Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fotolijstje schreef:Mijn zus die telkens mijn OV pakt zonder te vragen. Heb gezegd dat ze het eerst moet vragen en sowieso niet moet doen i.v.m onzekerheid of ik wel of niet kantoor moet.
Zegt ze "ga janken" en ik twijfel nu serieus om gewoon geld uit haar portemonnee te halen zodat ze toch het treinkaartje moet "betalen".
DuoPenotti schreef:Natuurlijk hoort ze er gewoon af te blijven.
Maar dat doet ze niet, heeft ze nog nooit gedaan en met zulk antwoord weet je ook dat het in de toekomst niet gaat gebeuren.
Spullen zelf uit je zakken pakken en in je slaapkamer in een afgesloten kastje/kluisje leggen en de sleutel om je nek.
Of met cijfercode.
Ook je ouders vind ik hier slap in maar oke.... als het zo moet flauw, ja, maar als het niet anders kan dan maar zo.
Shenavallie schreef:Geen idee of het echt ergernis is of meer frustratie, maar ik moet op schoenenjacht.Ik heb al een hekel aan shoppen en ben altijd heel makkelijk met twee merken en dito model schoenen die ik - àls ik al in een stad ben - zonder te passen uit het schap kan halen (of online kan bestellen), maar de podoloog heeft geconcludeerd dat ik "zeer dringend inlegzolen moet en schoenen met breedtemaat". Ik zie door de bomen van voornamelijk truttige, "oude dames" schoenen (ongeacht sneakers of gewone schoenen) het bos niet meer. White flag...
Ik draag alleen Adidas heren sneakers of Dr. Martens.
Zebrastreep schreef:xPabloBokt schreef:Je weet dat ze jouw OV kunnen afpakken als ze betrapt wordt?
Is ze nou helemaal betoeterd. Ze regelt zelf maar een vervoersbewijs.
En daarbij stel je stopt met de opleiding dan moet je ook de kosten van het ov terug betalen, dat loopt al snel op met dit soort ' grapjes'