Gelukkig hier geen nieuw sneeuw gevallen! Wel heel grijs, en bewolkt en donker.. Maar geen sneeuw. Zometeen naar stal, kijken of ik met me fjord weer kan rijden.
mardjai
Geplaatst: 18-02-10 12:50
hier droog, +3,5 graden. Alles wat er nog lag (dun glad laagje) is lekker aan het weg dooien
magic_lover
Geplaatst: 18-02-10 14:07
Nou de schrik viel hier vanmorgen wel mee wist dat er wat ging vallen, en het was ook maar een heel dun laagje wat er lag, wat ondertussen alweer helemaal weg is door de dooi. Wegen waren ook gewoon schoon en goed, die waren natuurlijk zo zout dat het gelijk weg was
Maargoed, dat wat vannacht gevallen is is alweer weg dus, nu de rest nog even, de vorst wat uit de grond want die is echt knoeterhard.... dus kom maar op met die echt goeie dooi
Verder is het hier een erg klein wereltje, beetje grauw en 'mistig', maar niet echt koud.
Alle sneeuw is hier ook weg! De zon schijnt! Hoop dat de wei weer een beetje droog is, dan kan ik zo even mijn paardje rijden (lees, opbouwend stappen )
Erna_
Geplaatst: 18-02-10 16:51
Wat er nog aan sneeuw lag, is hier ook al bijna helemaal verdwenen. Het is wel een grijze dag en het voelt ook koud aan buiten. Waterkoud
Tot mijn verrassing werd ik vanochtend wakker (altijd natuurlijk heel fijn) en de sneeuw was bijna weg in de tuin het lijkt alsof het een beetje regent maar het kan ook de dooi zijn.
Gisteren regen ML... niets gehoord.. lag wss helemaal in coma.
mardjai
Geplaatst: 19-02-10 10:34
Gisteravond moeten schuilen ivm een mega regen hoosbui Maar daar na was het gewoon lekker geen sneeuw meer hier, de bak weer helemaal goed op het moment steeds miezer regen met een heelijke temperatuur van +4 graden