Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zebrastreep schreef:Een psycholoog kan dan vaak het probleem niet goed aanpakken. Je dempt af en de angst komt dan weer terug als je stopt. Mijn psycholoog had ook liever niet dat ik daarom aan de medicatie ging.
@siggi
Zolang je de therapie blijft volgen moet het niet een probleem zijn lijkt mij. Dan pak je alsnog de angst aan. Vaak kan een combinatie met medicatie of iets rustgevend juist beter zijn en helpend dan alleen therapie.
sevenofnine schreef:@Siggislief Dat is een heel kleine hoeveelheid melatonine. Misschien kan je het best eens aan de huisarts vragen wat zij denkt? Na een maand is het nog heel normaal dat je last hebt met slapen nadat er zoiets gebeurd is imo. Mij lijkt het net goed om je nachtrust en structuur te ondersteunen. Goed slapen is waanzinnig belangrijk voor je gezondheid. Over een maand kan ze even goed nog zien hoe het gaat zonder.
Jolliegirl schreef:Dat mijn man eieren heeft gehaald bij de turk om de hoek, omdat ik met spoed wat nodig had...
Blijken het kooi-eieren te zijn....
30 stuks...
Weggooien vind ik zonde, want we hebben ze nou eenmaal gekocht..
Maar ik voel me hier echt heel schuldig over....
cissy schreef:Marije, heb je wel gecheckt of ze echt zijn?
Marije_97 schreef:Marktplaats koper die betaald met briefjes van 200. Hoe kom ik er vanaf?!
Vind het niet erg, als ik er niet mee betaal gaat eind van het jaar alles via de bank op mn rekening maar ik geef bijna nooit 400 euro in 1x contant uit hahah maar het is wel irritant
Jolliegirl schreef:Dat mijn man eieren heeft gehaald bij de turk om de hoek, omdat ik met spoed wat nodig had...
30 stuks...
Marcella schreef:Blijkbaar heb jij langer nodig dan die 3 dagen.
Trouwens wel eens welterusten thee geprobeerd, maar daar zit ook valeriaan in geloof ik.
cissy schreef:Marije, heb je wel gecheckt of ze echt zijn?
Moska schreef:Marije_97 schreef:Marktplaats koper die betaald met briefjes van 200. Hoe kom ik er vanaf?!
Vind het niet erg, als ik er niet mee betaal gaat eind van het jaar alles via de bank op mn rekening maar ik geef bijna nooit 400 euro in 1x contant uit hahah maar het is wel irritant
IKEA in de betaalautomaat van de zelfscan. Of bij de Hornbach bij de zelfscan. Of gaan winkelen in Duitsland. Daar doen ze niet moeilijk over grotere coupures.
Marije_97 schreef:Marktplaats koper die betaald met briefjes van 200. Hoe kom ik er vanaf?!
30 stuks...
Marcella schreef:Kooi-eieren dan gaat het om leg batterij kippen in kleine kooien.
Citaat:Code 3: koloniehuisvesting
De koloniehuisvesting is in plaats gekomen van het kooisysteem (legbatterijen). Deze zijn sinds 2012 verboden, omdat ze niet voldeden aan de eisen voor dierenwelzijn. Koloniehuisvesting heeft kooien met 30 tot 60 kippen. Hierbij hebben de kippen meer ruimte dan in de oorspronkelijke legbatterijen. Deze eieren zijn meestal niet in doosjes in de winkel verkrijgbaar, maar gaan naar de verwerkende industrie. Ook kunnen ze soms in andere winkels of landen voorkomen
juval schreef:influencer op fb die helemaal uit haar plaat gaat tegen me omdat ik een opmerking maakte over een woord in haar bericht. nou oké.. laat het los.
maar het houdt me toch bezig.