Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:32

lenaa_tje schreef:
Talietjuh schreef:

Nou als je daar nog steeds mee zit..doe dan maar gewoon een dunne broek en t-shirt aan toch? Het is je eerste indruk. Paar hippe gympen eronder, komt spontaner over dan een jurkje.

Waarom is een jurkje niet spontaan? :')

Ik heb ook besloten gewoon m'n jurkje aan te houden. Stinkend van et zweet komt minder netjes over dan een jurkje. Pech gehad als ze me niet willen aannemen vanwege tattoos. Ik heb ook een date, dus ga me niet tussen door random omkleden in m'n auto, teveel werk met dit warme weer.

En ja met tempraturen boven de 24 graden zweet ik non stop.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:33

Paar ribben uit mijn lijf nieuwe krabpaal besteld voor de katten. :')

lenaa_tje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:35

@marije_1997 Eventueel gewoon een jasje/dun vestje mee als je dan binnen komt en je schat in dat het echt niet kan, blote armen. Kan die altijd nog aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:36

lenaa_tje schreef:
@marije_1997 Eventueel gewoon een jasje/dun vestje mee als je dan binnen komt en je schat in dat het echt niet kan, blote armen. Kan die altijd nog aan.

Het is bloed heet, en ik heb geen vestjes die bij m'n jurkje passen. Dus ik doe dat gewoon niet. Ik wil mezelf tonen zoals ik ben. Het is warm, dan ga ik niet in lange broek lange mouwen lopen. Ookal moet ik buiten eigenlijk m'n armen bedekken, maar dat is veel te warm nu.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:54

Zo gehad even met alles en iedereen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 13:05

Was Post NL vandaag al langsgekomen in dit topic? :') Ik weet dat het druk is bij hun, maar waarom laat het bedrijf waar ik iets bestel mij kiezen uit een dag en tijdsvak als het toch totaal op een andere dag en tijdsvak wordt?

Vandaag is mijn man de hele dag thuis, want pakket komt. Nu zag ik een uur geleden dat pakket mrgen komt en je mag zelf niets meer aanpassen aan dag of tijd. Jammer dan dat de chauffeur morgen voor niets rijd, want morgen is er niemand thuis. Had het graag veranderd naar een dag of tijdsstip dat we wel thuis zijn, zodat chauffeur niet voor niets komt, maar dat kan dus niet. Buren is ook geen optie, dus benieuwd of ik het voor het weekend heb.. (vrijdag besteld.)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 13:08

Laatst bijgewerkt door Nayomie op 23-06-20 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 13:11

Nayomie schreef:
Is het nu ook voor beide partijen opgelost? :)

Ik erger me momenteel aan de brutaliteit van mensen. Hoe kun je zo zijn?

Het moet nog allemaal op papier en dan kan hij het nog weer wat mee doen dus ik vraag mij het af of het klaar is. Hij verzint wel weer iets anders. Hij was ook letterlijk aan het slijmen bij de man van kadaster en liegen beetje dat narsisme dus ben benieuwd wat meneer gaat doen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 13:13

AnnexUdith schreef:
Nayomie schreef:

Het moet nog allemaal op papier en dan kan hij het nog weer wat mee doen dus ik vraag mij het af of het klaar is. Hij verzint wel weer iets anders. Hij was ook letterlijk aan het slijmen bij de man van kadaster en liegen beetje dat narsisme dus ben benieuwd wat meneer gaat doen.

Pfff, jeetje wat een gedoe zeg. Heeft zo'n persoon dan echt niets beters te doen dan dwarsbomen? :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 13:32

Nayomie schreef:
Nayomie schreef:

Pfff, jeetje wat een gedoe zeg. Heeft zo'n persoon dan echt niets beters te doen dan dwarsbomen? :(:)[/quote]

Hij zit thuis dus ik gok dat je dan zulke dingen gaat doen. Ook niet gek als je je zo gedraagt op het werk zijn je collega's natuurlijk snel klaar met je. Hebben de afgelopen 3 jaar wel 5 verschillende busjes gestaan dus dat zegt al wel genoeg. Sowieso schat ik het al een beetje in dat het mensen zijn die verstandelijk en sociaal wat beperkt zijn. Zijn Vrouw laat zich echt behandelen op een manier wat een wel denkend mens niet zou laten gebeuren. Hij blijkt wel heel, bang te zijn zodra je echt wat tegen hem zegt dat zet hij wel een stap terug maar eerst met een hoop geschreeuw en dreigen. Maar goed als je vrouw zich zo laat behandelen ga je je als man zijnde al snel als een soort koning voelen en denk je dat elke vrouw voor je buigt. Ik herken het gedrag van cliënten op mijn werk hoe meer schreeuwen in de hoop dat ze hun zin krijgen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 13:43

Straal misselijk van het een op andere moment

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 14:51

Mam had nieuwe deo en parfum gekocht dus ik wilde kijken of ze lekker roken.

Spuit wat in de dop, hou me neus er letterlijk in... Ik ruik niks, helemaal niks meer _O-. Op zich niet super erg, maar dat mijn smaak weg is is een stuk vervelender

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 14:56

Lestrange01 schreef:

Spuit wat in de dop, hou me neus er letterlijk in... Ik ruik niks, helemaal niks meer _O-. Op zich niet super erg, maar dat mijn smaak weg is is een stuk vervelender

Oei dat klinkt toch wel een beetje als meer symptomen die passend zijn bij de corona klachten :(

Heb je al een test gehad?

Ach als je zon test hebt gehad en je test positief kan je baas mooi zijn excuses aan gaan bieden lijkt mij.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 14:57

Ergens tussen irritatie en verdriet in, ik mis mijn papa enorm. Heb hem zoveel te vertellen en wil hem gewoon graag knuffelen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 14:58

Princess_ schreef:
Ergens tussen irritatie en verdriet in, ik mis mijn papa enorm. Heb hem zoveel te vertellen en wil hem gewoon graag knuffelen.

:(:)

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 15:07

Ik kom op mijn werk, trek mijn schoonmaakkast open en zie dat er 3/4 liter uit een fles professionele superreiniger foetsie is. >;) Nee, de fles is niet lek, maar heeeeeel toevallig zijn ze op dezelfde verdieping een kantoor aan het opknappen. _-:( En ik weet nu welk reinigingsmiddel ze daarvoor "geleend" hebben.
Heb de schoonmaakkast maar op slot gedaan, wetende dat ik de enige ben die daar de sleutel van heeft. <<)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 15:13

AnnexUdith schreef:
Lestrange01 schreef:

Oei dat klinkt toch wel een beetje als meer symptomen die passend zijn bij de corona klachten :(

Heb je al een test gehad?

Ach als je zon test hebt gehad en je test positief kan je baas mooi zijn excuses aan gaan bieden lijkt mij.

Heb morgen 9:20 een afspraak om getest te worden!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 15:21

Waarom mensen niet gewoon meewerken. Beetje enthousiasme tonen in het geen dat je doet .. dan voelt het voor mij ook nog leuk ..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 15:27

xDenies schreef:
Waarom mensen niet gewoon meewerken. Beetje enthousiasme tonen in het geen dat je doet .. dan voelt het voor mij ook nog leuk ..

Ohja en aan die irritante politiewagen die ging bumperkleven terwijl ik vrachtwagens aan het inhalen was en ruim boven de 100 reed. Hij had geen reden om zo raar te rijden. Maar dat mag natuurlijk ...

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 15:54

xDenies schreef:
xDenies schreef:

Ohja en aan die irritante politiewagen die ging bumperkleven terwijl ik vrachtwagens aan het inhalen was en ruim boven de 100 reed. Hij had geen reden om zo raar te rijden. Maar dat mag natuurlijk ...

Politieagenten kunnen, óók tijdens dienst, gewoon een boete krijgen voor hun rijgedrag. Dus nee bumperkleven mogen ook zij niet.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 15:58

Die route informatie panelen boven de snelweg die volstaan met "vermijd drukke plekken en reis niet onnodig. Samen tegen corona"
Als er file is, wil ik graag zien hoe lang de vertraging is. Ik heb nu al drie keer file gehad zonder dat dit goed stond aangegeven op die panelen. {:)-:(

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 16:05

Dit ik niet kan kiezen welke serie ik wil kijken.. Nog maar eens over Netflix heen scrollen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 16:09

xDenies schreef:
xDenies schreef:

Hmm ben je dezelfde tegen gekomen als ik gisteren? Ik reed ook links gisteren al iets harder om nog even een heel sloom iemand in te halen opeens polite dacht oh nee nu ben ik aan de beurt. Ik reed al 110 en de politieauto was behoorlijk een het bumperkleven reed daarna ook vol gas weg geen sirene of iets. Was wel de dienst met de politiehonden

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 16:30

Dit was gewoon een normale politie auto met twee agenten er in. Nadat ik meerdere malen in mijn achteruitkijk spiegel had gekeken hield ie iets afstand om vervolgens flink gas weer door te kunnen toen ik aan de kant was. Ben niet de enige waarbij die deed bumperkleven. Maar ik kan geen boete voor hun uitschrijven, andersom wel ;)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-20 16:37

Dat ik zo moet werken in een zwarte polo en een lange broek. Ga nu al dood. :')