Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
heb 2 jaar bij de AH gewerkt, toen jaartje gestopt geweest want ging naar t buitenland en nu ben ik bij een andere AH weer aangenomen. deze staat in utrecht, en mn oude in een dorpje in groningen dus denk dat ik hier wel wat meer mee zal maken.
al komen in dorpjes ook heel veel leuke dingen langs.
vanaf zaterdag begin ik, dus tot die tijd lees ik ff mee. 

01San schreef:Even een vraagje voor de supermarktmedewerkers onder ons:
Ik zag vandaag de kruitnoten enzo (sinterklaas) weer in de schappen liggen....
Nu is mijn vraag: hebben jullie nou veel reacties bijv zoals: liggen die nu al in de winkel??
edit:typfoutje
01San schreef:Even een vraagje voor de supermarktmedewerkers onder ons:
Nu is mijn vraag: hebben jullie nou veel reacties bijv zoals: liggen die nu al in de winkel??

M_aaike schreef:01San schreef:Even een vraagje voor de supermarktmedewerkers onder ons:
Haha Ja!![]()
Zo ongeveer élke klant zegt het, maar zo ongeveer élke klant, neemt ook een zak mee.![]()
Vorige week zaterdag een jongentje tegen mij:
''Mevrouw, mag ik u wat vragen?''
Ik: ''Ja tuurlijk.''
Hij:''Weet u wel dat sinterklaas hier pas over heeeeul lang is?''
Ik: '' euuh hoezo? ''![]()
Hij: ''Nou, hoe kan het dan dat die pepernoten nu al in de winkel liggen? Want de zomervakantie is nog maar net afgelopen hoor!"![]()
Ik: ''Ja sinterklaas heeft al wat pepernoten vooruit gestuurd, zodat alle kinderen ze alvast kunnen proeven.''
Hij: ''Oooooooh..''
Ik: ''Lief van hem hè?''
Hij: ''Hmmph, nou ik vind het stom. Sinterklaas weet toch ook wel dat de zomervakantie net is afgelopen?''![]()
En toen liep hij weg, helemaal beledigd. zo schattig, haha!

Hoe slicht ben je dan ..
"
ShannonJuul schreef:AhvG schreef:Trouwens,
valt het jullie ook altijd op, dat als je vraagt of ze de bon willen dat echt heeeel erg veel mensen zeggen: ik krijg het toch niet terug
xd
Jepof: Ik krijg het niet terug van de belasting, hang maar boven je bed, is voor je verzameling en nog wel meer!