Gefeliciteerd, wat een mooi veulen en haar naam is natuurlijk prachtig....wat zal Nicole trots zijn daarboven
Whis_Serada
Geplaatst: 27-05-12 09:20
Vandaag is een dag,dat ik (zoals veel dagen in het jaar) weer aan chevke moet denken. Haar verjaardag, ze zou 38jr zijn geworden. Ik mis haar vaak, haar lieve berichten en haar moed om te strijden. Haar heerlijke paarden en honden foto's, haar humor ook al had ze een lijfje wat vaak niet wilde wat zij wilde. Nicole lieverd een fijne verjaardag waar je ook bent. Love you meissie xxx Wil ook de familie veel sterkte wensen, want dit soort dagen blijven pijn doen.
ik werd er vanochtend wakker mee! en ben echt een ramp met verjaardagen onthouden
Vasthi
Geplaatst: 28-05-12 08:00
Wat een prachtig veulentje die Chev❤ Mooi die vernoeming. Nic gisteren anders 38 geworden....helaas mocht het niet zo zijn. Las gisteren weer eens haar laatste sms-jes over een afspraak voor een buitenrit, het meerijden naar het gmtpk, of ik haar had zien hardlopen in Soest, het ophalen van Fenore bij Monique vandaan, haar verjaardag en een koffieafspraak met Mariel bij m'n paarden, het lijkt allemaal nog zo kort geleden.
Vond dit laatst op Bokt: Those we love don't go away. They walk beside us every day. Unseen, unheard but always there. Still loved, still missed, but very dear.
Mooie woorden Diny! Ook hier wordt nog veel en vaak aan Nic gedacht, op haar verjaardag, maar ook gewoon....klets geregeld tegen Fizzje en Koko over haar en sta ik met een grote grijns op m'n gezicht als ik aan onze gekke en gezellige momenten denk.
hier word ook nog veel aan haar gedacht. wist alleen niet dat ze gisteren jarig was. lieve nicole waar je nu ook bent, wij zijn in gedachten bij je.
Joscaa
Geplaatst: 28-05-12 18:54
Wat mooi dat het veulen op een 17e geboren is ook & naar haar genoemd is.
tienus63
Geplaatst: 04-11-12 23:10
Als het goed is wordt of is haar graf nu afgewerkt. Ik heb het ontwerp op papier gezien, ziet er erg mooi uit.
Zie er naar uit om het écht af te zien. Haar plekje blijft interactief, zoals ik dat noem. Iedereen die dat wil kan er een bloemetje of iets anders achter laten. Een mooie foto van haar zal de "steen" sieren. Foto kan gewisseld worden als ie te veel vervaagd raakt.