Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BraveSpots

Re: Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:03

Denk je dat het ooit nog op 100 procent terugkomt? Zoals het was voordien? Of zal er altijd bij jou een alarmbelletje klaarstaan vanaf nu als hij zich ooit 'verdacht' gedraagd?

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 22:05

Er zal nog wel jaloezie zijn als hij naar andere meiden kijkt, maar dat is logisch. Dat had ik van te voren ook al. Niet dat ik hem toen niet vertrouwde, maar gewoon soms die blik naar andere meiden hahaha. Doe het zelf ook hoor bij mannen en het is ook maar goed ook dat je dan wat jaloers wordt. Blijkt maar weer dat je veel van je vriend houd.

Alarmbellen zullen niet zo snel meer gaan rinkelen denk ik, maar ben altijd al wel jaloers aangelegd geweest en dat zit gewoon in me. Dat zal niet zo heel snel veranderen denk ik.

_Guppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:09

_Skess_ schreef:
Het vertrouwen is aardig terug door middel van heel goed praten. Dit heeft heel veel geholpen en we zijn echt eerlijk geweest tegen elkaar. Volledig terug is het nog niet, maar we willen er allebei keihard voor werken.

Vooral HIJ zal hard moeten werken om jouw vertrouwen terug te winnen, lijkt me....

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 22:18

Dat klopt...hij moet zich echt bewijzen Lachen

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:21

_Skess_ schreef:
Het vertrouwen is aardig terug door middel van heel goed praten. Dit heeft heel veel geholpen en we zijn echt eerlijk geweest tegen elkaar. Volledig terug is het nog niet, maar we willen er allebei keihard voor werken.

heb het topic nu gelezen en ik vind dat ie vreselijk en vreselijk op zijn tenen moet lopen en JIJ hoeft zijn vertrouwen niet terug te winnen zoals je zegt WE willen er allebei keihard voor werken.
HIJ moet kei en kei hard werken voor jou vertrouwen

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:50

babbii_lief schreef:
heb het topic nu gelezen en ik vind dat ie vreselijk en vreselijk op zijn tenen moet lopen en JIJ hoeft zijn vertrouwen niet terug te winnen zoals je zegt WE willen er allebei keihard voor werken.
HIJ moet kei en kei hard werken voor jou vertrouwen

Wonderlijke visie moet ik zeggen. Tuurlijk maakt hij een fout, maar dat maakt niet opeens dat je op je luie reet kunt gaan zitten wachten en toekijken hoe je vent aan het werk is. Als je als partner "tijdelijk aan de kant gezet bent" dan is dat natuurlijk heel banketstaaf, maar als je er vervolgens voor kiest om tóch door te gaan, dan zul ook jij aan de bak moeten. Iets tussen jullie klopt er nu niet, en dat lost niet op als je alle schuld in zijn schoenen schuift, en hem al het werk op laat knappen (en hem na een misstap direct weer de deur wijst). Het verbaasd me soms hoe makkelijk daar over gedaan wordt.

Skess, dapper dat je het weer aangaat. Hard werken wordt het, aan de andere kant ook gewoon heel fijn natuurlijk. Wat een ervaring en leerpunt voor jullie allebei! Geniet van al die mooie momenten samen die nog komen.

fere16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:04

hey meid
ik heb het even gelezen allemaal. poeh wat een verhaal zeg. ik weet hoe je je voelt. maar denk dat je er goed aan heb gedaan! en idd veel praten en eerlijk zijn tegen elkaar daar kom je het verste mee. maar hij moet nu ook echt voor je werken en niet zomaar iets gedaan krijgen.en ik snap het van zijn kant ook wel. als je verward bent doe je rare dingen waar je gewoon echt spijt van krijgen. maar hij had het wel subtiler kunnen doen dan op zo manier, hij is er inieder geval wel achter gekomen wat jij voor hem betekend en wat hij aan jou heeft. nou meid veel succes maar hou je ogen wel open ! wat 1 keer gebeurd kan ook 2 keer gebeuren. ik hoop dat jullie nog heel gelukkig worden saampjes Haha!

Groetjes jessica

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:16

_Skess_ schreef:
Nee, hij heeft niets met haar gedaan, behalve dan hand in hand gelopen en misschien 3 kusjes bij het afscheid. Hij is niet te ver gegaan nee.

Was jij erbij? Natuurlijk gaat hij je niet vertellen wat er evt. allemaal gebeurd is.

Ik begrijp niet zo goed hoe je nu kunt zeggen dat hij niet te ver is gegaan. Dan was er dus eigenlijk helemaal geen probleem?

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:39

Ik heb zelf ook dingen met mijn vriend waarbij hij mn vertrouwen heeft geschaadt en neej hijs niet vreemd gegaan/niet gekust met een anders en geen handjes vast gehouden oid. Maar toch heb ik m een kans gegeven. Heb het hem vergeven, maar het vertrouwen is nog niet helemaal terug...Maar daar werkt hij hard aan Lachen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:56

Diablo schreef:
_Skess_ schreef:
Nee, hij heeft niets met haar gedaan, behalve dan hand in hand gelopen en misschien 3 kusjes bij het afscheid. Hij is niet te ver gegaan nee.

Was jij erbij? Natuurlijk gaat hij je niet vertellen wat er evt. allemaal gebeurd is.

Ik begrijp niet zo goed hoe je nu kunt zeggen dat hij niet te ver is gegaan. Dan was er dus eigenlijk helemaal geen probleem?

Ik geloof eerlijk gezegd ook niet dat het bij dit is gebleven.
Dat is mij ook wijs gemaakt maar heel diep ergens in mij zei toch een stemmetje dat het niet klopte. Achteraf had ik ernaar moeten luisteren want het klopte ook niet, er was wel meer gebeurd dan alleen dit....

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:41

Wat een nare historie... Ik geloof eerlijk ook niet dat er nog niet meer gebeurd was... Maar ik hoop vooral dat TS haar geluk vindt Ja Sterkte met dit alles, het is niet niks geweest...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:52

Er hóéft toch niks meer gebeurt te zijn? Jullie doen allemaal alsof het bijna zeker is dat hij verder is gegaan. Ik denk dat Skess dr vriend het beste kent, en als zij nu kiest om verder met hem te gaan kiest ze daarvoor. Als later blijkt dat hij wel verder is gegaan is dat heel vervelend, maargoed. Gebeurt is toch gebeurt, en je kan wel alles in twijfel trekken maar daar schiet je in zo'n situatie toch niks mee op. Wat jullie al allemaal zeggen: Hij zal nooit toegeven als het zo is. Dus dat zou ze het bij voorbaat uit moeten maken en nooit meer bij hem terugkomen, ook geen optie voor haar dus.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:29

Omdat ik uit eigen ervaring weet dat je nooit meer dqan topjes van ijsbergen te zien krijgt, maar ik vind ook dat TS zelf moet beslissen wat ze gelooft, want dat heeft een impact op hoe het verder gaat. Vandaar ik dat ik ook zeker wil benadrukken dat ze haar gevoel moet volgen Ja

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:33

Ik kan mij ook moeilijk voorstellen dat er niets meer is gebeurd. Ik vind het ook lastig. Enerzijds snap ik wel dat Ts terug gaat. Velen van ons zijn er immers ook wel eens ingetrapt en zijn daarom bang dat Ts hetzelfde overkomt als dat velen van ons is overkomen, want laten we eerlijk zijn de kans dat het niet verder is gegaan dan handjes vasthouden is immers vrij klein. echter de kans dat er echt niet meer is gebeurd is natuurlijk ook aanwezig en 4 jaar relatie gooi je ook weer niet zomaar weg. Ik heb echter teveel meegemaakt om na zo'n akkevietje terug te gaan bij m'n vent als mij dit was overkomen. Misschien dat de jeugdige naiviteit deze relatie heeft gered. Of het goed uitpakt kan niemand nu zeggen. Voor nu ts: heel veel geluk samen en ik hoop oprecht dat het nu helemaal goed gaat komen.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 08:25

Dank jullie wel Lachen

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:36

Duncan ja dat klopt ook wel
Maar hij zal tog wel degelijk moeten bewijzen dat ie haar niet weer zomaar aan de kant zet lijkt mij

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 07:40

Dat klopt, dat moet hij zeker, maar het is inderdaad zo dat ik niet lui op de bank ga liggen en dat hij alles gaat doen en zich gaat bewijzen. Het is onze relatie dus moeten we er ook beiden aan werken Lachen

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 21:26

_Skess_ ja dat klopt ook wel weer
maar vind wel dat hij net iets harder zijn best moet doen als jij

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 12:36

babbii_lief schreef:
_Skess_ ja dat klopt ook wel weer
maar vind wel dat hij net iets harder zijn best moet doen als jij

Vind ik ook Lachen

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 19:34

Dat klopt! Maar ik ga niet op mijn luie reet zitten hoor Lachen Ben nu bij hem, zo meteen "" Hou van Holland" kijken. Het gaat gelukkig weer een stuk beter Haha!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 09:31

Ben het met je eens. In een relatie is het niet zo dat de een alles moet doen en de ander lekker af kan wachten.
Fijn dat het beter gaat en dat jullie het zo gezellig hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 09:39

Ik heb niet alles gelezen, sorry, maar ik heb maar 1 vraag, waarom hij na al die jaren nog met zijn ex uit wil. Alleen dat al zal voor mij genoeg zijn om te weten dat het dus rammelt in mijn relatie.

Ik zeg altijd als je denkt dat je het beter kunt krijgen, moet je gaan.

Ik vind het nl heel erg vreemd, ik zie mij al na al die jaren met mijn ex uit gaan en hand in hand lopen en 3 kusjes geven. Het Idee al een al, dat deugd al niet, die gedachte, die deugt al niet.

Sorry, mijn mening, maar ik zal mij nooit zo laten lummelen, daar heb ik te veel eigenwaarde voor.

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 10:04

Allereerst wens ik TS natuurlijk veel geluk samen met haar vriend! Lovers
Toch kan ik het niet helpen, ik blíjf me afvragen wat er gebeurd zou zijn als die ex wel heel erg leuk was gebleken? Dan had hij jou als een baksteen laten vallen en was verder met haar gegaan. Nu bleek het niet helemaal wat hij misschien had verwacht en valt hij terug op zijn reserve: jij. Alleen al dat idee, dat ik reserve ben/was, dat ik op dat moment tweede keus was, zou voor mij genoeg zijn om definitief te breken. Hoeveel spijt hij er ook van zou (zeggen te) hebben. Maar gelukkig voor de vriend van TS zijn er ook mensen die daar anders mee om gaan Knipoog

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 20:02

Als hij die ex leuk had gevonden dan was hij inderdaad voor haar gegaan en had mij laten vallen. Dan had hij mij dus ook nooit terug gekregen Knipoog Hij wilde een keer met haar uit zei hij tegen mij om te kijken "hoe ze eruit zag naar al die jaren". Tja...daar had ik dus ook mijn bedenkingen bij.

Maar het gaat gelukkig weer goed dus daar ben ik erg blij om Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:03

Als jij daar geen probleem mee hebt, is het goed, het is jouw leven en jouw relatie.