Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Vorige week een bed op Mp gezet . Titel Compleet bed. Beschrijvingen erbij , merken bodems en matrassen. Bied een dame en ik geef direct antwoord dat het te weinig is. Wel gelezen geen reactie. Nummer twee bied wel een normaal bedrag dus verkocht en op gereserveerd gezet. Komt madam 1 met de vraag drie dagen later: Het is toch alleen de ombouwNou ja. Ik nog netjes berichtje terug Zoals u kon lezen handelde het zich om een compleet bed met alles erbij maar dat inmiddels verkocht was. En ze word me daar een partij giftig, echt niet normaal.
Ineke2 schreef:Ik beoordeel ook nooit. Dat hele beoordelingsysteem op marktplaats slaat nergens op.
Shanna schreef:Ik heb een hele vlotte verkoop achter de rug! Gisteren advertentie geplaatst, prijs bieden. Binnen een paar uur waren er al een aantal biedingen binnen, dus aan de hoogste bieders mijn minimale prijs doorgegeven en wie het eerst komt, die het eerst maalt. Binnen een kwartier al de eerste reactie terug voor een akkoord, en vanavond is het al voor mijn minimale prijs opgehaald! Keurig gepast betaald, geen gezeur aan de deur, top-verkoop!
En toch ga ik niet uit mezelf beoordelen.. te bang voor weinig sterren..
Jolien87 schreef:Hier is de bank verkocht, mooi op tijd voor mijn verhuizing.
De man kwam vanmorgen mooi op tijd en na de bank goed bekeken te hebben, heeft hij ter plekke het geld overgemaakt en de bank in een paar ritjes meegenomen.
Hij vertelde dat hij na een jaar in Mexico nu weer naar NL is verhuisd met zijn gezin dus ze zoeken nu weer een hele inboedel. Of we misschien nog meer te koop hadden.
Nee, dat niet maar de eettafel zouden we binnenkort op de weggeefhoek zetten. Die wilde hij ook wel meenemen dus die komt hij over een paar dagen halen.
beert schreef:Irritant zulke mensen.. soms gaat het heel makkelijk en soms zo'n gezeur. Ik heb nu wel iemand die mijn telefoonnummer wil "voor als ze wegrijdt hierheen" en ik wil eerst weten welke dag ze komt.
Maar goed, dat beoordelingsysteem snap ik niet goed. Ik heb nu een gesprek met iemand gehad:
"Kun je het opsturen?"
"Nee dat gaat helaas niet lukken"
"Jammer"
Dat is wel het hele gesprek en nu kan ik hem dus beoordelen. Terwijl we niks van elkaar gaan kopen. Ik heb soms veel langere gesprekken gehad en dan kreeg ik geen optie voor beoordeling. Beetje vaag.