Afrijstress, lotgenoten!! (deel3)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:39

lisje90 schreef:
Geslaagden gefeliciteerd!

Voor mij is het morgen zo ver, afrijden :#
Nu moet ik het alleen nog even gaan halen

Spannend!!! succes!
Ik heb vrijdag weer mijn eerste rijles na mijn zakken van vrijdag :P...ben benieuwd...ga overal mega goed op letten..opperste concentratie..

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:51

Haaaaaaaa

Heerlijk alleen gereden :D Ff de optrek kunsten de auto getest, voelt goedddd! :):) Uh-uh, dalijk word ik nog een scheurmonster :=

Maar de Mc was dicht, verbouwing t/m 20 juni :( Noouu, ik wilde de McDrive proberen :')

mirror666

Re: Afrijstress, lotgenoten!! (deel3)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 20:59

haha dat weet ik wel zeker muisbal!!! :D

ik heb m'n bijzondere verrichtingen opgefrist vandaag :+
straatje keren op een 60km weg
(ik dacht dat ik een spartelende specht in de berm zag liggen :o zag hem ook wel, maar hij mankeerde dus gewoon helemaal niks :') )

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:12

suc6 lisje

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:26

oh jullie met je heeeeeerlijke verhalen van het rondtuffen/crossen in je eentje!! ik wil oooooooook!!! :P

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:39

Muisbal schreef:
Gefeliciteerd allemaal!!! Ook straks lekker rondtuffen :)

Weet iemand of je met leren rijlaarzen aan een beetje normaal kan autorijden? :P

Ik doe het wel, al voel ik wel minder als met gympen enzo. Timberlands kan ik al helemaal niet mee rijden, verschrikkelijk!

Slippers doe ik liever niet, dan kun je van je pedaal afglijden.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:43

Ik weet trouwens hoeveel ik te hard heb gereden, ik reed 95 waar je 80 mocht op die trajectcontrole :+ Nu de boete van die flitser nog.. Denk dat die rond hetzelfde ligt :=

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:45

Phylos schreef:
oh jullie met je heeeeeerlijke verhalen van het rondtuffen/crossen in je eentje!! ik wil oooooooook!!! :P

En ik ook! :P
Iedereen denk ik wel :P Maar helemaal als je je eige al helemaal hebt verheugd op het halen van je rijbewijs en dan zakt... Bleeh
Ik ga me eigen maar niet verheugen ;) Of gewoon afkloppen en hopen dat we allemaal slagen! *\o/*

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:50

ik ga volgende week me eige autotje kope:d

suc6 iedreen morge

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:54

Ik mag volgende week afrijden, maar begin hem wel al een beetje te knijpen! :o

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:59

jetwii schreef:

suc6 iedreen morge

Gaaf!, welke? dat zit er voor mij de komende jaren nog niet in :+ heb het ook nog niet echt nodig..zolang die van paps en mams af en toe gebruiken
Laatst bijgewerkt door Phylos op 10-06-09 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:59

Het erge is dat ik er stiekem ook vanuit ging dat ik 'm wel in 1 keer zou halen :o Zou wel een klap in mijn gezicht geweest zijn als dat niet zo was.

Maar jullie blijdschap komt nog wel!! Niet opgeven! Zakken voor rij-examens is tegenwoordig meer regel dan uitzondering, helaas

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:01

jetwii schreef:

suc6 iedreen morge

Wat leuk! Heb je er al een op het oog?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:02

ik ging er niet van uit maar hoopte het wel heel erg...had er zelf ook wel een goed gevoel over afgezein van een paar kleine foutjes...ik kan mensen ook alleen maar aanraden nu, ga nergens van uit, ga er blanco in dan valt het ook niet zo heel erg tegen...en vertel het niet aan te veel mensen :P als je dan moet vertellen dat je gezakt bent blijft 'de schade' beperkt :P

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 23:06

watvoor autoo!? :D

@phylos; ik had de mensen die wísten dat ik op moest ook verteld dat ik toch zakte :+
stalhoudster (65+) moest erom lachen afgelopen zaterdag (ik had haar opgehaald, we gingen naar de verjaardag van haar kleindochter :D )
ik crosste lekker ontspannen over de snelweg in het donker, inhalen enzo :D ''hier! dat was die meid die zei dat ze d'r rijbewijs nooit ging halen'' :D
:o
:D

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:07

Wel lijkt het alsof examinators niet echt op één lijn zitten, ik heb ook foutjes gemaakt tijdens mij examen (bijna door rood gereden, zat ff met m'n gedachen te stressen := ) En nog wel een paar dingetjes die naar mijn idee beter konden, maar waarvan zij niets heeft gezegd. Beter dan je best kun je niet doen en wachten totdat je geluk hebt op je examen :) Want het echte rijden leer je pas later, als je lekker alleen in je karretje zit.

Vond het wel vreemd hoor, voor het eerst helemaal alleen. Toen ik ergens heen wilde maar het niet kon had ik wel even hoooo poedersuiker, wat hoe ga ik nu dan weer rijden :P
Alle ritjes die ik de komende tijd met m'n ouders maak ga ik gewoon rijden, aangezien ik zelf geen auto heb :)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:13

inderdaad muisbal zo gaan wij dat ook doen...hoef ik ook bijna nooit de benzine te betalen..lijkt mij ook wel vreemd alleen hoor :P de eerste keer neem ik mams mee...paps laat ik de eerste keer nog ff thuis met zijn commentaar :+

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:15

Naaltje schreef:
watvoor autoo!? :D

@phylos; ik had de mensen die wísten dat ik op moest ook verteld dat ik toch zakte :+
stalhoudster (65+) moest erom lachen afgelopen zaterdag (ik had haar opgehaald, we gingen naar de verjaardag van haar kleindochter :D )
ik crosste lekker ontspannen over de snelweg in het donker, inhalen enzo :D ''hier! dat was die meid die zei dat ze d'r rijbewijs nooit ging halen'' :D
:o
:D

haha ja das dan wel erg leuk om te horen...oh ik kan niet wachten om weer wat lessen te nemen en dan over 4 weekjes ook gewoon te slagen verdikkie :P....wordt weer helemaal positief van dit topic...het moet gewoon lukken voor iedereen hier!!!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 23:23

kíjk :D houd dat positieve vast ;)

echt als er een niet wist waar ze 't moest zoeken van de zenuwen was ik het..
ben halverwege m'n examen ook gaan vechten tegen m'n tranen, en toen ik mocht parkeren bij 't cbr zat ik inmiddels gewoon te janken :')
(en een uur later toen ik bijna thuis was nog _O- )

ik heb overigens de eerste keer juist met pa gereden omdat sma echt een miep is in de auto :+

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:49

kijk nu al uit na mn eerste ritje:P
haha koop een suzuki swift die zijn niet zo duur op d eweg en doordat ik ervan uitging dat ik wel 2 keer zou zakken heb ik nog dik 1500 euro over:P

ja blanco je examen ingaan is het beste dan verw8 je niet teveel, al moet ik eerlijk zijn dat ik dat ook niet deed hoor:P

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 07:08

:j
weet je wat nog goedkoper is jetwii?
een panda/marbella/alto :P

ik heb met dit weer al helemáál zin om een stukje te gan touren :oo wat een ## weer

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 08:20

succes iedereen vandaag!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 08:34

Succes iedereen en als iemand nog op zoek is naar een leuke en fijna auto ?? Ook al hebben wij absoluut geen haast bij de verkoop maar we willen onze Opel Corsa 1.2 sportuitvoering 5drs verkopen aan degene die €5800,- bied (daaronder doen we hem absoluut niet weg), vrijdag a.s. brengen we hem naar de garage voor de apk maar tevens ook een grote onderhoudsbeurt.

De Corsa heeft geen gebreken en heeft ook nog maar weinig kilometers namelijk van 102.000. Auto is altijd netjes onderhouden.

Maar goed ik denk zo van kan altijd proberen wie weet zit wel iemand tussen en anders niet, dan blijven wij hem gewoon nog in bezit houden ;)

guenivere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 08:49

Ik heb om 10 uur mijn laatse rijles:D Morgen moet ik om 10 uur mijn examen doen..... Spannend!!! :D

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 08:54

ik heb om 2 uur examen :D heb er best zin in... eigenlijk.. komt wel goed :Y)