Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna-Jelly schreef:Pascal, gadver!
Zo had ik, again de kinderachtige, ex. Mijn zoontje had hem weggestuurd uit de keuken omdat hij mij wilde helpen met afwassen. Laat hij zich ook nog wegsturen door een 2 jarige, vervolgens zeg ik tegen mijn zoon dat hij sorry moet zeggen, zoontje gaat lief sorry zeggen, maar meneer blijft zitten mokken op de bank en zegt dat sorry echt niet genoeg is.
Nee een kind kan niet samen met een kind, dusVind 1 kind opvoeden eerst genoeg
Of toen we op verjaardag bij mijn tante waren, ik was bob en ik wilde naar huis, meneer nog niet, nou goed nog half uurtje dan. Na het half uurtje zeg ik dat IK ga, zegt meneer; Zeur niet zo en stop een stuk komkommer in je vreet
Nouja hij is niet in mijn auto thuis gekomen....
En wb. paarden is het hier andersom. Mijn paard moest ik verkopen nadat mijn ex en ik uit elkaar gingen, in mijn eentje kon ik hem niet onderhouden...Is nog steeds enorm kaa uu tee....
Pascal schreef:Ik had een ex die jaloers was op mijn bloed eigen KIND!!!!
Die heb ik ook heeel gauw de deur uitgezet.
Kind mocht niet eens bij mij op schoot zitten, kreeg dan meteen een opmerking mama is niet alleen van jou hoor....
Pffff dan heb je echt een kronkel in je hoofd...
Anna-Jelly schreef:Zo had ik, again de kinderachtige, ex. Mijn zoontje had hem weggestuurd uit de keuken omdat hij mij wilde helpen met afwassen. Laat hij zich ook nog wegsturen door een 2 jarige, vervolgens zeg ik tegen mijn zoon dat hij sorry moet zeggen, zoontje gaat lief sorry zeggen, maar meneer blijft zitten mokken op de bank en zegt dat sorry echt niet genoeg is.
Nee een kind kan niet samen met een kind, dusVind 1 kind opvoeden eerst genoeg