Hier net ook, nu even droog. (Leusden, bij Amersfoort)
Yunomi
Geplaatst: 29-08-10 16:55
x
Laatst bijgewerkt door Yunomi op 09-02-22 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Aukelizzy
Geplaatst: 29-08-10 16:58
Het is hier nu weer heel even droog, maar het kwam net met bakken naar beneden. Precies toen ik op het land liep om de paarden binnen te halen. Mooi niet dat ze mee wilden lopen, ze gingen allemaal met hun kont in de regen staan. Stond ik daar dan met mijn goede bedoelingen.
Nou, het komt hier al een tijdje met bakken naar beneden en het begint nu ook te rommelen. En ik moet vandaag nog 20 min met mijn paard aan de hand op het harde stappen..
Nu heeft lichte regen maar wel de hele dag regen. Hebben de paarden voor vanacht binnen gezet (wat we eigenlijk nooit doen voor het stalseizoen) staan onbeschut op een wei en met wat ze nog voorspellen
Ik hoorde wel dat het mooier weer gaat worden, maar ik weet alleen niet wanneer
Tot overmaat van ramp ben ik ook weer begonnen met hoesten.ik kom er echt nooit vanaf. Ik word hier zo moe van..Ik fiets al een paar dagen met een enorm dikke, gebreide sjaal om. Een hele lange. Heerlijk!
Niicole__
Geplaatst: 29-08-10 17:43
Hier op dit moment alleen lichte regen, net alleen maar keiharde regen - regen - regenbuien.. Wél komt er volgens buienradar nog genoeg aan!
Hier dreunt de donder ook flink door en valt het water rijkelijk..bah bah en nog eens bah ...(zuid westen prov.utrecht)
Leliaardje
Geplaatst: 29-08-10 17:50
Flinke onweersbui met bakken met regen: ik zie dat het een strook is van Noord naar Zuid die van West naar Oost over het land schuift. Dus Oosten: jullie staat nog wat te wachten! Ik was net te laat met pony's binnen halen: twee hebben in de hoosbui gestaan. Ga die zo ook maar even halen, want er komt nog een andere bui aan. En vannacht geloof ik nog veel meer, dus ze mogen even een nachtje droog staan.
Omweer en het zag wit van de regen, ik zit lekker warm op de bank
SteffiiY
Geplaatst: 29-08-10 17:56
aerdenhout1 schreef:
Ik hoor het alweer...in heel Nederland is het Karel, Utrecht, Tango weer!!! Getverdemme...het is nog zomer!!!!!
Steffiiy...ben jij wel wijs in je bovenkamer?????????
ik vind onweer echt lekker
wouterpaard
Geplaatst: 29-08-10 17:58
Buienradar is ook apart op het begin scherm trekt de onweer langs ons en is het rond 20.00 rustig en op de 24 uurs radar staat ons onweer en flinke regen te wachten ben dus heel benieuwd!!
Ingmar_
Geplaatst: 29-08-10 18:03
Eigenlijk wil ik nu gewoon in bed gaan liggen. Dicht tegen iemand aan die me dan gewoon vasthoudt
aerdenhout1
Geplaatst: 29-08-10 18:05
Kan het je nog extremer vertellen, op buienradar op de computer gaf hij redelijk droog aan, maar op de telefoon ging het plensen???
Ingmar...en dan wachten op de zomer???? Ik help je uit de droom......