Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 17:58

Mwah, niet perse mee eens dat metime dan anders wordt. Wij zijn echt wel heel erg gek op elkaar en vinden het fijn om bij elkaar te zijn, maar ik heb écht nog wel m'n eigen tijd nodig hoor. Hij net zo. Hebben de kerstdagen samen doorgebracht, gisteren en vandaag ons eigen ding gedaan en zien elkaar vanavond weer. Daar heb ik heel veel zin in :D Maar zoals vanmiddag wat rond rommelen op stal en bijkletsen met vriendinnen is net zo belangrijk. En nodig.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 18:00

Dat is sowieso belangrijk mr time.

Berdien zie je het uiteindelijk wel naar een relatie gaan met deze meneer?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 18:03

We vinden beiden de titel 'relatie' niet echt heel belangrijk :) We hebben het heel leuk samen, zijn gek op elkaar en daten niet met anderen. De titel 'relatie' verandert echt helemaal niets aan ons en hoe we met elkaar om gaan. Kennen elkaar straks 7 maanden, delen lief en leed. Je zou het een relatie kunnen noemen :P maar dat label hebben we er zelf niet aan gehangen en of dat nog gebeurt weet ik niet. Het is zo ook goed en fijn.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 18:06

Als het niets verandert zou het ik het gewoon een relatie noemen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 18:08

Nee waarom? Als ze daar geen behoefte aan hebben gewoon niet.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 18:11

Als je samen ook min of meer zo weet van elkaar dat je niet met andere date en het goed voelt voor jullie :)

Ben blij voor je

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 18:14

Ja hoor, we praten er regelmatig over. We weten precies hoe we er in staan, wat we vinden en wat we voelen. Er zijn redenen waarom we er geen label aan hangen, maar die hoeven niet online :D En wij vinden het zelf helemaal prima zo, en dat lijkt me het belangrijkste.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 18:17

Dat is zeker het belangrijkste :) Geniet ervan

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 00:38

:wave:
Wij zijn terug van onze vakantie!
Hebben het heerlijk gehad, geen gemot of gezeur gewoon genieten (3 (zelfs na 12u in de auto met elkaar + moe zijn :+ )

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 13:09

lieveli schreef:
Nee waarom? Als ze daar geen behoefte aan hebben gewoon niet.

Ja mee eens.

En Celiien wat goed! Dus het is de test door gekomen. :D

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 19:33

Wat fijn Celiien dat alles zo goed is gegaan!

Berdien, zo lang het voor jullie beide duidelijk is hoe het zit hoeft er ook geen label aan. Leuk om te lezen dat het zo goed gaat!

Ik zou eigenlijk morgen een 2e date hebben, maar deze gaat helaas niet door omdat hij moet studeren. Volgende week vertrekt hij voor 3 weken terug naar Londen voor examens. Dus dan zien we het daarna wel weer.

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:29

Wat fijn Celiien!

Ik ben sinds gisteren ook weer bij mijn tinderguy :D Er zat eigenlijk iets te veel tijd tussen de vorige date en deze omdat ik niet in het land was, maar toen we elkaar weer zagen voelde het weer goed :) Ik baal er zo van dat ik t/m 30 januari continu moet studeren, dan kan ik hem weinig zien en als ik bij hem ben moet ik ook vrijwel heel de dag studeren... Maar ja, als hij me na die maand nog steeds leuk vindt zit het wel goed denk ik

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 08:48

Wat een poedersuiker om de dag te beginnen :(

Afbeelding

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 11:32

Ik weet niet wie het is, maar wel naar inderdaad!

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 13:29

Ik heb afgelopen week 3x een date gehad met dezelfde vent.. heel leuk en gezellig en ik voel me op m'n gemak bij hem en hij bij mij. Al wel wat hintjes laten vallen dat ik het toch wel heel erg fijn vind bij hem maar ik moet nog even ballen kweken om het hem recht door zee te zeggen..

Afgelopen 3 jaar een rare tijd gehad met iemand waardoor ik steeds denk van wat als ie een spelletje speelt.. ik heb nog niet helemaal het vertrouwen dat mannen ook gewoon leuk en serieus kunnen zijn.. :o

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 13:37

Klinkt goed! Probeer er van te genieten.

Hier ook nogsteeds leuk met date. We zien elkaar geregeld. En zo leuk steeds allemaal dingetjes die we t zelfde doen wat we van onszelf eigenlijk idioot vinden. Hahah.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:42

Nummus schreef:
Ik weet niet wie het is, maar wel naar inderdaad!

De pianist / trompettist / accordeonist + nog een stuk of tien instrumenten bespelende muzikant van Walk off the Earth, band waar ik al jaren fan van ben en die ik een paar keer live gezien heb. Was een beetje een cultfiguur die ofwel een hele minieme rol had tijdens clips (één keer in de minuut wat doen bijvoorbeeld) of die heel apart in beeld kwam. Er is een clip waar de band aan het water zit en hij halverwege plots met snorkel op uit het water komt. Hij kwam voor de encore ook altijd even het publiek bespelen zeg maar.

Voor de encore in april

Bohemian Rhapsody vorig jaar

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 02:33

Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 11:28

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat het leuk en fijn mag blijven met alle al bestaande relaties, dates en niet-relaties en dat er maar veel toffe en leuke dates mogen komen :D

Wij hebben heel relaxt samen oudjaarsavond doorgebracht, zo samen ontbijten. Heerlijk :D

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 16:23

Ja iedereen een geweldig jaar vol liefde gewenst :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 16:48

Iedereen een heel gelukkig 2019 gewenst! Ik was het vieren bij familie, volgens mij douchten neef en vriendin vanochtend gewoon samen ook. :') Nou ja, efficiënt. Maar hoop dat ze het daar dan bij lieten.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 16:52

Nummus schreef:
Iedereen een heel gelukkig 2019 gewenst! Ik was het vieren bij familie, volgens mij douchten neef en vriendin vanochtend gewoon samen ook. :') Nou ja, efficiënt. Maar hoop dat ze het daar dan bij lieten.

Maakt dat nou uit? Als ze seks willen hebben onder de douche dan mag dat toch gewoon?

Je wil niet weten wat ik wel heb meegemaakt met vrienden in de auto terwijl ik BOB was :')

Iedereen de beste wensen!! Ik ben nog steeds helemaal dolgelukkig met mijn vriend :D

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 19:09

SophievdV schreef:
Nummus schreef:

Maakt dat nou uit? Als ze seks willen hebben onder de douche dan mag dat toch gewoon?

Je wil niet weten wat ik wel heb meegemaakt met vrienden in de auto terwijl ik BOB was :')

Iedereen de beste wensen!! Ik ben nog steeds helemaal dolgelukkig met mijn vriend :D

Hmm ik ben een beelddenker en krijg nu allemaal beelden

Iedereen de allerbeste wensen!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 19:19

SophievdV schreef:
Nummus schreef:

Als m'n vrienden 't met elkaar doen bij mij in de auto weet ik niet of ze nog vrienden zijn eigenlijk.. :roll:

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 19:51

Oh nah niet zo preuts hoor. Iedereen heeft seks of doet wel eens wat denk ik dan maar :)