Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:29

Vorige week een bed op Mp gezet . Titel Compleet bed. Beschrijvingen erbij , merken bodems en matrassen. Bied een dame en ik geef direct antwoord dat het te weinig is. Wel gelezen geen reactie. Nummer twee bied wel een normaal bedrag dus verkocht en op gereserveerd gezet. Komt madam 1 met de vraag drie dagen later: Het is toch alleen de ombouw :o? Nou ja. Ik nog netjes berichtje terug Zoals u kon lezen handelde het zich om een compleet bed met alles erbij maar dat inmiddels verkocht was. En ze word me daar een partij giftig, echt niet normaal.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:31

bigone schreef:
Vorige week een bed op Mp gezet . Titel Compleet bed. Beschrijvingen erbij , merken bodems en matrassen. Bied een dame en ik geef direct antwoord dat het te weinig is. Wel gelezen geen reactie. Nummer twee bied wel een normaal bedrag dus verkocht en op gereserveerd gezet. Komt madam 1 met de vraag drie dagen later: Het is toch alleen de ombouw :o? Nou ja. Ik nog netjes berichtje terug Zoals u kon lezen handelde het zich om een compleet bed met alles erbij maar dat inmiddels verkocht was. En ze word me daar een partij giftig, echt niet normaal.

Ik zou een plaatje van een spiegel sturen }>

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:31

Lekker laten gaan heeft ze alleen zichzelf maar mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:44

Ik heb een hele vlotte verkoop achter de rug! Gisteren advertentie geplaatst, prijs bieden. Binnen een paar uur waren er al een aantal biedingen binnen, dus aan de hoogste bieders mijn minimale prijs doorgegeven en wie het eerst komt, die het eerst maalt. Binnen een kwartier al de eerste reactie terug voor een akkoord, en vanavond is het al voor mijn minimale prijs opgehaald! Keurig gepast betaald, geen gezeur aan de deur, top-verkoop! :D

En toch ga ik niet uit mezelf beoordelen.. te bang voor weinig sterren.. _O-

Ineke2

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 06:22

Ik beoordeel ook nooit. Dat hele beoordelingsysteem op marktplaats slaat nergens op.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 06:45

Ineke2 schreef:
Ik beoordeel ook nooit. Dat hele beoordelingsysteem op marktplaats slaat nergens op.

En toch kijk ik er wel naar. Ik had pas speelgoed op MP staan en een mevrouw wilde dat wel ophalen. Alleen zij had een slechte beoordeling met meerdere keren als reden "niet op komen dagen". Ik had toen zoiets van dat ik alleen afspreek als ik toch thuis ben en geen extra moeite doe.

Mevrouw kwam inderdaad niet opdagen, dus ik heb haar één ster erbij gegeven.

xtessax83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 14:09

Ook zo vervelend dat mensen bieden en als je akkoord gaat reactie uit blijft. Reageer je nogmaals krijg je antwoord ik heb al iets anders gevonden. Oké prima maar trek dan even je bod in of laat iets weten. Duurt allemaal zo lang.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 15:47

ik heb wel gekocht via marktplaats maar ik kan niet meer beoordelen. krijg die berichtjes grwoon niet jammer.

ben nu op zoek naar een nieuw zadel maar dat valt ook nog niet mee. veel wordt gewoon niet gelezen, geen reacties. vermoeiend.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 17:46

Hier nu maar gestuurd of ze de track en tracé van de deken heeft want wil wel weten of die ondertussen op de post is

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 22:39

Amber, toevallig uit Wijdenes/medemblik?

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 09:41

Shanna schreef:
Ik heb een hele vlotte verkoop achter de rug! Gisteren advertentie geplaatst, prijs bieden. Binnen een paar uur waren er al een aantal biedingen binnen, dus aan de hoogste bieders mijn minimale prijs doorgegeven en wie het eerst komt, die het eerst maalt. Binnen een kwartier al de eerste reactie terug voor een akkoord, en vanavond is het al voor mijn minimale prijs opgehaald! Keurig gepast betaald, geen gezeur aan de deur, top-verkoop! :D

En toch ga ik niet uit mezelf beoordelen.. te bang voor weinig sterren.. _O-

Ik heb een nieuwe tactiek overgenomen van iemand anders, ik kreeg op een gegeven moment een berichtje met: het was een fijne "samenwerking", ik heb je 5 sterren gegeven.
Dus ik antwoordde terug toen het pakketje binnen had en alles goed was: ik heb je ook 5 sterren gegeven.
Als ik nu een fijne deal heb gehad met iemand stuur ik ook een berichtje met: ik vond het een fijne deal en heb je 5 sterren gegeven. Tot nu toe reageert iedereen daar positief op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 09:58

Dat doe ik ook idd, werkt wel goed.
Al had ik er alsnog 1 die daarna 4 sterren gaf met alleen maar positieve feedback, wel jammer maar ach 4 sterren is ook prima

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 10:11

maessie schreef:
Amber, toevallig uit Wijdenes/medemblik?

Nee bovenin Groningen

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 10:37

Zouden jullie de nieuw prijs van iets erbij zetten als je te bieden doet?

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 10:41

Boterbloem90 schreef:

Wel als je er nog een relatief hoog bedrag voor vraagt.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 11:17

Boterbloem90 schreef:

Is wel fijn voor mensen om te weten wat ze ongeveer moeten bieden

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 12:11

De deken is binnen gelukkig. Had verder niks meer gehoord op mijn vragen maar gelukkig is die er

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 12:55

Voor het eerst eens vlot iets verkocht via Marktplaats. Ze komt het maandag ophalen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 13:27

Hier is de bank verkocht, mooi op tijd voor mijn verhuizing.
De man kwam vanmorgen mooi op tijd en na de bank goed bekeken te hebben, heeft hij ter plekke het geld overgemaakt en de bank in een paar ritjes meegenomen.

Hij vertelde dat hij na een jaar in Mexico nu weer naar NL is verhuisd met zijn gezin dus ze zoeken nu weer een hele inboedel. Of we misschien nog meer te koop hadden.
Nee, dat niet maar de eettafel zouden we binnenkort op de weggeefhoek zetten. Die wilde hij ook wel meenemen dus die komt hij over een paar dagen halen. :=

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 16:55

Jolien87 schreef:
Hier is de bank verkocht, mooi op tijd voor mijn verhuizing.
De man kwam vanmorgen mooi op tijd en na de bank goed bekeken te hebben, heeft hij ter plekke het geld overgemaakt en de bank in een paar ritjes meegenomen.

Hij vertelde dat hij na een jaar in Mexico nu weer naar NL is verhuisd met zijn gezin dus ze zoeken nu weer een hele inboedel. Of we misschien nog meer te koop hadden.
Nee, dat niet maar de eettafel zouden we binnenkort op de weggeefhoek zetten. Die wilde hij ook wel meenemen dus die komt hij over een paar dagen halen. :=

Kijk, dat zijn nog eens leuke berichten! :D

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 19:02

Nou, heb dr net eentje geblokkeerd en mn adv gesloten, werdt helemaal kriegel van het gezeik voordat ik iets lelijks ging terug antwoorden. Poosje geleden iets gekocht bij een winkel, volle mep en verzendkosten betaald etc. Product achteraf nooit gebruikt uiteindelijk, kon niet meer retourneren. Is nu bij die winkel afgepreist inmiddels. Kreeg een bod van een schijntje via marktplaats, daarmee akkoord gegaan omdat ik op de hoogte was van die afprijsing in de winkel, er uiteraard verzendkosten bij kwamen en het gezeur al aan zag komen, en inderdaad was natuurlijk allemaal te veel. Kwam ze ook nog met de afgeprijste prijs uit die winkel. Ik vermoed dat diegene het eigenlijk kado wilde incl de door mij betaalde verzendkosten. Tjonge jonge jonge. Als binnenkort mn adv aflopen laad ik alles in en breng het naar de 2e hands ruitershop, dan hoef ik het gezeur niet meer aan te horen dat alles te duur is.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 07:13

Irritant zulke mensen.. soms gaat het heel makkelijk en soms zo'n gezeur. Ik heb nu wel iemand die mijn telefoonnummer wil "voor als ze wegrijdt hierheen" en ik wil eerst weten welke dag ze komt.

Maar goed, dat beoordelingsysteem snap ik niet goed. Ik heb nu een gesprek met iemand gehad:
"Kun je het opsturen?"
"Nee dat gaat helaas niet lukken"
"Jammer"
Dat is wel het hele gesprek en nu kan ik hem dus beoordelen. Terwijl we niks van elkaar gaan kopen. Ik heb soms veel langere gesprekken gehad en dan kreeg ik geen optie voor beoordeling. Beetje vaag.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 07:16

Fijn ook. Koop je een broekje in maat XS. Krijg je hem opgestuurd en is het een M.....
Pfffff, en bedankt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 07:35

beert schreef:
Irritant zulke mensen.. soms gaat het heel makkelijk en soms zo'n gezeur. Ik heb nu wel iemand die mijn telefoonnummer wil "voor als ze wegrijdt hierheen" en ik wil eerst weten welke dag ze komt.

Maar goed, dat beoordelingsysteem snap ik niet goed. Ik heb nu een gesprek met iemand gehad:
"Kun je het opsturen?"
"Nee dat gaat helaas niet lukken"
"Jammer"
Dat is wel het hele gesprek en nu kan ik hem dus beoordelen. Terwijl we niks van elkaar gaan kopen. Ik heb soms veel langere gesprekken gehad en dan kreeg ik geen optie voor beoordeling. Beetje vaag.

Idem. Heel gesprek gehad met iemand, meerdere vragen gesteld. Gaan kijken en gekocht maar kan hun niet beoordelen...

xtessax83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 10:59

Koper die al eerder afgehaakt had omdat het te duur was wil het uiteindelijk wel voor bedrag x. Bedrag is 1.95 goedkoper :+ euhm nee als die 1.95 voor jou te duur is ga ik er ook stug niet op toegeven :Y)