Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Skess_ schreef:Het vertrouwen is aardig terug door middel van heel goed praten. Dit heeft heel veel geholpen en we zijn echt eerlijk geweest tegen elkaar. Volledig terug is het nog niet, maar we willen er allebei keihard voor werken.
_Skess_ schreef:Het vertrouwen is aardig terug door middel van heel goed praten. Dit heeft heel veel geholpen en we zijn echt eerlijk geweest tegen elkaar. Volledig terug is het nog niet, maar we willen er allebei keihard voor werken.
babbii_lief schreef:heb het topic nu gelezen en ik vind dat ie vreselijk en vreselijk op zijn tenen moet lopen en JIJ hoeft zijn vertrouwen niet terug te winnen zoals je zegt WE willen er allebei keihard voor werken.
HIJ moet kei en kei hard werken voor jou vertrouwen
_Skess_ schreef:Nee, hij heeft niets met haar gedaan, behalve dan hand in hand gelopen en misschien 3 kusjes bij het afscheid. Hij is niet te ver gegaan nee.
Diablo schreef:_Skess_ schreef:Nee, hij heeft niets met haar gedaan, behalve dan hand in hand gelopen en misschien 3 kusjes bij het afscheid. Hij is niet te ver gegaan nee.
Was jij erbij? Natuurlijk gaat hij je niet vertellen wat er evt. allemaal gebeurd is.
Ik begrijp niet zo goed hoe je nu kunt zeggen dat hij niet te ver is gegaan. Dan was er dus eigenlijk helemaal geen probleem?
Sterkte met dit alles, het is niet niks geweest...

babbii_lief schreef:_Skess_ ja dat klopt ook wel weer
maar vind wel dat hij net iets harder zijn best moet doen als jij
Ben nu bij hem, zo meteen "" Hou van Holland" kijken. Het gaat gelukkig weer een stuk beter
Hij wilde een keer met haar uit zei hij tegen mij om te kijken "hoe ze eruit zag naar al die jaren". Tja...daar had ik dus ook mijn bedenkingen bij.