Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 13:36

Amira_ schreef:
Dat ik sinds donderdag ziek ben en totaal geen eetlust heb. Ik wil niet (zo snel) afvallen, maar zo geforceerd eten is ook echt vreselijk. Mag ik gewoon weer beter zijn? -O-

Same. -O-
Alleen dan sinds vrijdagnacht. Morgen beginnen bij nieuwe baan, hoop dat ik me dan wat beter voel.

Beterschap. :(:)

Castilja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 14:09

Beterschap beiden!

Ik erger me aan mezelf; na een paar maanden echt goed gestopt te zijn met roken toch weer overstag gegaan en merk direct weer de fysieke klachten. Pijnlijke tanden, hoestbuien tijdens sporten, kriebelende keel.. Wil weer stoppen maar mag dus opnieuw die lastige periode in van het afkicken. Echt. W. H. Y. -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 14:38

Dat ik altijd hetzelfde als mijn moeder denk :') , ben ik origineel en dan tegelijk zeggen we het :7

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 15:00

Mijn collega heeft afgezegd voor naar het sinterklaasfeest te gaan van het werk. Dat is het bedrijfsevent van het jaar, vooral gratis eten. :D

Nu zit ik mezelf op te jage of ik alleen zou gaan. Het loopt daar vol met gezinnen en bij men andere collega's zomaar aansluiten lijkt mij ook vreemd, die zijn daar immers met vrouw en kinderen. Urgh. Was ik maar stoer en overdacht ik niet alles 1000 keer.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 16:04

Gewoon gaan, je vind vanzelf wel aansluiting. Je werkt toch met die mensen, maak een praatje en je word vast uitgenodigd om erbij te komen zitten of ze komen bij jou zitten :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 16:23

Een deken maat 145: veel te kort. Andere deken maat 145: veel te lang.
Hou oppppp {:)-:(

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 16:41

Jessol schreef:
Mijn collega heeft afgezegd voor naar het sinterklaasfeest te gaan van het werk. Dat is het bedrijfsevent van het jaar, vooral gratis eten. :D

Nu zit ik mezelf op te jage of ik alleen zou gaan. Het loopt daar vol met gezinnen en bij men andere collega's zomaar aansluiten lijkt mij ook vreemd, die zijn daar immers met vrouw en kinderen. Urgh. Was ik maar stoer en overdacht ik niet alles 1000 keer.

Gewoon mee gaan. Als je de verhalen hoort heb je anders spijt dat je niet gegaan bent. Wij hadden laatst ook een etentje, werd er gezegd van:'Ga jij niet mee?' En toen had ik wel erg veel spijt dat ik me niet op had gegeven, want toen kon het niet meer..

limagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 16:48

Dat ik morgen met een klasgenoot een presentatie moet geven en m'n klasgenoot nu ineens zegt dat ze niet bij de presentatie is.|o

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 17:17

Aan de mevrouw die boos werd omdat er gevraagd werd of ze alsjeblieft even wilde wachten met zelf gedroogde groente/fruit scheppen tot ze geholpen werd. De eigenaar was met mij bezig en nam ook even het zakje van die persoon over want ze kwam op dat moment zakjes te kort. Mevrouw werd boos en smeet zo het zakje neer in de schep bak en liep weg.

Tsja truus .. je hebt net zelf ergens zakjes achter vandaan gehaald waar je al niet aan mag komen dus wat verwacht je nou? :') Gelukkig had de rest wel gewoon geduld.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 18:39

Docent die altijd heel naar uit de hoek komt. Zelfs als hij feedback geeft op portfolio opdrachten. Echt hoe kan je in 3 woorden nog iemand beledigen... Hij lacht je ook gewoon uit in colleges wanneer je iets zegt wat niet zijn mening is. Jammer genoeg is hij belangrijk binnen de faculteit / "het wereldje" én zit hij in de examencommissie. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 19:40

Dat domino’s pizza een mail stuurt dat alle pizza’s aan €1 zijn als je afhaalt voor 16.00. Ik moest bestellen via de app maar deze deal was op de app nergens te bekennen. Ik was niet de enigste. Ook mensen die wel konden bestellen en bij aankomst toch de volle pot moesten betalen want die vestiging deed niet mee aan die actie. Dus redelijk wat klachten op facebook. Verwijderen ze deze gewoon allemaal :wow: Lekkere klantenservice.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 20:48

Dat ik mijn vak niet gehaald heb om een bullshit reden en de docent nu geen inhoudelijke feedback op mijn verslag geeft. Heb een gesprek aangevraagd Maarja ze leest haar mail alleen op donderdag.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 22:43

Misselijkheid, vermoeidheid, familie, overprikkeld zijn, angsten. Zucht

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 22:46

Mijn vriend die zijn baard heeft afgeschoren.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 00:16

nicole_floor schreef:
Mijn vriend die zijn baard heeft afgeschoren.

Ik zou echt huilen als mijn vriend dat zou doen. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-19 07:28

Aan dat het te vroeg is, ik nog niet eens uit bed ben en nu alweer terug erin wil.

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 07:39

Zooo koud buiten, ik wil mijn bed niet uit -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 07:42

xPabloBokt schreef:
Aan dat het te vroeg is, ik nog niet eens uit bed ben en nu alweer terug erin wil.

Ik zit al in (een gore) trein ;(

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 07:55

Aan dat een bepaalde les vandaag uit valt en ik in totaal 2,5 uur reis voor 1,5 uur les in de ochtend. Het is notabene alleen een bewegingsles en ik heb de docent gemaild of het goed is dat ik in mijn eigen woonplaats naar mijn eigen sportschool ga, krijg daar geen reactie op. Vrees dat ik dus lekker mijn halve dag weg mag gaan gooien *\o/*

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-19 08:10

MarlindeRooz schreef:
xPabloBokt schreef:

Ik zit al in (een gore) trein ;(

Ik sta nu op de (hopelijk minder gore) bus te wachten :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 08:12

De man tegenover mij (stiltecoupe) zit al de hele tijd zijn neus op te halen en te hoesten als een gek. En gaat hij ook nog eens salami eten. :r

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-19 08:14

MarlindeRooz schreef:
De man tegenover mij (stiltecoupe) zit al de hele tijd zijn neus op te halen en te hoesten als een gek. En gaat hij ook nog eens salami eten. :r

Ieeeeeeh salami -O-

Ik krijg een gratis spinnenweb erbij vandaag
Afbeelding

Oh, en een van onze katten had ineens buiten de bak gepoept vanochtend. Scheelde niet veel of ik was erin gaan staan met mijn blote voeten :=

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 08:22

Goed begin van je ochtend :=

Ik vermoed dat ik zo mijn aansluiting ga missen en dus een uur in de kou mag wachten :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-19 08:26

Nayomie schreef:
Goed begin van je ochtend :=

Ik vermoed dat ik zo mijn aansluiting ga missen en dus een uur in de kou mag wachten :+

Sterkte :Y)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 09:51

Aan dat mijn moeder persee met de honden mee wil lopen maar eerst bloed moest prikken in het ziekenhuis.
Dus ik zit met 2 honden die ontzettend druk zijn maar weer eens te wachten... Ik word gek