Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
black_kelpie schreef:Ja, al kunnen ze als ze bezig zijn nog wel voor iets anders kiezen als dat beter lijkt. Mijn arts heeft die specifieke operatie nog nooit gedaan en vindt me te gecompliceerd om voor proefkonijn te spelen.
Ik ben mijn hele leven al te gecompliceerd, waarom zou ik er nu mee stoppen
Daphne__ schreef:M'n vader... Gisteren was hij rond etenstijd alleen thuis en hij kan nog geen ei bakken, dus ik had eten voor hem in de oven gezet. Toen we terugkwamen, zei hij, dat het eten mislukt was.
Hij zei dat de magnetron raar deed. Dus ik dacht meteen, Magnetron?
Nu blijft hij dus volhouden dat het eten in de magnetron stond. Terwijl ik zeker weet dat ik het in de oven heb gezet. Er lag namelijk nog een bakpapier in en ik twijfelde nog of ik die moest vervangen, maar was nog helemaal schoon dus ik heb die er in gelaten.
Maar toen ik ging kijken lag er een zak brood in de oven en lag het eten idd in de magnetron.
De volgende keer pakt hij maar een plak brood met kaas
DuoPenotti schreef:Gelukkig geeft hij het dan uit handen.
Maar als deze operatie lukt. Wat ga jij dan voor verbetering merken?
black_kelpie schreef:DuoPenotti schreef:Gelukkig geeft hij het dan uit handen.
Maar als deze operatie lukt. Wat ga jij dan voor verbetering merken?
Als het lukt merk ik niks, haha. Dan is het gewoon herstellen van de narcose en een half jaar extra bloedverdunners slikken.
Simpel gezegd is het aneurysma van 2 jaar geleden nu gewoon weer een aneurysma die tzt kan knappen, ondanks de reparatie. Ze willen ervoor zorgen dat dat niet gebeurt. Het geeft 0 verbetering van mijn klachten, was het maar zo
ik had ergens hoop voor je op iets van verbetering dmv een operatie, misschien voor je gehoor of iets. Naar idee ook dat het is teruggekomen, kan dat na deze operatie ook weer gebeuren of is het dan klaar?
geef lente! cissy schreef:Daphne__ schreef:M'n vader... Gisteren was hij rond etenstijd alleen thuis en hij kan nog geen ei bakken, dus ik had eten voor hem in de oven gezet. Toen we terugkwamen, zei hij, dat het eten mislukt was.
Hij zei dat de magnetron raar deed. Dus ik dacht meteen, Magnetron?
Nu blijft hij dus volhouden dat het eten in de magnetron stond. Terwijl ik zeker weet dat ik het in de oven heb gezet. Er lag namelijk nog een bakpapier in en ik twijfelde nog of ik die moest vervangen, maar was nog helemaal schoon dus ik heb die er in gelaten.
Maar toen ik ging kijken lag er een zak brood in de oven en lag het eten idd in de magnetron.
De volgende keer pakt hij maar een plak brood met kaas
Ik vraag me bij dit soort acties dan altijd af wat zo iemand voor werk doet.
Dat werk lukt dan blijkbaar wel maar simpelweg de oven aanzetten niet.
Op het werk ook de eeuwige ergernis dat men niet weet hoe de vaat in de vaatwasser gezet moet worden, die zit onder het aanrecht waar ze hun kopjes op zetten. Let wel wij bouwen daken.... dat kunnen ze wel maar die vaat is te moeilijk.
imaudy schreef:Kan het niet zijn dat zo'n aneurysma klachten geeft als kloppend gevoel?
Telpeva schreef:Ah nee B_Kik had ergens hoop voor je op iets van verbetering dmv een operatie, misschien voor je gehoor of iets. Naar idee ook dat het is teruggekomen, kan dat na deze operatie ook weer gebeuren of is het dan klaar?
Mijn stomme arm verkrampt en weigert al sinds vanmiddag door die stomme kou, ik moet nog zo veel doen in huis maar ik krijg niks gedaangeef lente!
Bellatrix schreef:Jo heeft het zwaarder hoor maar ik baal gewoon.
black_kelpie schreef:imaudy schreef:Kan het niet zijn dat zo'n aneurysma klachten geeft als kloppend gevoel?
Ik heb wel jarenlang vrij heftige hoofdpijnen gehad, die achteraf gezien daar vandaan kwamen. Niet specifiek een kloppend gevoel. Toen het knapte gaf het echt een bizarre pijn, alsof iemand met z'n volle gewicht op m'n nek ging staan en m'n achterhoofd intrapte.Telpeva schreef:Ah nee B_Kik had ergens hoop voor je op iets van verbetering dmv een operatie, misschien voor je gehoor of iets. Naar idee ook dat het is teruggekomen, kan dat na deze operatie ook weer gebeuren of is het dan klaar?
Mijn stomme arm verkrampt en weigert al sinds vanmiddag door die stomme kou, ik moet nog zo veel doen in huis maar ik krijg niks gedaangeef lente!
Als het goed is dan is het na deze operatie wel echt klaar. Het kan wel nog ergens anders opnieuw vormen maar dat wordt nu in de gaten gehouden.
Verkrampte spieren zijn echt k*t