De ruggenprik, dat was genot! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marocje schreef:Ah, bij je eerste bericht over hoe sappig het mocht zijn, dacht ik dat je ook sekspartners zocht. Maar geloof dat dit niet helemaal het geval is?
Hopelijk brengt de zomer weer wat spanning met zich mee. 

)
. Maar ik vond idd alle bevallingen geweldig. En makkelijk. Gewoon thuis, relaxed. Moet er niet aan denken dat in het zkh te moeten doen.
. Tja, zo relaxed ging het dus.
en als ik de weeen mee tel, 2,5 uur. Dat is 1 ronde seks
al was dat mijn ambitie ook niet dat scheelt. De 2e hebben ze eruit moeten snijden
bij beide was de ruggenprik het genot. Daar ik nu braaf getrouwd ben, had ik wel een heel wild vergelijkbaar leven voor mijn huwelijk.
Soms mis ik dat echt wel eens hoor.
. Hier had ik na de eerste (ook thuis, had niet eens in de gaten dat het écht begonnen was en had al 8cm) alleen een zogenaamd ‘schaafwondje’. Volgende dag al compleet over!
(en succes met je merrie, spannend!)
BaileyMix schreef:Ah, jij date dus alleen voor seks als ik het goed begrijp Marocje? Wat ellendig, 11 dagen bloeden...
Geen idee nog! Waarschijnlijk terrasje pakken of een rondje wandelen. Aan dat laatste heb ik wel echt een schijthekel met dit weer haha. Heel je haar naar de Filistijnen. Dus we zien wel! De eerste deze zondag, Italiaan, lijkt een leuke man.
waar komt hij vandaan? Hier in de buurt wonen er echt super veel heb ik mij laten vertellen.
Ontzettend mijn type man. Maar niet altijd de leukste types qua persoonlijkheid hoor. Al zal dat ongetwijfeld niet per se iets met de nationaliteit te maken hebben.
? BaileyMix schreef:Ah, jij date dus alleen voor seks als ik het goed begrijp Marocje? Wat ellendig, 11 dagen bloeden...
Geen idee nog! Waarschijnlijk terrasje pakken of een rondje wandelen. Aan dat laatste heb ik wel echt een schijthekel met dit weer haha. Heel je haar naar de Filistijnen. Dus we zien wel! De eerste deze zondag, Italiaan, lijkt een leuke man.

(die allerlaatste opmerking)
. Echt zo fijn om die dingen te kunnen delen
(van past dit wel, tot is dit alles
)