Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 16:10

Dat ik de chocoladeletter voor Sinterklaas net heb opgegeten.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 16:18

Britta31 schreef:
Dat ik de chocoladeletter voor Sinterklaas net heb opgegeten.

Zal ik je mijn adres alvast geven? Voor toekomstige chocola die je niet wilt opeten, dan help ik je :j

Black Kelpie wat een spannend idee lijkt mij dat, echt niet tof :\ :knuffel:

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 17:43

M'n vader... Gisteren was hij rond etenstijd alleen thuis en hij kan nog geen ei bakken, dus ik had eten voor hem in de oven gezet. Toen we terugkwamen, zei hij, dat het eten mislukt was.

Hij zei dat de magnetron raar deed. Dus ik dacht meteen, Magnetron?

Nu blijft hij dus volhouden dat het eten in de magnetron stond. Terwijl ik zeker weet dat ik het in de oven heb gezet. Er lag namelijk nog een bakpapier in en ik twijfelde nog of ik die moest vervangen, maar was nog helemaal schoon dus ik heb die er in gelaten.
Maar toen ik ging kijken lag er een zak brood in de oven en lag het eten idd in de magnetron.

De volgende keer pakt hij maar een plak brood met kaas :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 17:56

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft, wat pittig voor een aantal zeg. :knuffel:

Ik moet nog naar stal en heb geen zin meer :o
Het is koud, ik ben moe etc, maar ja ik ga toch.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 17:57

En nu moet ik weer stoppen met de poeders, maar wel afbouwen.

En vuurwerk ben ik nu ook al helemaal zat.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 18:16

black_kelpie schreef:
Ja, al kunnen ze als ze bezig zijn nog wel voor iets anders kiezen als dat beter lijkt. Mijn arts heeft die specifieke operatie nog nooit gedaan en vindt me te gecompliceerd om voor proefkonijn te spelen.

Ik ben mijn hele leven al te gecompliceerd, waarom zou ik er nu mee stoppen :')

Gelukkig geeft hij het dan uit handen.

Maar als deze operatie lukt. Wat ga jij dan voor verbetering merken?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 18:22

Mijn pakket is er nog steeds niet. Hij rijdt nog steeds rond hier in het dorp. Ruim 5 uur verder.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 18:25

Daphne__ schreef:
M'n vader... Gisteren was hij rond etenstijd alleen thuis en hij kan nog geen ei bakken, dus ik had eten voor hem in de oven gezet. Toen we terugkwamen, zei hij, dat het eten mislukt was.

Nu blijft hij dus volhouden dat het eten in de magnetron stond. Terwijl ik zeker weet dat ik het in de oven heb gezet. Er lag namelijk nog een bakpapier in en ik twijfelde nog of ik die moest vervangen, maar was nog helemaal schoon dus ik heb die er in gelaten.
Maar toen ik ging kijken lag er een zak brood in de oven en lag het eten idd in de magnetron.

Ik vraag me bij dit soort acties dan altijd af wat zo iemand voor werk doet.
Dat werk lukt dan blijkbaar wel maar simpelweg de oven aanzetten niet.

Op het werk ook de eeuwige ergernis dat men niet weet hoe de vaat in de vaatwasser gezet moet worden, die zit onder het aanrecht waar ze hun kopjes op zetten. Let wel wij bouwen daken.... dat kunnen ze wel maar die vaat is te moeilijk.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 18:31

DuoPenotti schreef:

Als het lukt merk ik niks, haha. Dan is het gewoon herstellen van de narcose en een half jaar extra bloedverdunners slikken.

Simpel gezegd is het aneurysma van 2 jaar geleden nu gewoon weer een aneurysma die tzt kan knappen, ondanks de reparatie. Ze willen ervoor zorgen dat dat niet gebeurt. Het geeft 0 verbetering van mijn klachten, was het maar zo -O-

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 18:36

Ah oké zo.

Oh jammer dat je er niets van merkt.
Maar wel heel fijn als het weer veilig gemaakt word. Wel echt naar dat dit nu weer is.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 18:40

black_kelpie schreef:
DuoPenotti schreef:

Als het lukt merk ik niks, haha. Dan is het gewoon herstellen van de narcose en een half jaar extra bloedverdunners slikken.

Simpel gezegd is het aneurysma van 2 jaar geleden nu gewoon weer een aneurysma die tzt kan knappen, ondanks de reparatie. Ze willen ervoor zorgen dat dat niet gebeurt. Het geeft 0 verbetering van mijn klachten, was het maar zo -O-

Kan het niet zijn dat zo'n aneurysma klachten geeft als kloppend gevoel?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 18:41

Ah nee B_K -O- ik had ergens hoop voor je op iets van verbetering dmv een operatie, misschien voor je gehoor of iets. Naar idee ook dat het is teruggekomen, kan dat na deze operatie ook weer gebeuren of is het dan klaar?

Mijn stomme arm verkrampt en weigert al sinds vanmiddag door die stomme kou, ik moet nog zo veel doen in huis maar ik krijg niks gedaan _-:( geef lente!

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 18:52

cissy schreef:
Daphne__ schreef:

Ik vraag me bij dit soort acties dan altijd af wat zo iemand voor werk doet.
Dat werk lukt dan blijkbaar wel maar simpelweg de oven aanzetten niet.

Op het werk ook de eeuwige ergernis dat men niet weet hoe de vaat in de vaatwasser gezet moet worden, die zit onder het aanrecht waar ze hun kopjes op zetten. Let wel wij bouwen daken.... dat kunnen ze wel maar die vaat is te moeilijk.

Waeponized incompetence is een ding...

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 18:54

Ik vroeg me in de beveilig ook altijd af of mensen thuis hun ramen ook open laten en de lichten aan bij vertrek...

gemakzucht, doet een ander wel, is het enge wat ik mij kan bedenken

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 19:07

imaudy schreef:

Ik heb wel jarenlang vrij heftige hoofdpijnen gehad, die achteraf gezien daar vandaan kwamen. Niet specifiek een kloppend gevoel. Toen het knapte gaf het echt een bizarre pijn, alsof iemand met z'n volle gewicht op m'n nek ging staan en m'n achterhoofd intrapte.

Telpeva schreef:
Ah nee B_K -O- ik had ergens hoop voor je op iets van verbetering dmv een operatie, misschien voor je gehoor of iets. Naar idee ook dat het is teruggekomen, kan dat na deze operatie ook weer gebeuren of is het dan klaar?

Mijn stomme arm verkrampt en weigert al sinds vanmiddag door die stomme kou, ik moet nog zo veel doen in huis maar ik krijg niks gedaan _-:( geef lente!

Als het goed is dan is het na deze operatie wel echt klaar. Het kan wel nog ergens anders opnieuw vormen maar dat wordt nu in de gaten gehouden.

Verkrampte spieren zijn echt k*t #)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 19:15

Bellatrix schreef:
Jo heeft het zwaarder hoor maar ik baal gewoon.

Nou ik zou niet willen ruilen met je.
Het is voor iedereen rot genoeg om niet lekker in het vel te zitten.

Ben blij dat we met zn allen een topic zoals deze hebben..want puntje bij paaltje zijn we er wel voor elkaar als het nodig is, ookal mopperen we soms op elkaar.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 19:19

Lichamelijk iets hebben is ook gewoon banketstaaf. Ik dacht er nooit zo bij na dat tot nu. Je leven kan ineens zo anders worden....

Maar wat je hebt kelpie is echt niet mals. Ik vind het heel knap hoe je het doet. Het lijkt mij enorm pittig en beangstigend.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 19:26

De discussie tussen mijn vriend en mijn over de temperatuur in huis.
Nu is hij altijd al van het bezuinigen enzo, dus gelijk commentaar als ik de verwarming hoger zet.
Maar hij heeft het ook oprecht gewoon nog warm. Ik snap het niet. Hij slaapt nog zonder pyjama en half onder de dekens en heeft het warm.
Ik slaap in een dikke pyjama, net extra oversized hoodie, opgerold in een fleece deken met het dekbed er nog overheen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 19:30

Het is bewezen dat vrouwen het sneller koud hebben dan mannen. :j

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 19:37

Bij de paarden op de PP echt zo takkedonker, normaal heb ik nog wel maanlicht maar nee _O-
Gelukkig wel 1 lamp, maar zodra die uit is weer alles met de zaklamp. Dan ben ik daar alleen, hoor constant geritsel in de bossen.
Laatst bijgewerkt door Snoraly op 21-11-25 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 19:37

black_kelpie schreef:
imaudy schreef:

Ik heb wel jarenlang vrij heftige hoofdpijnen gehad, die achteraf gezien daar vandaan kwamen. Niet specifiek een kloppend gevoel. Toen het knapte gaf het echt een bizarre pijn, alsof iemand met z'n volle gewicht op m'n nek ging staan en m'n achterhoofd intrapte.

Telpeva schreef:

Als het goed is dan is het na deze operatie wel echt klaar. Het kan wel nog ergens anders opnieuw vormen maar dat wordt nu in de gaten gehouden.

Verkrampte spieren zijn echt k*t #)

Mijn buurvrouw had/heeft dat ook maar bij de ene uitstulping hebben ze een sponsje geplaatst.
Zij is al eerder geopereerd naar aanleiding van een bloeding dus wordt ze ook goed onder controle gehouden.
Succes Black_Kelpie!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 19:44

Mijn aneurysma is toen (‘96) verwijderd en er zijn klemmetjes gezet. Ook geen kans dat het nog eens gebeurd.
Maar dit zal dan in elke situatie anders zijn? Ben overigens ook geopereerd in Radboud (Nijmegen).

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 19:45

Black_kelpie sterkte :(:)

Dat ik achter mijn pc zit met de kat slapend op mn arm en er ineens een plasje bloed op het bureau ligt? En ik dus geen idee heb of het uit de kat komt (ik zie geen bloedneus of bloed om zn bekkie) of uit mij (maar aan mijn hand zie ik ook niets). Lekker weer dit :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 19:49

Er is een stroomstoring in de provincie en de complot theorieën vliegen je weer om de oren.

Ik kan er vreselijk om lachen maar eigenlijk is het soms een beetje triest.

'Hoezo weten ze wanneer de storing verholpen is, dat is toch gek?'

Ja Gerda, ze maken een inschatting :+

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 19:51

Idioten die 80 over smal landweggetje crossen en níet inhouden als ze langs je razen.

Ik liep met hond, hond gelukkig in berm en ik net op het asfalt.
Kon me net op tijd de berm ingooien.
En ik liep dus al écht aan de kant.