Bij mij is de uitstraling uiteindelijk doorslaggevend. Hou van eigenwijs, eigenzinnig en mysterieus.
Eigenlijk zoek ik gewoon mezelf in mannelijke variant zei ik laatst al tegen iemand
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:Sure_lee schreef:Ik heb ook niks met baarden... beetje stoppels oké... maar liever niet. Krijg er zo'n schrale bek van met zoenen.
whahahaha dat dacht ik ook altijd maar is echt niet zo![]()
ben wel heel benieuwd wie het is aangezien wij in dezelfde regio swipen en ik ook van tattoos houd 

Zelfs een keer ruzie met een match gehad, die begreep mijn sarcamse niet en werd ontzettend boos..
maar wel vunzige berichtjes, maar daar reageer ik heel droog of niet op.
ook iemand die al bijna een jaar samen is, gefeliciteerd leuk dat jullie elkaar zo ontmoet hebben 
maar mijn droomman is toch echt wel een vent met lang haar, tattoos, baardje en een goeie muzieksmaak
Maar het innerlijk vind ik toch iets belangrijker. (Lekker chliché weer
)
we hebben bij mij thuis gezeten, muziek geluisterd spelletje gedaan en wat gedronken. Hij is wel ouder dan ik ben en daar hebben we het ook over gehad, maar zolang het klikt klikt het. We hadden al "afgesproken" om te gaan zoenen op de tweede date hahaha, omdat we eerst wel wouden kijken of het niet super awkward zou zijn
maar het klikte super goed! Uiteindelijk wel gezoend en toen zei ik van 'ja dat zouden we op de tweede date doen toch?' :p dus toen is hij naar buiten gelopen en heeft opnieuw aangeklopt, voila, tweede date nu mag het
Woensdag spreken we weer af!
jullie gaan echt snel hier haha!
?
Sure_lee schreef:Nou,heb de laatste tijd best wat kerels gezoend... van baard of stoppels krijg ik toch echt een schrale bek...
Oké, niet van een simpel kusje... maar wel als je elkaar de hele tijd aflebberd...
Twee jaar samen met mijn baardaapie en nog steeds een poezelig huidje.
Heb blond gedate, donker, met en zonder baard. Heel slank tot gespierd tot gewoon 'normaal'. Van jonger dan dat ik ben tot een jaar of tien (of meer
) ouder.