Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suusoi schreef:Ik denk trouwens dat ik het systeem van Nederland toch prettiger vind.. Kost natuurlijk wel veel meer geld, dat is wel het nadeel. Maar als ik nu bijvoorbeeld naast mijn ouders in de auto zit dan zie ik hun zo vaak dingen doen die vroeger wel mochten, en nu niet meer.. En zij weten niet dat dat nu allemaal anders is. Als zij mijn begeleider zouden zijn....
pharagirlke schreef:Suusoi schreef:Ik denk trouwens dat ik het systeem van Nederland toch prettiger vind.. Kost natuurlijk wel veel meer geld, dat is wel het nadeel. Maar als ik nu bijvoorbeeld naast mijn ouders in de auto zit dan zie ik hun zo vaak dingen doen die vroeger wel mochten, en nu niet meer.. En zij weten niet dat dat nu allemaal anders is. Als zij mijn begeleider zouden zijn....
Je MOET niet met je ouders he, ik geloof dat dat hier fout begrepen word, je bent niet verplicht om met je ouders te gaan, je mag ook meteen, zoals ik nu doe, met de rijschool gaan. Dat is je eigen keuze.
Unwritten schreef:Ik vind het wel leuk om te zien wat de verschillen zijn tussen Nederland en Belgie( en daarmee verwelkom ik Kath natuurlijk gelijk even hier
)
Clien, ik vind de snelweg helemaal niet engik stond helemaal te stuiteren toen ik er eindelijk op mocht, en nu rij ik daar zo als een malle dat ik van de week een file bijna over het hoofd zag