Ik erger mij aan en vriendin, een paar weken terug wou ze ook een feest organiseren met teveel mensen (daarover had ik toen ook hier gepost), en nu doet ze het wéér.
Familie die met bijbelteksten smijt naar aanleiding van de rellen in Washington, maar dan ook nog eens met bijbelteksten die totaal niet van toepassing zijn/een totaal andere betekenis hebben. Als je dan vroom wilt zijn, doe het dan goed
Zebrastreep
Geplaatst: 07-01-21 14:20
Rawr schreef:
Niks verwachten van mensen en toch teleurgesteld zijn. Ik vind mensen gewoon even niet leuk meer.
En m'n goede humeur is na een paar nachten slecht slapen op.
Mensen zijn ook niet leuk.... Het leven is soms ook gewoon even niet leuk.
Ik probeer mijn verwachtingen ook altijd op 0 te houden
Doodsangsten voor de tandarts dus en na veel wikken en wegen afgelopen maandag de kies laten trekken..zit er overduidelijk nog een scherp stukje splinter ding in. Shoot me
Quooker besteld (rib uit m'n lijf ), bellen ze om een afleverafspraak te maken omdat ze 'm gelijk op voorraad hebben. Bel ik terug, oh nee sorry mevrouw het is de verkeerde kraan, de levertijd voor uw kraan duurt 2 tot 4 weken. Nu had ik me net verheugd..nog even geduld..
TessaxQuincy
Geplaatst: 07-01-21 17:19
Mijn broer die om half 4 uit bed komt, maar vervolgens niet even tijd heeft om naar een laptop te kijken die ik hem heb gestuurd. Ik wil gewoon een nieuwe laptop zo snel mogelijk, maar ik heb er geen verstand van.
Loeky01
Geplaatst: 07-01-21 17:41
Kat van 7+kg die aandacht wil en het dus een goed idee vond om op mijn laptop van 13" te gaan zitten. Ja dat past dus niet vriend.