DeniseES schreef:Mensen... het gaat over rare opmerkingen van klanten... Er staat een hoop offtopic tussen wat het topic er niet leuker op maakt...
nou ik dacht al heb ik wel een goede reactie geplaatst
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Charlie schreef:DeniseES schreef:Mensen... het gaat over rare opmerkingen van klanten... Er staat een hoop offtopic tussen wat het topic er niet leuker op maakt...
Het gaat over rare én grappige opmerkingen van klanten, kijk maar in de beginpost. Vindt dit topic juist hartstikke leuk om te lezen!
arans schreef:Nou ik had laatst weer een klant waarom ik behoorlijk moest lachen!
Nou ze viel me al op in de rij. Te strakke heup broek, waar de vetrolletjes over heen hingen. Naveltruitje (inclusief piercing), maar haar buik was nou niet echt mooi. en ze was net iets te zonnebank bruin.
Wij zijn verplicht om bij elk stuk vlees dat voorbei komt te vragen of de klant er een extra zakje omheen wilt. Dit vroeg ik dus ook bij deze klant, waarna ik een wel heel uitgebreid antwoord kreeg:
'Altijd maar die zakjes, ik vind dat zo jammer, iedereen doet overal maar zakjes omheen, terwijl dat helemaal niet nodig is, hardstikkeslecht voor het mileu'
'Ik ben het helemaal eens met u mevrouw'
'Ja maar ik kan daar gewoon echt niet tegen dat iedereen er maar zakjes omheen doet, en je bent hardstikke lief dat je dat vraagt maar het is heelemaal niet nodig. En dan koop je zo een pak koekjes en dan zit om elk koekje ook weer een zakje! En echt hardtikke lief dat..'
'Ik snap het volkomen mevrouw'
'Ja maar al die zakjes zijn zo slecht voor dat stinkmodder mileu, en kijk hier zit dan ook weer een zakje omheen( ze had nasi groenten vast) maar ik wil best komen met een pan hoor. En ik snap wel dat je het vraagt, want er zijn mensen die overal zakjes omheen doen...'
'Ik snap u mevrouw, ben het er helemaal mee eens'
'...om het brood, om het vlees, en dan hebben ze ook nog een zakje aan in bed!!!!!!!!!!!!'
Nou ik heb echt heel veel moeite gehad om mijn lach in te houden!
DeniseES schreef:Ik heb trouwens ook een klant gehad die bij hoog en laag stond te beweren dat ze die kaas toch écht nog in de koelkast heeft liggen en dat die écht vorige week bij ons gehaald is... We hebben die hele kaas nog nooit gehad
En iemand die kwaad op me werd omdat ze jong belegen wilde en ik haar licht belegen kaas ging geven, want dat was toch zeker wel iets heeeeeul anders! Uiteindelijk heb ik iemand erbij moeten halen om voor mij te bevestigen dat het toch echt hetzelfde is
asjemenou schreef:Ja, daar hoef jij je niet druk om te maken, je bent zo mager als wat!
En bedankt, zal ze ook tegen een wat dikker iemand zeggen dat diegene wel heel erg dik is?