Destino: ben je echt fanatiek bodyjammer? Ben benieuwd wat je dan van Zumba vind! Ik vind bodyjam namelijk uitdagender Zumba vind ik leuk voor een keertje, maar zeker niet vaker dan 1x per week, anders gaat het me vervelen..
Ik heb bodyjam nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel leuker dan Zumba. Ik heb het idee dat je daar wat meer doet. En vind de muziek ook leuker. Maar bodypump en bodyvive lijkt me ook leuk
Haha ik vind alles eigenlijk wel leuk Ik denk dat ik pump en combat voor de afwisseling leuk vind . Ik ben heel benieuwd hoe bodyjam is! Ik heb dat eerst en daarna zumba, dus dan kan ik wat meer 'uitrusten' .
Corelli
Geplaatst: 25-01-10 12:53
Bodyjam is mijn lievelingsles Combat is ook erg leuk ja, lekker agressief doen En bodybalance, geven ze dat bij jou ook? Ook een aanrader Het lijkt heel suf, maar je wordt er echt lenig van! Heb er ook altijd dikke spierpijn van
Ja bodybalance geven ze ook! Maar dat lenig worden is wel handig Ik doe PABO en volg dan de specificatie voor gym te gaan geven en nu moet ik dus ook 3 keer per week zelf gaan gymen. Dus mn conditie mag weleens omhoog
hmm sportschool heeft terug gemaild over de prijs.. die '100 euro' voor studenten is per collegejaar.. dus tot 4 juli. heb terug gemaild hoe dat gaat met de kosten als ik nu pas lid wordt. ik ga natuurlijk niet 100 euro voor 5 maanden betalen terwijl dat eigenlijk de prijs voor 10 maanden is.