Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 14:43

Sommige meetings zijn best nuttig, maar soms zit je echt de hele dag te praten, kom je praktisch nergens aan toe, en heb je aan het einde van de dag weer 10 extra dingen om te doen.

Misher

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 14:56

Dat ik elke keer weer zenuwachtig ben als ik ga paardrijden en dan vervolgens de hele tijd met spanning op een paard zit..

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 15:12

Dat het nu heerlijk weer is maar ik wss niet kan rijden na de buien van vandaag omdat de bak vast weer slecht is

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 16:08

Dat er een "MAMMA TEIN, MAMMA TEIN" naast mij ging zitten.

Kan ik even met rust gelaten worden? :')

Vannacht al de kat die alles onderkotste. Toen had ik vanochtend al een lange conversatie met een hele sociale Indiër in de trein die me alles vertelde van zijn opleiding tot zijn gedwongen huwelijk en alles daar tussenin (terwijl ik gewoon oordopjes in had en muziek wilde luisteren ;() toen van 10-16 in meetings en nu wil ik gewoon even RUST. :')

Ben maar ergens anders gaan zitten.
In de stiltecoupe.
WAAR EEN POOLS KOPPEL LEKKER ZIT TE KLETSEN.

Krijg toch allemaal jeuk.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 16:08

Mijn zus die telkens mijn OV pakt zonder te vragen. Heb gezegd dat ze het eerst moet vragen en sowieso niet moet doen i.v.m onzekerheid of ik wel of niet kantoor moet.
Zegt ze "ga janken" en ik twijfel nu serieus om gewoon geld uit haar portemonnee te halen zodat ze toch het treinkaartje moet "betalen".

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 16:13

Wat dacht van je spullen opbergen waar ze niet bij kan? Dan is die flauwekul toch zo afgelopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 16:15

fotolijstje schreef:
Mijn zus die telkens mijn OV pakt zonder te vragen. Heb gezegd dat ze het eerst moet vragen en sowieso niet moet doen i.v.m onzekerheid of ik wel of niet kantoor moet.
Zegt ze "ga janken" en ik twijfel nu serieus om gewoon geld uit haar portemonnee te halen zodat ze toch het treinkaartje moet "betalen".

En zo laat jij je behandelen en toespreken? Was ik heel snel klaar mee geweest hoor. Ze moet met haar tengels van jou spullen afblijven..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 16:16

Nou ik zou idd zorgen dat ze er niet meer bij kan, zo asociaal en dan ook nog zo reageren :n

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 16:16

Dat is niet handig omdat ik zelf bang ben om het te gaan vergeten, ze moet er gewoon van afblijven. Daarnaast pakt ze het gewoon uit mijn jas en tas etc.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 16:18

Natuurlijk hoort ze er gewoon af te blijven.
Maar dat doet ze niet, heeft ze nog nooit gedaan en met zulk antwoord weet je ook dat het in de toekomst niet gaat gebeuren.

Spullen zelf uit je zakken pakken en in je slaapkamer in een afgesloten kastje/kluisje leggen en de sleutel om je nek.
Of met cijfercode.

Ook je ouders vind ik hier slap in maar oke.... als het zo moet flauw, ja, maar als het niet anders kan dan maar zo.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 16:19

DuoPenotti schreef:
Natuurlijk hoort ze er gewoon af te blijven.
Maar dat doet ze niet, heeft ze nog nooit gedaan en met zulk antwoord weet je ook dat het in de toekomst niet gaat gebeuren.

Spullen zelf uit je zakken pakken en in je slaapkamer in een afgesloten kastje/kluisje leggen en de sleutel om je nek.
Of met cijfercode.

Ook je ouders vind ik hier slap in maar oke.... als het zo moet flauw, ja, maar als het niet anders kan dan maar zo.

Nou precies. Is ze nou helemaal een beetje betoeterd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 16:20

Ik neem toch aan dat ze de kosten die ze maakt met jou ov wel terugbetaald? Ik zie dat je 17 bent, waar zijn je ouders in dit verhaal? Zeker uitspraken als ga janken omdat jij aangeeft dat je het niet prettig vind dat ze je ov pakt vind ik niet echt normaal..

En sorry maar ik vind het raar dat jij je spullen zodanig moet opruimen zodat zij er niet meer bij zou kunnen. Gewoon afblijven en anders maar een keer echt boos worden want ze luistert blijkbaar niet..

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 16:23

Ze betaalt helaas niks terug. Dat is het probleem voor mij, ik heb gelukkig vrij reizen ivm opleiding maar dan nog. Ik heb zo vaak gehad dat die niet meer in mijn portemonnee zat en toch een treinkaartje moet kopen..
Ben er ook echt pissig om geworden nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 16:31

Ja ik vind dat niet normaal, maar blijkbaar komt ze er dus ook mee weg.. Daar kun je natuurlijk wel iets aan doen, via je ouders of zelf..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-23 16:32

Je weet dat ze jouw OV kunnen afpakken als ze betrapt wordt?

Is ze nou helemaal betoeterd. Ze regelt zelf maar een vervoersbewijs.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 16:34

M’n nieuwe bril die vertraging heeft, 2,5 week zit ik er al op te wachten en daar waar ik hem heb besteld weet de nieuwe kevertje ook niet. Lekker dan :(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 16:36

Ik zou je ouders er in betrekken, ik zou echt zo onwijs boos zijn als ik zou horen dat iemand bewust jat en ook een grote bek heeft erbij.
Meanwhile, heb je al gedacht om je pasje in het hoesje van je telefoon te stoppen? Op de rug van je telefoon, tussen je telefoon en het hoesje in. Dan heb je hem altijd bij je of in elk geval in de buurt, je weet zelf waar die ligt, en het maakt het voor een ander een stuk lastiger om die kaart te pakken want diegene gaat waarschijnlijk niet in je broekzak/vest/bh graaien om je telefoon met ovpasje te pakken.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 16:42

Of de pas opgeven als verloren\gestolen en een nieuwe aanvragen.
En dan je nieuwe inderdaad netjes opbergen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 16:50

Geen idee of het echt ergernis is of meer frustratie, maar ik moet op schoenenjacht. -O- Ik heb al een hekel aan shoppen en ben altijd heel makkelijk met twee merken en dito model schoenen die ik - àls ik al in een stad ben - zonder te passen uit het schap kan halen (of online kan bestellen), maar de podoloog heeft geconcludeerd dat ik "zeer dringend inlegzolen moet en schoenen met breedtemaat". Ik zie door de bomen van voornamelijk truttige, "oude dames" schoenen (ongeacht sneakers of gewone schoenen) het bos niet meer. White flag...

Ik draag alleen Adidas heren sneakers of Dr. Martens.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 16:53

Shenavallie schreef:
Geen idee of het echt ergernis is of meer frustratie, maar ik moet op schoenenjacht. -O- Ik heb al een hekel aan shoppen en ben altijd heel makkelijk met twee merken en dito model schoenen die ik - àls ik al in een stad ben - zonder te passen uit het schap kan halen (of online kan bestellen), maar de podoloog heeft geconcludeerd dat ik "zeer dringend inlegzolen moet en schoenen met breedtemaat". Ik zie door de bomen van voornamelijk truttige, "oude dames" schoenen (ongeacht sneakers of gewone schoenen) het bos niet meer. White flag...

Ik draag alleen Adidas heren sneakers of Dr. Martens.

Dr martens heeft geen breedte maten?
Goh, verrassend, had ik wel gedacht

Mss salomons proberen? Vind ik fijne schoenen waar ik de hele dag op kan lopen

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 16:56

De stagiair die letterlijk op de stoel van de bestuurder gaat zitten terwijl de bestuurder er niet is. En terwijl hij daar verre van hoort te gaan zitten.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 16:57

Heb je al eens bij een Dr Martens winkel allerlei modellen gepast, de 1460 zit bijvoorbeeld al anders als de Pascal, de look is wel hetzelfde. Uit mijn hoofd is de Pascal smaller als het standaard type, misschien dat ze ook zoiets hebben voor bredere voeten of dat ze je kunnen adviseren? Je hebt o.a. in Rotterdam centrum (Lijnbaan) een specifieke dr martens winkel zitten waar ze veel modellen hebben staan

Hier waren dr Martens ook altijd mijn go to, maar ik kan geen veters meer strikken. Ik loop nu met mustangs in de winter, dat is nog te doen maar de sketchers die ik als zomerschoenen heb gekocht uit ellende daar kan ik niet aan wennen. Geef mij stoerdere schoenen ajb

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 17:36

xPabloBokt schreef:

En daarbij stel je stopt met de opleiding dan moet je ook de kosten van het ov terug betalen, dat loopt al snel op met dit soort ' grapjes'

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 17:38

Zebrastreep schreef:
xPabloBokt schreef:

En daarbij stel je stopt met de opleiding dan moet je ook de kosten van het ov terug betalen, dat loopt al snel op met dit soort ' grapjes'

Nee daar staat een vast bedrag per maand voor als het goed is

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 17:46

Ongesteld en dingen die ik even moeilijk vind in mijn relatie en ergens voel ik dat ik in mijn recht sta om dit aan te kaarten, maar ik ben bang dat ik direct in een getriggerde toxische modus val omdat het me zo raakt, waardoor ik het niet meer kalm en duidelijk over kan brengen om dan vervolgens van mijn vriend de vraag te krijgen 'ben je ongesteld en is alles even moeilijk?'. EN JA, dat is ook zo, maar dat haalt niet weg dat ik potverdikkie alsnog gewoon een punt heb.

En mijn koekjes zijn op. ;(