Na 21uur kan je daarachter na het station gratis parkeren dacht ik zo uit m'n hoofd Voor mij is carnaval ook weer afgelopen, gister toch niet zo slim geweest om nog te stappen terwijl vanmorgen om kwart over 5 de wekker ging
Coconut
Geplaatst: 07-03-11 21:37
Carnaval was super!!! Alleen wel bloedheet in de kroeg pff
Ik heb vanavond nog een hele nacht feestje bouwen voor de boeg hoor! maar het is de laatste avond, dus de "carnavalspop" wordt in brand gestoken. Altijd heel erg emotioneel moment, omdat veel carnavalisten hier echt een heel jaar lang heel intensief naar carnaval toeleven.
De feestvierders!
Dit plein staat 's nachts propvol dansende gekken
Om een ideetje te geven: Naast het gebouw links opde foto staat een soort "toren". Da's een deeltje van de geluidsinstallatie
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-03-11 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Pff nog één dag te gaan! Baal echt al het over is. Zit nu jammer genoeg wel met een dikke knie. Zometeen even goed koelen en hopen dat het vanavond beter is!?
als ik aan jou denk dan weet ik wat je denkt en als ik goed nadenk dan denk ik dat je denkt wat ik denk dan denk ik weer wat hij denkt en dat klopt want iedereeen; we gaan zoenen
zoenen is gaaf zoenen is gaaaf zoenen is gaaf
NRPSbokker
Geplaatst: 08-03-11 16:04
Ann_e schreef:
als ik aan jou denk dan weet ik wat je denkt en als ik goed nadenk dan denk ik dat je denkt wat ik denk dan denk ik weer wat hij denkt en dat klopt want iedereeen; we gaan zoenen
zoenen is gaaf zoenen is gaaaf zoenen is gaaf
kan het nietmeer aanhoren hahaha
RoWi
Geplaatst: 08-03-11 16:06
Haha, dat liedje kende ik nog helemaal niet
Pauke
Geplaatst: 08-03-11 16:40
RoWi schreef:
Haha, dat liedje kende ik nog helemaal niet
Wat ?! Waar heb jij gezeten ? Dat is toch gewoon een standaard liedje
RoWi
Geplaatst: 08-03-11 16:48