Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Hygiëne ver te zoeken: 86 procent draagt een vies mondkapje
MyWishMax schreef:Dat zeg ik toch? Als het een vies onhygiënisch ding is doe je dat toch echt zelf. Het ligt niet aan het mondkapje maar aan degene die het zo gebruikt.
Sheran schreef:Maar ja dat doen die mensen dus zelf. Je hoeft geen vieze smetlap op als je dat niet wil.
Sheran schreef:Maar ja dat doen die mensen dus zelf. Je hoeft geen vieze smetlap op als je dat niet wil.
996981 schreef:Sheran schreef:Maar ja dat doen die mensen dus zelf. Je hoeft geen vieze smetlap op als je dat niet wil.
Ook als je hem zelf wel correct gebruikt heb je last van het gebrek aan hygiëne van anderen. Volgens mij heb ik dat zojuist al even uitgelegd.
Mensen halen het kapje dat ze altijd dragen uit hun zak, zetten die op, trekken hem tijdens het winkelen geregeld recht en gaan dan met hun handen aan fruit, groenten, deuren etc zitten. Dat is voor niemand hygiënisch. Kun je zelf je kapje nog zo braaf iedere keer vervangen (wat een kostenpost trouwens! Wat ben jij kwijt per maand aan mondkapjes?)
Sheran schreef:Kostenpost valt mee hoor. Een maand heeft maar 30 dagen en zelfs met FFP2 elke dag is het een tientje per maand, wat voor mij niet zo veel is voor gezondheid. Maar je kunt 50 chirurgische mondkapjes kopen voor een paar euro. Zo'n kostenpost is dat niet.