[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Prairy

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:34

Jij hebt nog herstel tijd nodig toch Captain :P

En als je er echt niet meer onderuit komt, pas om 19u afspreken. Of gewoon eerlijk zeggen, joh, ik wil best een keer afspreken om te eten maar dan wel met zijn vieren, dan zoeken ze maar oppas.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:32

Ja dat zei ik okk al maar dat excuus had hij al paar keer gebruikt. Die man accepteert geen nee schijnbaar. Pech voor hem. :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:00

lor1_1984 schreef:
Jemig, die zijn goed verzuurd ofnie? :roll:

DuoPenotti schreef:
Maar wel rot als het je eigen familie is.
Vrienden laat je vallen. Maar bij dit toch vervelender

Familie kun je ook laten vallen.
Kost over het algemeen wat meer moeite en mocht het echt teveel moeite zijn kun je altijd nog kiezen voor zeer, zéér laag contact.
Als in; enkel reageren wanneer zij contact opnemen en zo neutraal mogelijk reageren, geen informatie over jullie (dagelijkse leven) meer geven, geen beloftes doen, niet meer uitnodigen of ingaan op uitnodigingen van hun kant of wat dan ook.
Gewoon laten doodbloeden zegmaar.

Afbeelding

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:21

Jup, die ervaring heb ik ook. :j
In mijn geval is het uitgelopen op compleet verbreken van contact en degene in kwestie onteigenen als zus/familie.
Leverde me alsnog een hoop gezeur aan mijn hoofd op van onze moeder want 'we zijn al met zo weinig', 'het blijft wel je zusje', 'waarom ben je zo koppig', 'word het niet eens tijd om je excuses aan te bieden?' en ga zo maar door.
Tot aan het doorgeven van mijn adres zodat er een geboortekaartje gestuurd kon worden, wat teruggestuurd werd met in koeienletters 'retour afzender, post van afzender niet welkom' erop.
Oh en het goede plan om haar andere dochter mee naar het ziekenhuis te nemen dit jaar (na 9,5 jaar geen contact), het is dat mijn woonbegeleiding dit sterk heeft afgeraden want ik geloof dat ik ter plekke weer epileptische clusteraanvallen had gehad vd stress die me dat bezorgd zou hebben. :=

De andere partij is nooit aangesproken trouwens, die was zielig want die huilde dat haar grote zus haar 'zomaar' had onteigend.
Dat ze me vlak daarvoor een zieke kat in de maag had gesplitst met valse beloftes de dierenarts rekeningen te betalen en me compleet verrot schold dat ik een inhalig kütwyf was die dood mocht neervallen vergat ze er voor het gemak bij te vertellen. :+

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:29

Pfoo, wat een verhalen zeg over families.
Nu mag ik in mijn handjes knijpen, ikzelf heb een vrij groot gezin waar ook al neefjes en nichtjes zijn. Maar daar zijn we wel gek mee ( nee ik wil jullie niet overtuigen/ bekeren }:0 ) maar ze zijn netjes opgevoed en we besteden graag een paar uurtjes met ze.
Verder vind iedereen het helemaal prima dat wij geen kinderen willen en kan iedereen gelukkig heel goed met mekaar. Besef nu maar al tegoed dat dat niet vanzelf sprekend is.