Maar zoals vanmiddag wat rond rommelen op stal en bijkletsen met vriendinnen is net zo belangrijk. En nodig. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar zoals vanmiddag wat rond rommelen op stal en bijkletsen met vriendinnen is net zo belangrijk. En nodig.
We hebben het heel leuk samen, zijn gek op elkaar en daten niet met anderen. De titel 'relatie' verandert echt helemaal niets aan ons en hoe we met elkaar om gaan. Kennen elkaar straks 7 maanden, delen lief en leed. Je zou het een relatie kunnen noemen
maar dat label hebben we er zelf niet aan gehangen en of dat nog gebeurt weet ik niet. Het is zo ook goed en fijn. 
En wij vinden het zelf helemaal prima zo, en dat lijkt me het belangrijkste.
Geniet ervan 
)
Er zat eigenlijk iets te veel tijd tussen de vorige date en deze omdat ik niet in het land was, maar toen we elkaar weer zagen voelde het weer goed
Ik baal er zo van dat ik t/m 30 januari continu moet studeren, dan kan ik hem weinig zien en als ik bij hem ben moet ik ook vrijwel heel de dag studeren... Maar ja, als hij me na die maand nog steeds leuk vindt zit het wel goed denk ik
Nummus schreef:Ik weet niet wie het is, maar wel naar inderdaad!

Nou ja, efficiënt. Maar hoop dat ze het daar dan bij lieten. Nummus schreef:Iedereen een heel gelukkig 2019 gewenst! Ik was het vieren bij familie, volgens mij douchten neef en vriendin vanochtend gewoon samen ook.Nou ja, efficiënt. Maar hoop dat ze het daar dan bij lieten.
SophievdV schreef:Nummus schreef:Iedereen een heel gelukkig 2019 gewenst! Ik was het vieren bij familie, volgens mij douchten neef en vriendin vanochtend gewoon samen ook.Nou ja, efficiënt. Maar hoop dat ze het daar dan bij lieten.
Maakt dat nou uit? Als ze seks willen hebben onder de douche dan mag dat toch gewoon?
Je wil niet weten wat ik wel heb meegemaakt met vrienden in de auto terwijl ik BOB was![]()
Iedereen de beste wensen!! Ik ben nog steeds helemaal dolgelukkig met mijn vriend
SophievdV schreef:Nummus schreef:Iedereen een heel gelukkig 2019 gewenst! Ik was het vieren bij familie, volgens mij douchten neef en vriendin vanochtend gewoon samen ook.Nou ja, efficiënt. Maar hoop dat ze het daar dan bij lieten.
Maakt dat nou uit? Als ze seks willen hebben onder de douche dan mag dat toch gewoon?
Je wil niet weten wat ik wel heb meegemaakt met vrienden in de auto terwijl ik BOB was![]()
Iedereen de beste wensen!! Ik ben nog steeds helemaal dolgelukkig met mijn vriend