Het blijft een gok, altijd

Bedenk me net dat bakkie uit 2007 komt en 230.000 heeft gelopen. Niet heeel gek dus

Maar ook elke keer pech gehad met de Apk waar telkens hoge kosten uitkwamen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rien10 schreef:Mag je KNHS dressuur starten met hoefschoenen?
rien10 schreef:Kunnen? Ja. Doen? Nee. Ik ga niet starten met hoef schoenen. Ik vroeg het me slechts af.
Overigens is jouw antwoord niet juist.
DuoPenotti schreef:Kent iemand deze online paarden winkel?
https://www.paardenwinkeltje.nl/
Ik zie nergens een retour adres.
En ook geen KvK.
Maar misschien kennen jullie de winkel of zien jullie het wel staan?
_Karlijn schreef:Wat is een fijne lippenbalsem die geen geur/smaak heeft?![]()
Ik heb eigenlijk nooit zúlke droge lippen dat ik lippenbalsem nodig vind, maar nu is het echt niet te doen, de droge vellen hangen eraanen daarom kocht ik Labello, maar wist ik ook meteen waarom ik liever met droge lippen liep dan Labello smeerde, want ik proef het constant in m'n mond, ik ruikt het constant, m'n eten smaakt er naar, ik vind het gewoon een rotgevoel op m'n lippen ook en dan smeer ik echt maar een dun laagje.
Ik weet dat Vaseline een alternatief is maar dacht dat ik daar niet zulke positieve dingen over gehoord heb, maar welke lippenbalsem raden jullie aan, zonder smaak/geurtje en een beetje betaalbaar?
_Karlijn schreef:Wat is een fijne lippenbalsem die geen geur/smaak heeft?![]()
Ik heb eigenlijk nooit zúlke droge lippen dat ik lippenbalsem nodig vind, maar nu is het echt niet te doen, de droge vellen hangen eraanen daarom kocht ik Labello, maar wist ik ook meteen waarom ik liever met droge lippen liep dan Labello smeerde, want ik proef het constant in m'n mond, ik ruikt het constant, m'n eten smaakt er naar, ik vind het gewoon een rotgevoel op m'n lippen ook en dan smeer ik echt maar een dun laagje.
Ik weet dat Vaseline een alternatief is maar dacht dat ik daar niet zulke positieve dingen over gehoord heb, maar welke lippenbalsem raden jullie aan, zonder smaak/geurtje en een beetje betaalbaar?
pmarena schreef:Nah ik vind het wel meevallen. Is ook lekker in plaats van boter op je brood, om mee te bakken, en voor diverse huid- en dergelijke verzorgings dingetjes. Ik vond het eerst maar raar maar nu gaat er hier in huis de ene na de andere literpot door omdat dat spul zo fijn is
Ik gebruik het wel alleen in de keuken en maar sporadisch voor droge handen of lippen ofzo