Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joosiien schreef:SuperLiesje schreef:Op richtingaanwijzer zak je echt niet hoor! Ik doe het ook regelmatig en heb het heel nadrukkelijk aan mijn instructrice gevraagd.. tenzij je elke keer je richtingaanwijzer fout doet is dat niet iets waar je op zakt
En hoe ik dat weet, ik ken mezelf heel goedIk heb ooit eens 4 keer voor hetzelfde vak een tentamen moeten maken op school en was elke keer net zo zenuwachtig als de keer daarvoor
Mijn zenuwen komen omdat ik het zo graag wil halen en van mezelf eigenlijk niet mag zakken.. niet omdat ik de gang van zaken o.i.d. spannend vind
Mijn eximinator zei dat je daar wel op kunt zakken en bij het echte examen had hij dat ook gedaan. Je communicatie is namelijk niet goed met het verkeer en mensen durven je dan niet in te halen op de snelweg. De communicatie met het andere verkeer is heeeel belangrijk.
Aranel: hoezo boze reacties? Ik had niet het idee dat mijn reactie boos was. Heb alleen mijn situatie beschreven. Niet boos bedoeld iedergeval.
XFiemoX schreef:Idd en als ze door blijven gaan met aflassingen loopt het alleen maar hogerop, rijscholen zullen er ook niet blij van worden...Al die examinatoren mogen wel lekker naar huis toe maar moeten echt alles weer inhalen...