Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Net weer een preek gehad dat ik zijn grenzen moet respecteren. Wordt gezellig komende week zo.
Mijn grenzen zijn niet belangrijk en mogen niet bestaan.
MarliesV schreef:[***] schreef:Net weer een preek gehad dat ik zijn grenzen moet respecteren. Wordt gezellig komende week zo.
Mijn grenzen zijn niet belangrijk en mogen niet bestaan.
Niet vervelend bedoelt hoor, maar wordt het niet eens tijd dat jij onder het juk van je ouders uit komt op deze leeftijd en je eigen boontjes dopt?
Ik weet natuurlijk niet wat jouw situatie is en je hebt ook zeker geen verantwoordelijkheid af te leggen hier. Maar ik wordt al plaatsvervangend gefrustreerd als ik jouw berichtjes lees.
Ik kan mij nog goed van 'vroeger' herinneren dat wij met cathegisatie de 10 geboden kregen.
1 van de geboden: Eert uw vader en uw moeder
Waarbij onze dominee de mooie kanttekening plaatstte: ze moeten wel te eren zijn
[***] schreef:Ja, zonder hem kom ik minimaal €250 per maand tekortik studeer nog en kan niet werken door ziekte. Dat zorgt ook voor hogere kosten en vaste lasten.
Ik hoop straks na mijn studie genoeg uren te kunnen werken om zelf rond te kunnen komen.
Niobe schreef:fotolijstje schreef:Dat bijna niemand weet over de vermissingen/moorden in Nederland. Er word bijna niets over gesproken. Ik vind het gewoon zo zielig voor de nabestaanden
zoals?
MarlindeRooz schreef:[***] schreef:Ja, zonder hem kom ik minimaal €250 per maand tekortik studeer nog en kan niet werken door ziekte. Dat zorgt ook voor hogere kosten en vaste lasten.
Ik hoop straks na mijn studie genoeg uren te kunnen werken om zelf rond te kunnen komen.
Je kan een speciale uitkering daarvoor aanvragen bij de gemeente!
Zebrastreep schreef:Hoe moeilijk kan het zijn om een afspraak in te plannen voor een booster , ik wordt er toch bloedschagrijnig van en die GGD maar afvragen waarom ze 1 miljoen telefoontjes op een dag krijgen.
Zelfs ik als 24 jarige krijg het niet voor elkaar om online een afspraak te maken