Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
01San schreef:Even een vraagje voor de supermarktmedewerkers onder ons:
Ik zag vandaag de kruitnoten enzo (sinterklaas) weer in de schappen liggen....
Nu is mijn vraag: hebben jullie nou veel reacties bijv zoals: liggen die nu al in de winkel??
edit:typfoutje
01San schreef:Even een vraagje voor de supermarktmedewerkers onder ons:
Nu is mijn vraag: hebben jullie nou veel reacties bijv zoals: liggen die nu al in de winkel??
M_aaike schreef:01San schreef:Even een vraagje voor de supermarktmedewerkers onder ons:
Haha Ja!![]()
Zo ongeveer élke klant zegt het, maar zo ongeveer élke klant, neemt ook een zak mee.![]()
Vorige week zaterdag een jongentje tegen mij:
''Mevrouw, mag ik u wat vragen?''
Ik: ''Ja tuurlijk.''
Hij:''Weet u wel dat sinterklaas hier pas over heeeeul lang is?''
Ik: '' euuh hoezo? ''![]()
Hij: ''Nou, hoe kan het dan dat die pepernoten nu al in de winkel liggen? Want de zomervakantie is nog maar net afgelopen hoor!"![]()
Ik: ''Ja sinterklaas heeft al wat pepernoten vooruit gestuurd, zodat alle kinderen ze alvast kunnen proeven.''
Hij: ''Oooooooh..''
Ik: ''Lief van hem hè?''
Hij: ''Hmmph, nou ik vind het stom. Sinterklaas weet toch ook wel dat de zomervakantie net is afgelopen?''![]()
En toen liep hij weg, helemaal beledigd. zo schattig, haha!
ShannonJuul schreef:AhvG schreef:Trouwens,
valt het jullie ook altijd op, dat als je vraagt of ze de bon willen dat echt heeeel erg veel mensen zeggen: ik krijg het toch niet terug
xd
Jepof: Ik krijg het niet terug van de belasting, hang maar boven je bed, is voor je verzameling en nog wel meer!