Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:LuckyLuna schreef:Mensen die vrijwillig een vacinatie halen. Vervolgens alleen maar klagen over hun zere arm.
Collega meld zich zelfs ziek, ze is ook zo zielig
Net als mensen die vrijwillig zwanger worden en dan klagen dat ze ziek / zwak / misselijk zijn.
Wpaard schreef:Dat er nog steeds niks gedaan wordt aan al die wolven in nederland![]()
ze zijn nu gespot vlakbij mijn ponys. Durf nu zowat niet meer te gaan mennen buiten
Mkango schreef:Moestuin schreef:Ik pik dit er even uit en het is precies wat Fly_high zegt: je mist niet jouw familie, maar een familie en dat ga je van jouw familie niet krijgen. Ik snap je gevoel en ik snap ook waarom het contact verbreken voelt als het opgeven van die wens om een warme, verwelkomende familie te hebben, maar dat gaat jouw familie nooit zijn, hoe hard jij het ook probeert of wenst.Ik mis het nu al regelmatig: Een warme familie waar je welkom bent. Ouders waar je bij terecht kunt als er iets is.
Ik denk dat je op dit punt even streng voor jezelf moet zijn en alle contactgegevens blokkeert en verwijdert. Je zit nu vast in een cirkeltje van hoop gevolgd door constante teleurstelling en de enige die er wat aan kan veranderen, ben jij. En dat zal heel moeilijk en pijnlijk zijn, want het is toch je familie en je wilt inderdaad een familie als veilige haven, maar zij gaan niet veranderen en pas als je deze cirkel doorbreekt kun je het ook gaan verwerken en jezelf bevrijden uit dit patroon.
Heel veel sterkte, want het is echt niet makkelijk.
CalipsoLover schreef:Een nieuwe collega die mij het leven zuur maakt, heb mijn job zo graag gedaan en loop er nu al twee weken met stress en ergernissen. Hebben daarnaast ook altijd een top team gehad. Morgen dan maar een sollicitatie ergens anders...
pimaude schreef:Oh jeetje Calipso.. Misschien dat nu er uitzicht is op een andere baan, je wel de moed durft op te brengen om toch in gesprek te gaan - als je dit nog niet hebt gedaan?
CalipsoLover schreef:pimaude schreef:Oh jeetje Calipso.. Misschien dat nu er uitzicht is op een andere baan, je wel de moed durft op te brengen om toch in gesprek te gaan - als je dit nog niet hebt gedaan?
Daar zit ik dus wat verveeld mee, want hij werkt er full-time en ik maar parttime. Mijn bazen weten ook dat ik sowieso nog maar 1-2 jaar ga blijven omdat ik daarnaast nog studeer en opzoek ga naar een job binnen mijn 'echte' sector. Dus ik weet niet goed wat voor zin het heeft, als ik ontslag zou nemen zal ik hen sowieso wel vertellen waarom. Er zijn nog mensen binnen het team die problemen ervaren met deze collega maar merk dat de meningen echt 50/50 verdeeld zijn, en vooral degene die er full-time werken vinden hem wél aangenaam. Dus voel me op dit moment niet echt in mijn recht of zo, zeker omdat ik merk dat hij vooral vervelend doet tegen mij. Ik ben vaak ook de enige vrouw in het team, want tegen de mannen doet hij veel aangenamer/respectvoller.
_San87_ schreef:Onze honden blaffen non-stop als wij een keer weg zijn. De buurvrouw gaf dat aan.
We hebben dat al eens eerder gehoord, en met een muziekje aan leek het opgelost (ook bevestigd gekregen), maar dat werkt blijkbaar niet meer.
MarlindeRooz schreef:_San87_ schreef:Onze honden blaffen non-stop als wij een keer weg zijn. De buurvrouw gaf dat aan.
We hebben dat al eens eerder gehoord, en met een muziekje aan leek het opgelost (ook bevestigd gekregen), maar dat werkt blijkbaar niet meer.
Wat vreselijk.
Dat doet oppasteckel ook sinds ik verhuisd ben. Echt heel irritant en geen idee wat ik nog kan doen.