Hier nog steeds pamperdag temperatuur mag dan wel 10 graden gedaald zijn, dat betekent dat het nog steeds 30 graden is Dus zwembad in de tuin en plonzen maar.
Ik zit behoorlijk zuidelijk, net onder Eindhoven, het is hier 26 graden en bewolkt. Daardoor voelt het buiten lekker fris, maar koelt het binnen niks af
Synne met mooie vlechten en panteroortjes
Dat vest is idd leuk! Gelukkig is het echt totaal niks voor mijn kleine, dat scheelt weer.
tita
Geplaatst: 27-07-19 12:51
Hier is het 27 graden maar voelt als 15....pfffff heb het koud. Ik stond vanmorgen om 6:15 buiten voor een duurloop en heb dus volle 80 min mega plensbuien gehad, liep wel goed en makkelijk had geen last van de hitte maar nu kom ik niet op temperatuur en is hier vochtig dus koelt snel af.
Kinderen lopen nog in rompers en shirtjes mijn Rylee an cru shirt is zo lang dat N denkt dat het een kort jurkje is, dus ze heeft um al 4 dagen aan
Dat vest kan hier wellicht wel komen, ondanks Sam mega snel heet heeft
Hier ook 31 maar ik vind het echt een verademing vergeleken met de afgelopen dagen toch tien graden koeler.
Fee_
Geplaatst: 27-07-19 14:49
Hier ook iets van 30 graden maar echt al beter te doen inderdaad. Staat ook een briesje.
Ik was net op een kinderverjaardag en daar was een jochie met een broek van ammehoela. Ik pikte het er zo uit, toch grappig! Voor dit topic had ik daar echt geen verschil in gezien.
Hier nog bloedheet en 30 graden. Maar dat is al beter dan de 40 van gister. Weinig kleren dus.
Wel wat leuke zara koopjes gedaan
Tamara
Geplaatst: 27-07-19 16:17
Haha das ook wat, zitten we in Frankrijk en is het een keer minder warm dan in Nederland! Nu 18 graden, echt lange broeken weer. Gister was het bij ons wel warm en zat schoonzusje zuidelijker in Frankrijk ook al in de lange broek en flinke regenbuien.
Grappig ja, ik herken merken nu ook sneller in het wild dankzij dit topic
caro29
Geplaatst: 27-07-19 16:18
Ik ben in Rotterdam vandaag. 23 graden. Thuis is het 31 graden. Vond het wel even fijn om af te koelen. Nu weer op weg naar de warmte
Duc_je
Geplaatst: 27-07-19 16:52
Ik zou willen dat het wat koeler was, vooral in huis
Hier ook alleen luier, gelukkig niet teveel zomer spul gekocht
dromertje2
Geplaatst: 27-07-19 16:56
Hier ook frisser en regen, buiten zalig , binnen blijft de warmte hangen.
Hier nog een koopje gedaan, winterschoenen van coverse aan de helft van de prijs.
Wou ook zien voor de jongste, maar hij stapt nog altijd niet alleen. Zijn voet laten opmeten, juist in maat 21 maar durf toch nog niet de kopen . Denk dat hij binnen 2 maanden max wel alleen loopt maar stel dat hij een groeispurt krijgt, is dat ook zonde van het geld , ook al is het in de solden .
Wij zijn gisteren uit de dordogne thuisgekomen. Daar tot gisteren 40 graden gehad. Gisteren onweer en het koelde af tot 20 graden. Onderweg tot Brabant regen gehad en 20 graden. En vanaf Brabant tot Twente liep het weer op tot 30 graden. Warm dus nog hier. Dochter loopt in haar nieuwe carlijnq rokje die ze niet meer uit wilde na het passen met een name it shirtje dat ze nog aan had. De combi is dus wat apart. Zoon loopt in pamper.
Hier een goedkoop rondje Kids. De bestelde jas was te duur en te groot, 1 legging waren ze vergeten, de andere was ook te groot en de rest was niet naar m´n zin
Oh echt?! Heb je m laten hangen? Was ie erg dik en warm? Daar ben ik een beetje bang voor, T heeft het super snel warm, dus trek m nooit wat dikkers dan een sweater aan.
Z8 en petit bateau kleertjes passen niet. Echt zo jammer. Alles weer terug op een broek na. Op de een of andere manier kan ik niets vinden wat past. Hij is heel smal, dus veel is te groot. Z8 was bij armen te strak en de rest veel te groot en petit bateau hoog water en te los bij armen..
Duc_je
Geplaatst: 27-07-19 21:20
Ik heb vandaag een moederfiets met voorzitje gekocht helaas moest hij besteld worden in de kleur die ik wilde dus moet nog een paar weken geduld hebben
Wat heerlijk dat je straks lekker kan fietsen! Ik heb er dit voorjaar ook een paar maand op moeten wachten, maar het is beloond, een mooie fiets en heerlijk fietsen nu.
Ik heb een wit house of jamie ruffled tee besteld voor op het sneeuwklokjes rokje. Bedankt voor de tip Lautje!