Hier nu rond de -0.5 graden en een rare soort korreltjes sneeuw Vanmiddag wel een tijdje "droog" geweest op stal flink aan het sneeuwruimen geweest en flink gestrooid nu maar hopen dat het morgen goed begaanbaar is
_flo_
Geplaatst: 04-12-10 21:05
Wie kan me vertellen hoe de toestand op de weg richting Den Helder is ?
Ik heb een zoon die vannacht nog moet dj-en in Den Helder en ik kan hem de reis met de auto vanuit de achterhoek daarnaar toe (nog) niet uit zijn hoofd praten !
iefke
Geplaatst: 04-12-10 21:10
Vanmiddag op weg naar Oisterwijk echt bar slecht op de snelweg. Het sneeuwde echt megahard. We zijn net nog boodschappen gaan doen en de sneeuw gaat steeds meer op regen lijken. Het is 1 graad
appelflap. Ik ben weer thuis in Utrecht. Uiteindelijk ben ik met veel pijn, geduld en moeite in Amersfoort beland om daar na een half uur wachten en drie koppen gratis koffie te horen dat de eerstvolgende trein pas een uur later [nu dus] richting Apeldoorn zou rijden [en dan nog maar afwachten of dat ook echt zo is]. De stoptrein terug naar Utrecht zou bijna komen, dus ik ben maar terug naar huis gegaan. Godverkutje.
Ik heb nog een mooie foto van het bord met de vertrektijden van de treinen.
Helemaal blauw.
Kendra
Geplaatst: 04-12-10 21:17
Hier nog onder nul en stervenskoud door de wind...heb alle sneeuw weggeruimd, maar volgens Buienradar komt er nog wel een pak bij vannacht. Iedereen die dus wil ruilen: van harte welkom, ik wil wel een paar dagen zonder.
Ik kreeg, toen ik dit bord en de veule menschen op Utrecht Centraal zag een déjà-vu naar een paar weken geleden op een bewuste vrijdagmiddag.
Aukelizzy
Geplaatst: 04-12-10 21:25
Het is hier + 0,4 Komt wel nog meer sneeuw aan volgens de buienradar.
gohya
Geplaatst: 04-12-10 21:27
Iedereen die nog méér sneeuw wil,weet wel dat je dan nóg meer natte zooi hebt morgen,als het dooit. Hoe minder sneeuw,hoe minder natte zooi je houd. Het heeft hier net een klein beetje gesneeuwd,niet veel gelukkig.