ik heel asociaal vind is dat mensen tegenwoordig zo'n grote mond hebben.. Als ik mensen inhaal wanneer ik naar m'n paard rij op de scooter, krijg zo ontzettend vaak naar mijn hoofd geslingerd dat ik daar niet mag rijden (terwijl dat toch echt wel zo is..!). En dat blijft dus niet bij een venijnige "jij mag hier helemaal niet komen", maar gaat tot "GVD opgesodemieterd met die kk scooter" en zelfs mensen die hun fietsen ervoor gooien zodat ik bijna in 't kanaal beland in een poging ze niet aan te rijden.
Ontzettend vervelend. Geen enkel probleem als je er in een terechte situatie iets van zegt hoor, maar zorg dan wel dat je er verstand van hebt, en blijf een beetje fatsoenlijk in het taalgebruik..

Ook jongeren die in groepjes rijden, waarvan je zonder enige aanleiding: HOERRR naar je hoofd krijgt, zelfs meerdere keren gehad dat er op me getuft werd.. bizar.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 11:37

@ peanutbutter, je gooit toch niet je sigaretten uit het raam tijdens het rijden? dat vind ik eigelijk best een asociale actie. Genoeg verhalen over bermbranden door brandende sigaretten en niet zo lang geleden een vrachtwagen met paarden compleet afgebrand door een, en heel sporadisch ook auto's die brandende sigaretten ontvangen op de achterbank van een vreemde. Je bent dus erg gevaarlijk bezig, er zit niks voor niks een asbak in je auto.

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 17:51

Ik was aan het roken op het pleintje voor de rijschool,
toen er opeens een oude man naar me toekwam en helemaal begon uit te vliegen over een bordje dat aan de deur hing waar opstond 'verboden te roken'
wat bedoelt was voor binnen.

Heb toen maar gelachen naar hem en gekeken tot hij wegging,
echt wat een asociale eikel,omdat hij niet rookt mag niemand op straat roken.
En dat niet eens,gewoon de manier waarop hij zijn punt duidelijk wou maken door iets te beweren wat op niets sloeg.
Echt baaah,sommige mensen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:28

Maffieioso schreef:
En ook inderdaad regelmatig mensen die hun eigen bakje aardbeien even bijvult zodat het een grote dikke bak wordt, resultaat dat ik smorgens dus halve bakjes vindt.

De moeder van mijn vriend heeft hier zoiets grappigs op _O-

Een mevrouw bij de groentenboer was net zoiets aan het doen. Dacht dat het per bakje ging. Maar het ging dus per gewicht _O- Dus die mevrouw mocht lekker gaan dokken! Dat had ze niet verwacht, hahaha :D

Ik vind het trouwens niet asociaal als je een flesje leegdrinkt in de rij voor de kassa... Als je het netjes afrekent daarna tenminste. In een restaurant doe je dat toch ook ;)
Snap dat er mensen zijn die het niet op prijs stellen, maar bij de Kiosk vond ik het prima op zich..

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:46

Magrathea schreef:
Ik vind het trouwens niet asociaal als je een flesje leegdrinkt in de rij voor de kassa... Als je het netjes afrekent daarna tenminste. In een restaurant doe je dat toch ook ;)
Snap dat er mensen zijn die het niet op prijs stellen, maar bij de Kiosk vond ik het prima op zich..

das wel een beetje t punt he, je bent niet in een restaurant.....