Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marcha1987

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 14:03

Mijn ex was jaloers op mijn kat.
Poezebeest moest ook per se bij mij op schoot liggen dus kon hij niet op me schoot liggen, schuift ie er zo van me schoot af met de woorden das mijn plek....
Wel te begrijpen dat meneer een flinke uitbrander kreeg en poezebeest heerlijk met een stukje vis op schoot lag....

Pff op een dier jaloers....

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 14:38

Ik had een ex die jaloers was op mijn bloed eigen KIND!!!!

Die heb ik ook heeel gauw de deur uitgezet.
Kind mocht niet eens bij mij op schoot zitten, kreeg dan meteen een opmerking mama is niet alleen van jou hoor....

Pffff dan heb je echt een kronkel in je hoofd...

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:12

Pascal, gadver!

Zo had ik, again de kinderachtige, ex. Mijn zoontje had hem weggestuurd uit de keuken omdat hij mij wilde helpen met afwassen. Laat hij zich ook nog wegsturen door een 2 jarige, vervolgens zeg ik tegen mijn zoon dat hij sorry moet zeggen, zoontje gaat lief sorry zeggen, maar meneer blijft zitten mokken op de bank en zegt dat sorry echt niet genoeg is.
Nee een kind kan niet samen met een kind, dus :wave: Vind 1 kind opvoeden eerst genoeg :D

Of toen we op verjaardag bij mijn tante waren, ik was bob en ik wilde naar huis, meneer nog niet, nou goed nog half uurtje dan. Na het half uurtje zeg ik dat IK ga, zegt meneer; Zeur niet zo en stop een stuk komkommer in je vreet :=
Nouja hij is niet in mijn auto thuis gekomen....

En wb. paarden is het hier andersom. Mijn paard moest ik verkopen nadat mijn ex en ik uit elkaar gingen, in mijn eentje kon ik hem niet onderhouden... ;( Is nog steeds enorm kaa uu tee....

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:15

De grootste blunder van mijn ex? Vreemdgaan met paardrijdende meiden. Die kwam ik doodleuk hier op bokt dus tegen.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:25

LovingTweety schreef:
De grootste blunder van mijn ex? Vreemdgaan met paardrijdende meiden. Die kwam ik doodleuk hier op bokt dus tegen.

Oei hard..

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:39

Anna-Jelly schreef:
Pascal, gadver!

Zo had ik, again de kinderachtige, ex. Mijn zoontje had hem weggestuurd uit de keuken omdat hij mij wilde helpen met afwassen. Laat hij zich ook nog wegsturen door een 2 jarige, vervolgens zeg ik tegen mijn zoon dat hij sorry moet zeggen, zoontje gaat lief sorry zeggen, maar meneer blijft zitten mokken op de bank en zegt dat sorry echt niet genoeg is.
Nee een kind kan niet samen met een kind, dus :wave: Vind 1 kind opvoeden eerst genoeg :D

Of toen we op verjaardag bij mijn tante waren, ik was bob en ik wilde naar huis, meneer nog niet, nou goed nog half uurtje dan. Na het half uurtje zeg ik dat IK ga, zegt meneer; Zeur niet zo en stop een stuk komkommer in je vreet :=
Nouja hij is niet in mijn auto thuis gekomen....

En wb. paarden is het hier andersom. Mijn paard moest ik verkopen nadat mijn ex en ik uit elkaar gingen, in mijn eentje kon ik hem niet onderhouden... ;( Is nog steeds enorm kaa uu tee....

Zo gingen wij een keer gourmetten, en mijn ex werdt dus pissig omdat mijn zoontje komkommer zat te eten, duurde hem allemaal veel te lang...

Nou ik had zoiets het is gezond en hij eet zo heus nog wel een stukje vlees...
Nou mijn ex ging tekeer tegen die kleine, ik heb zo m'n boeltje bij elkaar gepakt en ben weggegaan.

Meneer was sowieso erg bezitterig....
Twee weken nadat mijn moeder overleden was had ik een gesprek met haar behandelend arts om wat zaken na te praten...

Afijn ik was daar geweest, en wou een avondje alleen zijn om alles een beetje op een rijtje te zetten en om wat antwoorden te verwerken....

Maar nee meneer was de volgende dag vrij dus HIJ wou langskomen omdat HIJ anders wel kon werken en omdat HIJ wat leuks wou gaan doen....

Ik heb hem gemeld dat dat dan ZIJN probleem was en dat ik hem die avond niet wilde zien...

Ik heb oppas voor mijn zoontje geregeld, en ben met mijn zus een wijntje gaan drinken...
Wat was ik kwaad zeg... egotripper...

Vandaar dat onze relatie gauw over was...
Was van mijn kant een moment van verstandverbijstering....
Kan er nog steeds niet met mijn hoofd bij wat ik met die kerel moest zeg....
Jaar nadat ik hem aan de kant gezet had heeft hij me nog gestalkt.... En wat was ie boos toen ik vertelde dat ik weer een nieuwe vriend had... Blegh.....

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:50

Pascal schreef:
Ik had een ex die jaloers was op mijn bloed eigen KIND!!!!

Die heb ik ook heeel gauw de deur uitgezet.
Kind mocht niet eens bij mij op schoot zitten, kreeg dan meteen een opmerking mama is niet alleen van jou hoor....

Pffff dan heb je echt een kronkel in je hoofd...

als die vanmij dat 1 keer tegen ons kind durft tezeggen staan de koffers binnen een uur in de auto :(
dat is wel heel erg zeg

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:07

Jeetje dat noem ik geen blunder meer!
Zulke kerels zijn gewoon ziek!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:18

Anna-Jelly schreef:

_O- Sommigen zijn toch echt ongelofelijk _O-
Die van jou ook Pascal :oo .

Misschien niet zo erg als bij jou, maar het deed me er toch aan denken. Toen ik nog met mijn ex samen was en we bijna een jaar een relatie hadden(we waren zo'n 17 jaar), had mijn vader een paard van ons te koop gezet. Ik ben het niet zo gewoon om paarden te verkopen, kende dit paard ook al jaren en had er een goede band mee. Geweldig paard was dat. Dat maakte ook dat hij redelijk snel verkocht was, en de kopers zouden hem op een voormiddag komen ophalen. Heel toevallig had ik een tijdje terug afgesproken dat ik die dag in de namiddag zou gaan zwemmen met mijn vriend en een bevriend koppeltje. Ik zag het echter niet zitten om 's middags mijn vriendinnetje op te laden en 's namiddags vrolijk te gaan doen in een zwembad, ik wilde toch even mijn dagje hebben om verdrietig te zijn dat ze echt weg was. Dus ik bel naar mijn vriend en leg uit dat ik hij van mij gerust mee mocht gaan zwemmen, maar zelf wilde ik het liever een weekje uitstellen want mijn hoofd stond er gewoon niet maar.

Krijg ik een hele hoop gejammer terug, dat we het hadden afgesproken, en hij kon zijn vriend toch niet gaan zeggen dat het plots niet doorging, die rekende erop dat we meekwamen... :roll: . Ik kon het toch niet maken om hem "in de steek te laten" (huh?! Wie laat wie in de steek >;) ) Ok als het nu echt iets speciaals was of iets waar we per se met zijn 4en bij moesten zijn ofzo, maar het ging om simpelweg te gaan zwemmen in het lokale zwembad. Uiteindelijk begin je dan toch te denken dat jij degene bent die zich aanstelt en heb ik toch maar toegegeven. Mee gaan zwemmen, me heel sterk gehouden, totdat ex erover begon te vertellen tegen het andere koppel, dat mijn paard vandaag verkocht was. Ander meisje reed toevallig ook paard en vroeg er een beetje achter, en toen kon ik het allemaal niet meer houden en ben ik een potje gaan janken midden in het zwembad. Zeer charmant, als 17-jarige :+ . Trouwens ook nooit iets van steun ofzo gehad van ex, tijdens de verkoop en de periode ervoor wist hij dat ik het moeilijk had ermee, maar geen enkele keer had hij spontaan gevraagd hoe het ging met het paard. En ook nadat ze weg was heeft hij dus nooit eens de moeite gedaan om gewoon maar te vragen hoe het met me ging. Paard was verkocht en dat was het volgens hem.

Hetzelfde trouwens toen mijn andere paard (die ik nu nog steeds heb) op een dag serieuze koliek had. Mijn paard was in al die jaren nooit ziek geweest en toen rond de 20, het àllerbelangrijkste wat ik heb (toen zo'n ik schat 8 à 9 jaar in mijn bezit) dus ik was mij doodgeschrokken en ik was zo bang dat dit het einde was. Normaal zou ik iets gaan doen met mijn vriend, maar het enige waar ik aan kon denken was mijn arme meid en ik had dan ook absoluut geen behoefte om hem te zien, ik was er toch met mijn gedachten niet bij. Dus ik vraag hem of hij asjeblieft niet wilt komen vandaag, want mijn paard is zwaar ziek en ik wilde erbij blijven. Staat hij evengoed een uur later bij mij aan stal(stallen aan huis), want hij vond dat hij toch wel het recht had om te komen en was hij nog teleurgesteld in mij dat ik had gezegd dat ik hem niet wilde zien. Zelfde verhaal trouwens, nooit meer gevraagd hoe het ging met het paard achteraf. Iig is het met het paard helemaal goed gekomen, met de relatie iets minder :+ .

Wat een verschil met mijn huidige relatie, die vraagt tenminste wel eens spontaan hoe het met mijn paard is, of ze het niet te koud heeft met dit weer,...terwijl hij niets met paarden heeft. Toen hij een keer geholpen had om een wondje te verzorgen, heeft hij nog een maand gevraagd "Hoe is het met Evita? Is haar wondje al genezen?" <3 . Toch een vent die wèl langs mag komen om mij te troosten als ik het moeilijk heb met mijn paard :D .

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:42

Moet je nagaan dat mijn ex dus 28 was toen he :x Dan verwacht je zulk kinderachtig gedrag niet meer...

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:01

Mannen kunnen er effectief wat van.
De clichés zeggen dat vrouwen zeuren en dreinen, maar in de praktijk :x

Zo had mijn ex het eens gepresteerd om me te bellen op het werk (alleen voor noodgevallen):
"Ja met mij, er hangt blauwe rook in onze keuken!"
"Eh? Blauwe rook? Staat er wat in brand?"
"Ik had een afbakbroodje in de microgolf gelegd en er is iets mis met dat ding, want opeens hing de keuken vol rook"
"Waar was jij dan?"
"Mijn bad laten vollopen"
In het kort: meneer was na zijn nachtshift om 2 uur uit bed gerold, besloot een broodje af te bakken en vergat de magnetron op ovenfunctie te zetten, was vervolgens het bad gaan laten vollopen en had niet meer naar het broodje gekeken, en dat stond dus in brand. Terwijl ik hem al had gewaarschuwd nooit zoiets te doen. En dan belde hij mij (precies of ik kon daar iets aan doen)
"Ja wat moet ik nu doen?"
"Ja wat denk jij zelf? Oven open, broodje door het raam, alle ramen open zetten!"
"Ok ok"

Kom je thuis, tref je hem naakt aan in kamerjas, ongewassen, en de keuken nog steeds vol rook, broodje nog in de oven (zwart) en ramen dicht.
Dus ik "WTF het stinkt hier nog ontzettend, ik ga de ramen weer open doen hoor"
"Nee, niet doen, dan krijg ik het koud!"
Ja, dat zou ik ook hebben als ik om 5 u in de namiddag nog naakt in een kamerjas rondliep ja!!!! -:(-

Ik zou er een boek over kunnen schrijven, en vooral hoe alles weer richting mij kwam. Ik leek zijn moeder wel.

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:04

jeetje wat egoïstisch!
vind ik de blunders van mijn exen toch wat grappiger geloof ik :Y)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:12

Mja, bedenk me nog iets van iemand waar ik (gelukkig!!) echt maar heel kort soort van iets mee gehad heb...

Kwam een keertje hier, dus mee naar stal, zoals we altijd doen in het weekend. Komen we terug, krijg ik van hem te horen dat ik de volgende keer dat we naar stal gaan dat van tevoren tegen hem moet zeggen, want dan kan hij zijn laarzen mee nemen en ook met de paarden werken. Kende de jongen net een maand :+ Had echt zoiets van ho even! time out, dat ga jij maar even niet doen voorlopig!

Maarja, zo had hij wel meer, alles wat ik leuk vond en deed nam hij over, ging hij ook doen en vond hij inene ook leuk, en die ene keer dat ik bij hem was speelden zijn hormonen aardig op zogezegd. Het was mijn schuld volgens hem dus ik mocht het ook oplossen. := :') Ik had echt zoiets van dacht ik effe niet, helemaal geen zin, je gaat maar slapen! Heeft dus ook niet heel lang geduurd, en een maand later kwam ik mijn huidige vriend tegen :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:17

Jeetje Pascal wat een griezel :oo

Die van het broodje is ook tamelijk ernstig :=

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:37

haha jullie maken mijn dag weer goed! :')
zitten ook wel erge tussen trouwens..

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 18:50

Jezus wat kinderachtig,jaloers zijn op een kindje :')

Mijn ex wou ook altijd bezig zijn met de paarden,
en toen het er op aan kwam durfde hij Joyce niet eens vasthouden omdat ik iets uit de kast moest pakken :+
(doet echt niéts verkeerd,voor hoogte van pony,kijk op mijn profiel :+ )

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:05

jeetje wat zijn mannen toch kleuters he!

die van mij vindt het erg leuk om ze te voeren, krijgen ze altijd een handje (of meer) extra van hem, maarja ze zijn op normaal gewicht dus is het niet zo erg en af en toe mogen ze wel verwend worden :P

Die van dat broodje wat een luie lamlul zeg, hij kan toch ook wel wat doen behalve op de bank niksen...

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:06

Ja aan dat jong heb ik een hoop narigheid aan overgehouden....
Kan nog een hele hoop vertellen dat het voor mij de druppel was!!!

Neus vol met coke auto gaan rijden en mij meenemen. (dus verantwoording over mij, ik wist hier trouwens niets vanaf hoor anders was ik niet ingestapt)

Wat dan betreft drinkt mijn huidige vriend wel eens een biertje te veel, maar zou mij nooit in gevaar brengen...

Heb mijn vriendje trouwens de stuipen op het lijf gejaagd zaterdag..
Vooraf moet je even weten dat mijn huwelijk met de vader van mijn zoon alles behalve leuk verlopen is, dus een jaar geleden gilde ik dat ik nooooooit meer ging trouwen en dat ik noooooit geen kinderen meer wilde...

Zaterdag had ik behoorlijk wat gedronken, en flapte het eruit... Met jou wil ik wel trouwen en met jou wil ik zelfs een kindje...
Meneer wist eerst even niet wat hij ermee aanmoest en ging later op zijn knieen, ik dacht dat dit voor de grap was maar hij zei de volgende dag dat er een kern van waarheid inzat..

En dat hij in de toekomst zelfs misschien een kindje zou willen met mij..
Maar echt dat hoofd _O- ik had het eigenlijk moeten filmen _O-

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:07

Eerst een blunder van mij.
Ik ging naar de mac toe met een vriendin,nichtje.moeder& haar ex.
Lopend naar de kassa en daar stond een jongen achter in 1 woord WAUW <3
Kwam niet meer uit mijn worden knalrood naar de grond starend Claire wat wil je eten?
eh kipnuggets zonder sla? :')
heel de macdonald in een deuk (ja het was laat in de avond bijna niemand :') )
Meneer kwam ook de frietjes 1 voor 1 brengen en kijkend naar mij.
Later die avond voegde hij me toe op hyves! Bleek hij 5 min van mij vandaag te wonen.
helpt wel volgende x bij een leuke mac jongen kipnuggets zonder sla bestellen :+

Zijn we even een peukie gaan roken buiten.
Volgende dag bij hem thuis ging hij naar de wc ik hoor ineens een harde knal en daarna was het stil.
na 5 min toch maar even gaan kijken ligt meneertje daar op de grond huilen van het lachen.
hij wou naar de wc maar had zijn voet achter de deur gezet en liep er zo recht tegenaan.
Met kerst had hij een mooie rode neus en kon ik hem rudolph noemen :Y)

Nog wel een andere blunder met hem samen maar die zet ik niet hier neer te genant _O-

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:09

Whoehahahahahaha wat een heerlijk topic :D
Heb me kostelijk vermaakt..

Tranen rolden letterlijk over mijn wangen bij het sloffen verhaal en de vader die zijn dochter vergat :D :D :D

Ik zie het dan helemaal voor me :j

Edit : kipnuggets zonder sla :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:10

Dat kan hoor. Dat is een extra service die we bieden voor aaaaaaalle gasten :P *werkt bij de mac*

Rosborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:58

Nou niet echt een blunder van een ex..
maar zo'n jongen vind me dus leuk (ik hem echt niet! zie hem alleen als gewone vriend)
en heb al minstens 10x gezegt dat het niks wordt, dat ik hem niet leuk vind etc.
via msn EN in real life
hoor ik van het weekend dat hij had gezegd dat IK onduidelijk was tegen hem en dat hij het nog steeds probeert 8)7

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:02

friendly schreef:
Dat kan hoor. Dat is een extra service die we bieden voor aaaaaaalle gasten :P *werkt bij de mac*

Heb je dan voor mij een cola light zonder saus ?

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:09

Hahahaha, dat Mc-verhaal. :')

Ik had trouwens ook een ex die heel graag wilde weten hoe het voelde om een tampon erin te duwen.. Heb meneer maar vriendelijk bedankt en gezegd dat ik dat prima zelf kon. >;)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:11

topsylover schreef:
Hahahaha, dat Mc-verhaal. :')

Ik had trouwens ook een ex die heel graag wilde weten hoe het voelde om een tampon erin te duwen.. Heb meneer maar vriendelijk bedankt en gezegd dat ik dat prima zelf kon. >;)

Ehm, IEUW?!