Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:14

Maar als je eens in de zoveel uur reageert en iemand vind dat niet oke, dan is dat een beetje diegene zn probleem.
Maar ik snap wel dat je een match verwijdert als er twee dagen lang geen reactie komt. Genoeg mensen die wel reageren.

Wat betreft degene die mij vanochtend af heeft gezegd: ik vroeg wat er aan de hand was. Geen reactie gekregen.
Zag dat ie wel mn insta stories allemaal had bekeken.
Dus geblokkeerd en van Insta gegooid :evaw:
Als je niet kan reageren, hoef je ook niet te weten wat ik uitspook via insta. :o

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:17

Amandavd schreef:
Nee dat is niet raar, alleen ik kan mij voorstellen dat het voor een ander overkomt alsof je niet geïnteresseerd bent als jij ervoor kiest om niet te reageren of een bericht te sturen binnen 2 dagen. Als je op de wc zit te poepen dan kan je ook een bericht sturen bij wijze van. Je kan niet zo druk zijn dat je 2 dagen lang echt geen tijd hebt om een bericht te sturen, dan is het ook niet belangrijk genoeg voor je, wat prima is maar dan moet je ook begrijpen dat een ander denkt doei. Geen zin kan ook, dat is prima, een ander mag er ook geen zin in hebben om te moeten gaan zitten wachten tot jij eens een keer iets stuurt.

Exact dit :j

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:18

Sherivey schreef:
Maar als je eens in de zoveel uur reageert en iemand vind dat niet oke, dan is dat een beetje diegene zn probleem.
Maar ik snap wel dat je een match verwijdert als er twee dagen lang geen reactie komt. Genoeg mensen die wel reageren.

Wat betreft degene die mij vanochtend af heeft gezegd: ik vroeg wat er aan de hand was. Geen reactie gekregen.
Zag dat ie wel mn insta stories allemaal had bekeken.
Dus geblokkeerd en van Insta gegooid :evaw:
Als je niet kan reageren, hoef je ook niet te weten wat ik uitspook via insta. :o

Yess groot gelijk! *\o/*

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:21

Suzanne F. schreef:
In dit geval was er nog helemaal geen contact geweest hè? Het is geen vriendin die ze 2 dagen laat wachten. Of iemand met een lopend gesprek/contact. Ze heeft gewoon de app even 2 dagen niet open gehad en zag toen dat er een match was.

Dat weet ze dus niet, want misschien had die match inmiddels ook al een bericht gestuurd en hierop kwam geen reactie. Ik doe eens in de zoveel tijd al mijn matches een bericht sturen en als er dan geen reactie komt verwijder ik ze ook na een dag ofzo.

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:25

Citaat:
Klinkt gezellig en dinsdag weer +:)+ Misschien is het wel een blijvertje :+

Hier weer 5 weken wachten tot de volgende date -O- -O-

Stiekem beetje bij beetje, begin ik hem wel echt leuk te vinden.

Pff 5 weken lijkt mij echt lang

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:29

Ja 5 weken is ook lang :x Het gaat ook wel mijn eerste relatie worden waarbij ik mn vriendin dan zo lang niet zie als het idd wat gaat worden maar dat heb ik er wel voor over. Ik heb liever een goede relatie met iemand die ik weinig zie dan een slechte met iemand die ik elke dag zie :')

En verder spreken we elkaar gewoon zo'n beetje elke avond dus het contact is er wel :o

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:44

Wel handig dat ze zich niet hoeft af te vragen wst je van haar vind. Kan ze gewoon terug lezen ;p

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:56

En je hebt minder tijd om ruzie te maken :')

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:14

capopjekop schreef:

Dat sowieso :') al heb ik zelden ruzie met iemand

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 6 min geleden

naranja1 schreef:
Wel handig dat ze zich niet hoeft af te vragen wst je van haar vind. Kan ze gewoon terug lezen ;p

<<)

capopjekop schreef:

Ja perfect toch. Bij nader inzien blijf ik toch de aankomende 5 jaar latten @palousa_boy ~~}>

Het gaan inderdaad 5 lange weken worden. Maar dat overleven we vast wel :D

Het was trouwens wel een mega leuke date hoor O:)

Gelijk met mijn neus in de boter gevallen toen we savonds aankwamen en net het 10 minuten oude veulen konden ontmoeten *\o/*