Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 15:36

Neeeeee Daantjuh, dat meen je niet!! En dan lees je op oa Bokt van die trotse mensen die het allemaal niet zo nou nemen en zich zeker net laten inenten. Daar gaan je handen toch van jeuken!! Oh, wat frustrerend. Ik wil jullie zo graag helpen, maar k kan helaas geen ICbed of personeel toveren.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 16:03

[***] schreef:
Net weer een preek gehad dat ik zijn grenzen moet respecteren. Wordt gezellig komende week zo.
Mijn grenzen zijn niet belangrijk en mogen niet bestaan.

Niet vervelend bedoelt hoor, maar wordt het niet eens tijd dat jij onder het juk van je ouders uit komt op deze leeftijd en je eigen boontjes dopt?

Ik weet natuurlijk niet wat jouw situatie is en je hebt ook zeker geen verantwoordelijkheid af te leggen hier. Maar ik wordt al plaatsvervangend gefrustreerd als ik jouw berichtjes lees.

Ik kan mij nog goed van 'vroeger' herinneren dat wij met cathegisatie de 10 geboden kregen.
1 van de geboden: Eert uw vader en uw moeder
Waarbij onze dominee de mooie kanttekening plaatstte: ze moeten wel te eren zijn

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 16:25

Een heel asociale chauffeur die z'n bakwagen achter mijn geparkeerde auto heeft neergezet waardoor ik nu moet wachten tot dat ding is opgerot!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 16:31

MarliesV schreef:
[***] schreef:
Net weer een preek gehad dat ik zijn grenzen moet respecteren. Wordt gezellig komende week zo.
Mijn grenzen zijn niet belangrijk en mogen niet bestaan.

Niet vervelend bedoelt hoor, maar wordt het niet eens tijd dat jij onder het juk van je ouders uit komt op deze leeftijd en je eigen boontjes dopt?

Ik weet natuurlijk niet wat jouw situatie is en je hebt ook zeker geen verantwoordelijkheid af te leggen hier. Maar ik wordt al plaatsvervangend gefrustreerd als ik jouw berichtjes lees.

Ik kan mij nog goed van 'vroeger' herinneren dat wij met cathegisatie de 10 geboden kregen.
1 van de geboden: Eert uw vader en uw moeder
Waarbij onze dominee de mooie kanttekening plaatstte: ze moeten wel te eren zijn

Ik lees dat ze financieel afhankelijk is van haar vader, dat maakt het wel lastig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 17:14

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 17:22

Daantjuh na zijn operatie wil ook met liefde een kaart sturen.
Ik vind het zo rot voor hem en voor jullie.

Mijn ergernis, droge ogen.
Ik blijf oogdruppels erin gooien heb ik het idee.
En alsnog voelt het alsof ze branden.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 18:05

Dat bijna niemand weet over de vermissingen/moorden in Nederland. Er word bijna niets over gesproken. Ik vind het gewoon zo zielig voor de nabestaanden :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 18:08

[***] schreef:
Ja, zonder hem kom ik minimaal €250 per maand tekort :( ik studeer nog en kan niet werken door ziekte. Dat zorgt ook voor hogere kosten en vaste lasten.
Ik hoop straks na mijn studie genoeg uren te kunnen werken om zelf rond te kunnen komen.

Je kan een speciale uitkering daarvoor aanvragen bij de gemeente!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 18:11

.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 18:15

Individuele studietoeslag Geloof ik. Ik hoop komend jaar te gaan samenwonen dus ik vind het aanvragen niet nodig. Dan moet ik alles terug gaan betalen. :=
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 17-12-21 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

EscamillaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 18:16

Stoommaaltijd van de jumbo waar er in de spinazie nog zand zit :(
Nu is m'n hele pasta verziekt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 18:22

MarlindeRooz schreef:
Individuele studietoeslag Geloof ik. Ik hoop komend jaar te gaan samenwonen dus ik vind het aanvragen niet nodig. Dan moet ik alles terug gaan betalen. :=

Dankjewel! Ik ga het eens uitzoeken

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 18:27

fotolijstje schreef:
Dat bijna niemand weet over de vermissingen/moorden in Nederland. Er word bijna niets over gesproken. Ik vind het gewoon zo zielig voor de nabestaanden :(

zoals?

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 18:28

Zou toch mooi zijn dat je op die manier misschien los kan komen van je ouders. Want heel gezond klinkt het niet, jullie relatie/band. Vind dat zo sneu voor je. Gun iedereen fijne ouders.

Hopelijk kan je toch een beetje genieten komende week en de kerstdagen!

@fotolijstje, dat is schrikbarend he, hoeveel mensen er gewoon van de aardbodem verdwenen lijken.
Het lijkt me vreselijk, dat je niet weet waar iemand gebleven is, of degene nog leeft, uit vrije wil is vertrokken of niet.

Pff ik moet echt 100 documenten of zo invullen, nu ik per 1 januari bij het bedrijf in dienst treed.
Heel fijn contractvoorstel gehad, dus niets over te klagen. Maar man man wat een gedoe zeg, wat ze allemaal van je willen haha.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 19:00

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 19:06

Daantjuhhh wat verschrikkelijk voor je broer en voor jullie als familie.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 19:21

@fotolijstje oh zo, ik dacht dat er momenteel iets gaande was ofzo, maar ja, daar denk ik ook weleens over na.
Maar ja, die onderzoeken lopen gewoon “dood” en is er ook weinig over te melden.
Gelukkig zijn er wel eens goede acties, waardoor bepaalde zaken weer leven krijgen. Bijvoorbeeld als ze denken dat er een misdrijf of iets dergelijks heeft plaatsgevonden, die zaken staan op speelkaarten die in gevangenissen worden uitgedeeld.

Kijk ook maar eens op internationaal niveau, het is bizar hoeveel onopgeloste zaken en vermiste mensen er zijn.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 19:31

Daantjuhhh Wat zielig voor je broertje zeg Y;(
En voor jullie natuurlijk, het is gewoon poedersuiker! ^)

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 22:20

-:(- -:(-
Stiefvader
Echt hoe dan??? -:(-
_-:( _-:( _-:(

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 23:02

MarlindeRooz schreef:
[***] schreef:
Ja, zonder hem kom ik minimaal €250 per maand tekort :( ik studeer nog en kan niet werken door ziekte. Dat zorgt ook voor hogere kosten en vaste lasten.
Ik hoop straks na mijn studie genoeg uren te kunnen werken om zelf rond te kunnen komen.

Je kan een speciale uitkering daarvoor aanvragen bij de gemeente!

Klopt! Als je naast je studie niet kan werken door ziekte/beperking/omstandigheden kan je een tegemoetkoming krijgen. Ik weet niet hoe het heet, maar op onze universiteit hangt er een poster over, zal er komende week eens opletten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 23:25

.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 00:36

Dat ik leuk servies bij ah wilt bestellen maar kan alleen maar in de winkel gekocht worden.. :roll:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-21 01:13

Nieuwe Dr. Martens binnen maar twijfel weer eens enorm over de maat -O- morgen maar naar de winkel.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 01:19

Zebrastreep schreef:
Hoe moeilijk kan het zijn om een afspraak in te plannen voor een booster , ik wordt er toch bloedschagrijnig van en die GGD maar afvragen waarom ze 1 miljoen telefoontjes op een dag krijgen.

Zelfs ik als 24 jarige krijg het niet voor elkaar om online een afspraak te maken

Hier 60 plus wederhelft die ook zijn online booster afspraak niet voor elkaar krijgt... En de uitnodigingsbrief is blijkbaar in de kerstpost verdwenen/vertraagd door die kerstpost, is er ook nog niet. En dan mag je niet bellen. -O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 01:20

Heb ik een keer een dom tv kijk avondje gepland, liggen al mijn favoriete zenders er uit