Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 19:05

DeniseES schreef:
Mensen... het gaat over rare opmerkingen van klanten... Er staat een hoop offtopic tussen wat het topic er niet leuker op maakt...

nou ik dacht al heb ik wel een goede reactie geplaatst

arans

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 19:28

Nou ik had laatst weer een klant waarom ik behoorlijk moest lachen!

Nou ze viel me al op in de rij. Te strakke heup broek, waar de vetrolletjes over heen hingen. Naveltruitje (inclusief piercing), maar haar buik was nou niet echt mooi. en ze was net iets te zonnebank bruin.
Wij zijn verplicht om bij elk stuk vlees dat voorbei komt te vragen of de klant er een extra zakje omheen wilt. Dit vroeg ik dus ook bij deze klant, waarna ik een wel heel uitgebreid antwoord kreeg:
'Altijd maar die zakjes, ik vind dat zo jammer, iedereen doet overal maar zakjes omheen, terwijl dat helemaal niet nodig is, hardstikkeslecht voor het mileu'
'Ik ben het helemaal eens met u mevrouw'
'Ja maar ik kan daar gewoon echt niet tegen dat iedereen er maar zakjes omheen doet, en je bent hardstikke lief dat je dat vraagt maar het is heelemaal niet nodig. En dan koop je zo een pak koekjes en dan zit om elk koekje ook weer een zakje! En echt hardtikke lief dat..'
'Ik snap het volkomen mevrouw'
'Ja maar al die zakjes zijn zo slecht voor dat klote mileu, en kijk hier zit dan ook weer een zakje omheen( ze had nasi groenten vast) maar ik wil best komen met een pan hoor. En ik snap wel dat je het vraagt, want er zijn mensen die overal zakjes omheen doen...'
'Ik snap u mevrouw, ben het er helemaal mee eens'
'...om het brood, om het vlees, en dan hebben ze ook nog een zakje aan in bed!!!!!!!!!!!!'

Nou ik heb echt heel veel moeite gehad om mijn lach in te houden!

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 19:34

whahahaa! xD

k vind m wel leuk! xD

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 19:35

vandaag deed bij ons de kassa niks meer. Daardoor dus niet pinnen en geen software of cadeaubonnen (want die moesten gescand en de sleutel voor software lag in de kassa la) Genoeg mensen die er begrip voor hadden maar uiteraard ook mensen die dachten dat wij dit express doen om hun te pesten en roepen pffff dat heb ik weer, dat heeft u weer? Wat dacht je van ons! We deden ons best meer kunnen we niet doen! Hadden al een noodkassa, wees blij dat we open zijn!

Edit: We hadden wel 10 briefjes hangen met uitleg (op de deuren, bij de kassa, voor elk software vak) maar dan nog pakken mensen dat briefje om er uitgebreid achter te kijken (bij die voor de software) maar dat briefje zien ze niet!! Het stond er verdorie in 3 talen op!! Het is ook nooit duidelijk genoeg ;)

@Arans hahaha :D Geweldig!

Gister had ik een Duitse klant met een speedo aan daarboven een polo en lange geitenwollen sokken in van die bruine suffige schoenen ik moest elke keer lachen als hij voorbij kwam. (We zitten vlakbij het strand en mensen komen wel vaker in badkleding binnen maar dit was toch wel heel erg haha) Om het beeld even compleet te maken had hij ook nog zo'n puber pluishaar snorretje en een potkapsel! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 19:46

haha ik zie elke klant al met potjes en pannetjes lopen, ben benieuwd hoelang de producten goed blijven zonder verpakking..

dierenwinkel klanten zijn altijd 'leuk' idd, heb je een een heel groot aquarium met hele snelle visjes en dan moet je net dat visje met dat ene ministipje vangen..
of je hebt 6 mannetjes zebravinken zitten en dan moet je ook net die ene vangen, zodra ze gaan vliegen zie je het verschil niet meer haha.
mensen die gaan gillen als ze een slang of baardagaam zien, loop dan niet naar de reptielenafdeling :roll:

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 19:56

O, dat zou wat zijn voor mijn zusje: toch wel nieuwsgierig naar de reptielen lopen en keihard gaan gillen als ze een slang ziet. :+

Ik had van het weekend een klant met een opmerking die voor de verandering wél eens origineel was. Had net iemand in het Engels geholpen en die gozer die erachter stond vraagt zo aan een bekende van hem: ,,Als ik nou net doe alsof ik uit Polen kom, zou ze dan net zo goed Pools spreken als dat ze Engels spreekt?'' }>

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 20:56

DeniseES schreef:
Mensen... het gaat over rare opmerkingen van klanten... Er staat een hoop offtopic tussen wat het topic er niet leuker op maakt...

Het gaat over rare én grappige opmerkingen van klanten, kijk maar in de beginpost :). Vindt dit topic juist hartstikke leuk om te lezen!

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:05

Ik denk dat ze het meer had over de discussies over wc's, bellende klanten en zonnebrillen ;)

Trouwens, Arans ik lag echt dubbel toen ik je post las :').

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:09

x_Charlie schreef:
DeniseES schreef:

Het gaat over rare én grappige opmerkingen van klanten, kijk maar in de beginpost :). Vindt dit topic juist hartstikke leuk om te lezen!

Ik wilde er antwoord op geven maar zie net dat x_Rebecca me voor was ;)

*en over het algemeen zijn rare opmerkingen vaak grappig, niet altijd natuurlijk maar toch :P*

Ik heb trouwens ook een klant gehad die bij hoog en laag stond te beweren dat ze die kaas toch écht nog in de koelkast heeft liggen en dat die écht vorige week bij ons gehaald is... We hebben die hele kaas nog nooit gehad :')

En iemand die kwaad op me werd omdat ze jong belegen wilde en ik haar licht belegen kaas ging geven, want dat was toch zeker wel iets heeeeeul anders! Uiteindelijk heb ik iemand erbij moeten halen om voor mij te bevestigen dat het toch echt hetzelfde is

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:13

arans schreef:
Nou ik had laatst weer een klant waarom ik behoorlijk moest lachen!

Nou ze viel me al op in de rij. Te strakke heup broek, waar de vetrolletjes over heen hingen. Naveltruitje (inclusief piercing), maar haar buik was nou niet echt mooi. en ze was net iets te zonnebank bruin.
Wij zijn verplicht om bij elk stuk vlees dat voorbei komt te vragen of de klant er een extra zakje omheen wilt. Dit vroeg ik dus ook bij deze klant, waarna ik een wel heel uitgebreid antwoord kreeg:
'Altijd maar die zakjes, ik vind dat zo jammer, iedereen doet overal maar zakjes omheen, terwijl dat helemaal niet nodig is, hardstikkeslecht voor het mileu'
'Ik ben het helemaal eens met u mevrouw'
'Ja maar ik kan daar gewoon echt niet tegen dat iedereen er maar zakjes omheen doet, en je bent hardstikke lief dat je dat vraagt maar het is heelemaal niet nodig. En dan koop je zo een pak koekjes en dan zit om elk koekje ook weer een zakje! En echt hardtikke lief dat..'
'Ik snap het volkomen mevrouw'
'Ja maar al die zakjes zijn zo slecht voor dat stinkmodder mileu, en kijk hier zit dan ook weer een zakje omheen( ze had nasi groenten vast) maar ik wil best komen met een pan hoor. En ik snap wel dat je het vraagt, want er zijn mensen die overal zakjes omheen doen...'
'Ik snap u mevrouw, ben het er helemaal mee eens'
'...om het brood, om het vlees, en dan hebben ze ook nog een zakje aan in bed!!!!!!!!!!!!'

Nou ik heb echt heel veel moeite gehad om mijn lach in te houden!

Erg vermoeiend zijn ze :D! Als je ze een paar keer hebt gezien kom je er steeds sneller van af haha!

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 21:21

DeniseES schreef:
Ik heb trouwens ook een klant gehad die bij hoog en laag stond te beweren dat ze die kaas toch écht nog in de koelkast heeft liggen en dat die écht vorige week bij ons gehaald is... We hebben die hele kaas nog nooit gehad :')

En iemand die kwaad op me werd omdat ze jong belegen wilde en ik haar licht belegen kaas ging geven, want dat was toch zeker wel iets heeeeeul anders! Uiteindelijk heb ik iemand erbij moeten halen om voor mij te bevestigen dat het toch echt hetzelfde is

haha xD lekker !

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:35

Vandaag een klant die een weekje ging Sonja-en:

Ja, daar hoef jij je niet druk om te maken, je bent zo mager als wat!

En bedankt, zal ze ook tegen een wat dikker iemand zeggen dat diegene wel heel erg dik is?

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 21:41

asjemenou schreef:
Ja, daar hoef jij je niet druk om te maken, je bent zo mager als wat!

En bedankt, zal ze ook tegen een wat dikker iemand zeggen dat diegene wel heel erg dik is?

lekker! maar tog liever horen dat je dun bent dan dik ? (A)

Oja pas kwam een klant voor man en die vroeg waar de
gemakerde biotische eieren lagen! K wist niet eens hoe je t uitsprak! :o
En wat t was moest je me ook niet vragen ! xD Heb er maar een collega bij gehaald
en die wist ook niet wat het was enzo. Uiteindelijk wist een teamlijder het ! xD

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:46

Waarom is zeggen dat iemand graatje mager is minder erg dan zeggen dat iemand dik is? Is gewoon beide niet leuk om te horen. :)

Wat zijn gemakerde biotische eieren?

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:50

Mijn moeder had eerst juist iets raars van de cassiere.
Die had met de mevrouw voor haar een heel gesprek over de normen en waarden van tegenwoordig en dat iedereen zo onbeleefd was naar elkaar.
En dat terwijl de cassiere doorging met haar verhaal tegen de mevrouw terwijl ze mijn moeder aan het helpen was... :\ Mijn moeder had er bijna iets van gezegt. :=
De cassiere zei alleen de nodige dingen zoals hallo, doei en spaart u blabla etc.

Maarloeesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:52

Ik heb een keer gehad op mijn stage een hele rare klant.
Die was een vrouw maar daarvoor was ze dus een man geweest.. (dus omgebouwd)
Je zag ook dik haar kaaklijn, ademsappel (weet niet precies hoe je 't schrijft) en de verdere uiterlijk en een super zware stem, je kon zo zien dat ze man was geweest.
Maar ze stelde een vraag ergens over weet niet meer precies wat.
Dus ik riep iemand er bij, zodat zij die vrouw kon helpen, maar ik bleef er bij staan.. zodat je er togh nog wat van kan leren. Was dat meisje weg, zegt die vrouw tegen mij; wil je de volgende keer niet zo naar me kijken, vind ik niet kunnen. ikzeg; sorry hoor mevrouw kan moeilijk met de rug naar je gaan staan praten! toen liep ze boos weg, ik zeg der nog een keer over heen tot ziens MEVROUW..
Jaa je kijkt togh iemand aan als je met diegene staat te praten denk ik dan..
Best gemeen maarja, :P

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 22:11

asjemenou schreef:
Waarom is zeggen dat iemand graatje mager is minder erg dan zeggen dat iemand dik is? Is gewoon beide niet leuk om te horen. :)

Wat zijn gemakerde biotische eieren?

Ik heb nog steeds geen idee wat het verschil is ! :o
'K zal t nog wel een keer navragen :)

Maarloeesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:22

indd snap ik ook niet echt

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:50

Haha, Marloes :') veel te grappig :')

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:51

Misschien macro biotische eieren?

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:51

Vrijdag in de bus naar mijn werk (Efteling)
zat er een familie naast me in de bus.

Meisje van ik denk een jaar of 3: 'Zijn we er bijna, want als we in de Efteling zijn dan ga ik slapen'.

Toen ik die leeftijd had kon ik s'nachts niet eens slapen omdat ik wist dat we naar de Efteling gingen.:=

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:58

Of gemarkeerde biologische eieren?

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 23:44

Geweldig weer!

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 00:11

Er kwam vandaag een klant naar me toe met een fles Dreft in haar hand: 'is dit nou afwasmiddel?'
Nee mevrouw, dat is shampoo :D

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 00:15

Of staat er een sticker van 2 bij 2 cm op de verpakking met groot: 1,-
En dan de vraag: "Kost dit 1 euro?"
Is dat erg verleidelijk om te zeggen: "Nee, dat is een grapje / Nee, dat is een verkooptruuc / Nee, het kost ... / Nee, het is niet te koop" :')
Of als een klant vraagt: "Wat kost dit?" en dan "Geld." antwoorden. :P Heb ik wel een keer gedaan bij een vaste klant die dat wel kon hebben ;)